Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sevilay Çırak Kurt
Doç. Dr.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
12
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
11
12
Yayın
19
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
The Effect of Gamification on Learner Motivation: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
İbrahim Yıldırım
,
Sevilay Çırak-kurt
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Education Reform Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
695
0
FAVORİ
695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Do the scores obtained from online applications correspond to face-to-face exam scores?
Yazarlar:
İbrahim Yıldırım
,
Sevilay Çırak-kurt
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.891326
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
558
0
FAVORİ
558
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz-Düzenlemeli Öğrenme Uygulamaları Öğretmen Öz-Yeterlik Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması
Yazarlar:
Sevilay Çırak-kurt
,
Esen Turan Özpolat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.758926
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2101
0
FAVORİ
2101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Çeşitli Kavramlara İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Sevilay Çırak-kurt
,
İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.450048
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1516
0
FAVORİ
1516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probing School Image at High Schools: Scale Development and a Discriminant Analysis
Yazarlar:
Sevilay Çırak-kurt
,
Mahmut Kalman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.562969
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1501
0
FAVORİ
1501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Stratejileri Öğretiminin Akademik Başarı Üzerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
İbrahim Yıldırım
,
Sevilay Cırak-kurt
,
Sedat Sen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2474
0
FAVORİ
2474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Grup Çalışmasına Katkı Ölçeği´nin Türk Kültürüne Uyarlanması
Yazarlar:
Sevilay Çırak Kurt
,
Ömay Çokluk Bökeoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2457
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
961
0
FAVORİ
961
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Harmanlanmış Öğrenmenin Akademik Başarı Üzerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Sevilay Çırak Kurt
,
İbrahim Yıldırım
,
Eyüp Cücük
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2321
0
FAVORİ
2321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN “ÖĞRETİM PROGRAMI” KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Sevilay Çırak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.654
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1464
0
FAVORİ
1464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Harmanlanmış Öğrenme Deneyimi
Yazarlar:
Sevilay Çırak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304740
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2015
0
FAVORİ
2015
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kuantum Öğrenme Döngüsü ile Desteklenen Harmanlanmış Öğrenmenin Öğretmen Adayları Perspektifinden Q Metodu ile İncelenmesi / Investigation of Blended Learning Supported by the Quantum Learning Design Framework from the Perspectives of Prospective Teachers
Yazarlar:
Sevilay Çırak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3346
0
FAVORİ
3346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin “Öğrenci” Kavramına İlişkin Metaforik Algıları/Teachers' Perceptions of the Conceptt of Student: A Metaphoric Study
Yazarlar:
Sevilay Çırak
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
731
0
FAVORİ
731
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Education Reform Journal
Eurasian Journal of Educational Research
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Contemporary Educational Research
Kastamonu Education Journal
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Harran Maarif Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Teacher Education and Educators
Kastamonu Education Journal
Sakarya University Journal of Education
Turkish Journal of Education
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Öz-Düzenlemeli Öğrenme Uygulamaları Öğretmen Öz-Yeterlik Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması
Yazarlar:
Sevilay Çırak-kurt
,
Esen Turan Özpolat
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.758926
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2101
1
ATIF
0
FAVORİ
2101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Çeşitli Kavramlara İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Sevilay Çırak-kurt
,
İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.450048
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1516
5
ATIF
0
FAVORİ
1516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Grup Çalışmasına Katkı Ölçeği´nin Türk Kültürüne Uyarlanması
Yazarlar:
Sevilay Çırak Kurt
,
Ömay Çokluk Bökeoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2457
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
961
1
ATIF
0
FAVORİ
961
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Harmanlanmış Öğrenme Deneyimi
Yazarlar:
Sevilay Çırak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304740
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2015
4
ATIF
0
FAVORİ
2015
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat