Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yavuz Erişen
Prof. Dr.
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
12
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
6
12
Yayın
14
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Amerika Birleşik Devletleri’nde karakter eğitimi bağlamında “vatanseverlik” değeri öğretimi ve Türkiye’ye yönelik öneriler
Yazarlar:
Nermin Kasapoglu Kaya
,
Yavuz Erişen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.728101
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1018
0
ATIF
1
FAVORİ
1018
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etnopedagojik Bağlamda Kuzey Makedonya ve Türkiye Okul Öncesi Eğitim Programlarında Karakter Eğitimi
Yazarlar:
Yavuz Erişen
,
Naciye Kaya
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1088999
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
707
0
ATIF
1
FAVORİ
707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
A Mixed-Method Research on the Effectiveness of Using Gamification Elements in an Online English Course
Yazarlar:
Ayşenur Çınar
,
Yavuz Erişen
,
Mine Çeliköz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1140960
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1902
0
FAVORİ
1902
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Yaşanan Sorunların Kuram, Model, Yöntem ve İlkeler Işığında İncelenmesi
Yazarlar:
Azmi Türkan
,
Yavuz Erişen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1094235
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3827
0
FAVORİ
3827
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etnopedagojik Bağlamda Kuzey Makedonya ve Türkiye Okul Öncesi Eğitim Programlarında Karakter Eğitimi
Yazarlar:
Yavuz Erişen
,
Naciye Kaya
,
Erdal Bay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1088999
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
707
1
FAVORİ
707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Sosyal-Duygusal Yetkinliklerini Değerlendirme Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması: Geçerlik-Güvenirlilik Çalışması
Yazarlar:
Barış Sarısoy
,
Bülent Alcı
,
Yavuz Erişen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.953597
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2279
0
FAVORİ
2279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İletişimsel Dil Öğretimi Yaklaşımıyla Oluşturulan İngilizce Öğretim Tasarımı Programının İngilizce Konuşma Tutum ve Becerisine Etkisi
Yazarlar: Betül Sevinç,
Yavuz Erişen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1635
0
FAVORİ
1635
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ile Matematik Dersine Yönelik Tutum ve Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Lütfiye Altuntaş
,
Yavuz Erişen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1030
0
FAVORİ
1030
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Amerika Birleşik Devletleri’nde karakter eğitimi bağlamında “vatanseverlik” değeri öğretimi ve Türkiye’ye yönelik öneriler
Yazarlar:
Nermin Kasapoglu Kaya
,
Yavuz Erişen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.728101
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1018
1
FAVORİ
1018
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yetiştirme Programlarında Eleştirel Düşünme Becerilerinin Kazandırılması İhtiyacı
Yazarlar:
İpek Önal
,
Yavuz Erişen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7051
0
FAVORİ
7051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler İçin Duygusal Zekâ Becerileri Eğitim Programının Tasarlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi
Yazarlar: Barış Sarısoy,
Yavuz Erişen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.507002
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
556
0
FAVORİ
556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erasmus+ KA103 Hareketlilik Programının Öğrenci ve Koordinatör Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Özlem Aslan Bağcı
, Serdar Erdem,
Yavuz Erişen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3200
0
FAVORİ
3200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Öğrencilerinin Problem Çözme ve Eleştirel Düşünme Becerileri ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Cansu Şahin Kölemen
,
Yavuz Erişen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2685
0
FAVORİ
2685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ENGINEERING COMPLETION PROGRAM STUDENTS’ REASONS FOR UNIVERSITY AND PROGRAM PREFERENCES, PROBLEMS THEY EXPERIENCE AND THEIR SUGGESTIONS
Yazarlar:
Emrah Aydemir
,
Feyzi Kaysi
,
Yavuz Erişen
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1273
0
FAVORİ
1273
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Educational Research Review
International Journal of Social Sciences and Education Research
Türkiye Eğitim Dergisi
Hakemlik
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
ESAM Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
The Universal Academic Research Journal
TÜBAV Bilim Dergisi
Yayınlar
A Mixed-Method Research on the Effectiveness of Using Gamification Elements in an Online English Course
Yazarlar:
Ayşenur Çınar
,
Yavuz Erişen
,
Mine Çeliköz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1140960
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1902
4
ATIF
0
FAVORİ
1902
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler İçin Duygusal Zekâ Becerileri Eğitim Programının Tasarlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi
Yazarlar: Barış Sarısoy,
Yavuz Erişen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.507002
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
556
2
ATIF
0
FAVORİ
556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat