Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Yavuz ERİŞEN
Yavuz ERİŞEN
Prof. Dr.
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Bilinmiyor
Yayın
12
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
4
Bilinmiyor
12
Yayın
11
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Etnopedagojik Bağlamda Kuzey Makedonya ve Türkiye Okul Öncesi Eğitim Programlarında Karakter Eğitimi
Yazarlar:
Yavuz ERİŞEN
,
Naciye KAYA
,
Erdal BAY
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1088999
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
383
0
ATIF
1
FAVORİ
383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
A Mixed-Method Research on the Effectiveness of Using Gamification Elements in an Online English Course
Yazarlar:
Ayşenur ÇINAR
,
Yavuz ERİŞEN
,
Mine ÇELİKÖZ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1140960
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
795
0
FAVORİ
795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Yaşanan Sorunların Kuram, Model, Yöntem ve İlkeler Işığında İncelenmesi
Yazarlar:
Azmi TÜRKAN
,
Yavuz ERİŞEN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1094235
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1913
0
FAVORİ
1913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etnopedagojik Bağlamda Kuzey Makedonya ve Türkiye Okul Öncesi Eğitim Programlarında Karakter Eğitimi
Yazarlar:
Yavuz ERİŞEN
,
Naciye KAYA
,
Erdal BAY
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1088999
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
383
1
FAVORİ
383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Sosyal-Duygusal Yetkinliklerini Değerlendirme Ölçeğinin Türkçe Uyarlaması: Geçerlik-Güvenirlilik Çalışması
Yazarlar:
Barış SARISOY
,
Bülent ALCI
,
Yavuz ERİŞEN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.953597
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1467
0
FAVORİ
1467
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İletişimsel Dil Öğretimi Yaklaşımıyla Oluşturulan İngilizce Öğretim Tasarımı Programının İngilizce Konuşma Tutum ve Becerisine Etkisi
Yazarlar: Betül SEVİNÇ,
Yavuz ERİŞEN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1060
0
FAVORİ
1060
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ile Matematik Dersine Yönelik Tutum ve Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Lütfiye ALTUNTAŞ
,
Yavuz ERİŞEN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
699
0
FAVORİ
699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Amerika Birleşik Devletleri’nde karakter eğitimi bağlamında “vatanseverlik” değeri öğretimi ve Türkiye’ye yönelik öneriler
Yazarlar:
Nermin KASAPOGLU KAYA
,
Yavuz ERİŞEN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.728101
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
751
0
FAVORİ
751
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yetiştirme Programlarında Eleştirel Düşünme Becerilerinin Kazandırılması İhtiyacı
Yazarlar:
İpek ÖNAL
,
Yavuz ERİŞEN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6269
0
FAVORİ
6269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler İçin Duygusal Zekâ Becerileri Eğitim Programının Tasarlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi
Yazarlar: Barış SARISOY,
Yavuz ERİŞEN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.507002
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
384
0
FAVORİ
384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erasmus+ KA103 Hareketlilik Programının Öğrenci ve Koordinatör Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Özlem ASLAN BAĞCI
, Serdar ERDEM,
Yavuz ERİŞEN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2845
0
FAVORİ
2845
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki ve Teknik Ortaöğretim Öğrencilerinin Problem Çözme ve Eleştirel Düşünme Becerileri ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Cansu ŞAHİN KÖLEMEN
,
Yavuz ERİŞEN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2403
0
FAVORİ
2403
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ENGINEERING COMPLETION PROGRAM STUDENTS’ REASONS FOR UNIVERSITY AND PROGRAM PREFERENCES, PROBLEMS THEY EXPERIENCE AND THEIR SUGGESTIONS
Yazarlar:
Emrah AYDEMİR
,
Feyzi KAYSİ
,
Yavuz ERİŞEN
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1152
0
FAVORİ
1152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Educational Research Review
International Journal of Social Sciences and Education Research
Türkiye Eğitim Dergisi
Hakemlik
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
ESAM Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Milli Eğitim Dergisi
TÜBAV Bilim Dergisi
Yayınlar
A Mixed-Method Research on the Effectiveness of Using Gamification Elements in an Online English Course
Yazarlar:
Ayşenur ÇINAR
,
Yavuz ERİŞEN
,
Mine ÇELİKÖZ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1140960
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
795
2
ATIF
0
FAVORİ
795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler İçin Duygusal Zekâ Becerileri Eğitim Programının Tasarlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi
Yazarlar: Barış SARISOY,
Yavuz ERİŞEN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.507002
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
384
2
ATIF
0
FAVORİ
384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat