Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi (JIER)’ne gönderilen makaleler, ilk olarak yayın komisyonumuzun ön değerlendirmesinden geçmekte ve daha sonra içerik ve biçim açısından uygun görülen makaleler değerlendirilmek üzere en az iki hakeme gönderilmektedir.
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi (JIER)’nde ön incelemeden geçirilen ve biçim ve şekil açısından uygun görülen makalelerin değerlendirme sürecine alınabilmesi için herhangi bir kabul veya red şartına bağlı olmaksızın makale başına ücret (2024 yılı için 1.000 TL) ödenmesi gerekmektedir.
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi (JIER)‘nde değerlendirme işlemleri için hakemlere ücret ödenmekte, yazıların dijital baskı, grafik tasarım ve uluslararası indekslere tanıtılması gibi işlemler ücret karşılığında yapılmaktadır. Bu sebeple gerekli ücreti ödenmeyen makalelerin hakem değerlendirme süreci başlatılamamaktadır.
Hakem sürecini tamamlayan ancak yayınlanmamasına karar verilen makaleler için hakemlere ve editörlere ödenen ücretler ve editoryal giderler (500TL) kesilerek geriye kalan kısım (500TL) yazarlara iade edilir.
Gönderim Ücreti: 1000.00 TL
IBAN: TR460020500009943080800001
KAİNAT YAYINCILIK ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETİM HİZMETLERİ LTD. ŞTİ.
Editoryal İşlem Ücreti: 500.00 TRY
Yayın Ücreti: 500.00 TRY
The Aim of The Journal
The Journal of Interdisciplinary Educational Researches (JIER) published by the Interdisciplinary Educational and Research Association (JIER)A) is an internationally eminent journal.
JIER, a nonprofit, nonprofit NGO, is concerned with improving the education system within the context of its corporate objectives and social responsibility policies. JIER, has the potential to solve educational problems and has a strong gratification for the contributions of qualified scientific researchers.
JIER has the purpose of serving the construction of an education system that can win the knowledge and skills that each individual should have firstly in our country and then in the world. In addition, JIER serves to disseminate the academic work that contributes to the professional development of teachers and academicians, offering concrete solutions to the problems of all levels of education, from preschool education to higher education.
JIER has the priority to contribute to more qualified school practices. Creating and managing content within this context will help to advance towards the goal of being a "focus magazine" and "magazine school", and will also form the basis for a holistic view of educational issues. It also acts as an intermediary in the production of common mind for sustainable development and education