Lisanslar ve Telif Hakkı Politikası
Dergide yayını olan yazarlar, Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası lisansı (CC BY-NC 4.0) altında lisanslanan çalışmalarının telif hakkını elinde tutar ve Yayıncıya çalışmayı yayınlaması için münhasır olmayan ticari hak verir. CC BY-NC 4.0 lisansı, orijinal esere uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortam ve formatta sınırsız, ticari olmayan kullanıma, dağıtıma ve çoğaltmaya izin verir.
Dergimize makale gönderen yazarlar, dergimizin online sistemine çalışmalarını yüklerken aşağıda belirtilen telif hakkı politikalarını okurlar ve Telif hakkı formunu imzalarlar.
Yazar(lar);
a) Sunulan makalenin yazar(lar)ın orijinal çalışması olduğunu;
b) Tüm yazarların bu çalışmaya bireysel olarak katılmış olduklarını ve bu çalışma için her türlü sorumluluğu aldıklarını;
c) Tüm yazarların sunulan makalenin son halini gördüklerini ve onayladıklarını;
d) Makalenin başka bir yerde basılmadığını veya basılmak için gönderilmediğini;
e) Makalede bulunan metnin, şekillerin ve dokümanların diğer şahıslara ait olan Telif Haklarını ihlal etmediğini;
f) Katkıda bulunanlar veya varsa katkıda bulunanın işvereni, telif hakkı ve patent haklarına ek olarak tüm mülkiyet haklarını elinde tuttuğunu;
g) Makalenin karalayıcı veya yasa dışı ifadeler ve zarar veya yaralanmaya neden olabilecek materyal veya talimatlar içermediğini garanti eder.
h) Makaledeki Telif hakkı ihlali nedeniyle üçüncü şahıslarca istenecek hak talebi veya açılacak davalarda Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi'nin ve Dergi Editörlerinin hiçbir sorumluluğunun olmadığını, tüm sorumluluğun yazarlara ait olduğunu taahhüt eder.
I) Yazar olarak makalenin orijinal esere uygun şekilde atıfta bulunulması koşuluyla, herhangi bir ortam ve formatta sınırsız, ticari olmayan kullanıma, dağıtıma ve çoğaltmaya izin veren Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BYNC 4.0) lisansı altında yayınlanmasını kabul eder.
The Aim of The Journal
The Journal of Interdisciplinary Educational Researches (JIER) published by the Interdisciplinary Educational and Research Association (JIER)A) is an internationally eminent journal.
JIER, a nonprofit, nonprofit NGO, is concerned with improving the education system within the context of its corporate objectives and social responsibility policies. JIER, has the potential to solve educational problems and has a strong gratification for the contributions of qualified scientific researchers.
JIER has the purpose of serving the construction of an education system that can win the knowledge and skills that each individual should have firstly in our country and then in the world. In addition, JIER serves to disseminate the academic work that contributes to the professional development of teachers and academicians, offering concrete solutions to the problems of all levels of education, from preschool education to higher education.
JIER has the priority to contribute to more qualified school practices. Creating and managing content within this context will help to advance towards the goal of being a "focus magazine" and "magazine school", and will also form the basis for a holistic view of educational issues. It also acts as an intermediary in the production of common mind for sustainable development and education