Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Yılmaz Zengin
Yılmaz Zengin
Prof. Dr.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi
Yayın
9
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
62
9
Yayın
25
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
62
TR Dizin Atıf
0000-0003-1276-457X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
matematik eğitiminde teknoloji entegrasyonu
dinamik yazılımların temel matematik kavramlarının öğreniminde kullanımı
Kurum
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Temelli Öğrenme Yaklaşımları: GeoGebra Destekli Aktif Öğrenme Çerçevesinin Uygulanması
Yazarlar:
Kemal Özgen
, Burcu Aparı,
Yılmaz Zengin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.471760
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3913
0
ATIF
3
FAVORİ
3913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Dersinde Dinamik Matematik Yazılımının Kullanımı/The Use of Dynamic Mathematics Software in Computer Assisted Mathematics Instruction Course
Yazarlar:
Yılmaz Zengin
, Türkan Berrin Kağızmanlı,
Enver Tatar
,
Tevfik İşleyen
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2740
0
ATIF
3
FAVORİ
2740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GeoGebra Yazılımının Matematik Kaygısı ve Matematik Öğretme Kaygısına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yılmaz Zengin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1491
0
ATIF
3
FAVORİ
1491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinamik geometri yazılımı ve aktif öğrenme çerçevesi ile öğrencilerin problem kurma becerilerinin geliştirilmesi
Yazarlar:
Burcu Aparı
,
Kemal Özgen
,
Yılmaz Zengin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.880173
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1332
1
ATIF
3
FAVORİ
1332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Görüşleri Işığında Matematiksel İletişim Sağlayabilmede GeoGebra Yazılımının Potansiyeli
Yazarlar:
Yılmaz Zengin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.356141
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1307
2
ATIF
2
FAVORİ
1307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Çember Konusundaki Kavramsal Anlamalarının İncelenmesi: 5E Öğrenme Modeli ile Ters Yüz Edilmiş Sınıf Yaklaşımı
Yazarlar:
Şule Özcan
,
Mehmet Demir
,
Nazlı Aksu
,
Selin Urhan
,
Yılmaz Zengin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.988366
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1872
1
FAVORİ
1872
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinamik geometri yazılımı ve aktif öğrenme çerçevesi ile öğrencilerin problem kurma becerilerinin geliştirilmesi
Yazarlar:
Burcu Aparı
,
Kemal Özgen
,
Yılmaz Zengin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.880173
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1332
3
FAVORİ
1332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Temelli Öğrenme Yaklaşımları: GeoGebra Destekli Aktif Öğrenme Çerçevesinin Uygulanması
Yazarlar:
Kemal Özgen
, Burcu Aparı,
Yılmaz Zengin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.471760
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3913
3
FAVORİ
3913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretiminin Biçimlendirici Değerlendirme Sürecinde Kahoot! ve Plickers Uygulamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Yılmaz Zengin
,
Mehmet Bars
,
Ömer Şimşek
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.318647
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5557
0
FAVORİ
5557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GeoGebra Yazılımının Matematik Kaygısı ve Matematik Öğretme Kaygısına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yılmaz Zengin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1491
3
FAVORİ
1491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Görüşleri Işığında Matematiksel İletişim Sağlayabilmede GeoGebra Yazılımının Potansiyeli
Yazarlar:
Yılmaz Zengin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.356141
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1307
2
FAVORİ
1307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinamik Bir Matematik Yazılımının Öğretmen Adaylarının Etkileşimli Tahta ile İlgili Görüşlerine Etkisi
Yazarlar:
Enver Tatar
, Türkan Kağızmanlı,
Yılmaz Zengin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1538
1
FAVORİ
1538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinamik Matematik Yazılımı ile Etkileşimli Tahta Teknolojisinin Matematik Öğretiminde Kullanımı
Yazarlar:
Enver Tatar
,
Yılmaz Zengin
, Türkan Kağızmanlı
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2146
0
FAVORİ
2146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Dersinde Dinamik Matematik Yazılımının Kullanımı/The Use of Dynamic Mathematics Software in Computer Assisted Mathematics Instruction Course
Yazarlar:
Yılmaz Zengin
, Türkan Berrin Kağızmanlı,
Enver Tatar
,
Tevfik İşleyen
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2740
3
FAVORİ
2740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ege Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Turkish Journal of Education
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Journal of Education and Future
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The Universal Academic Research Journal
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Çember Konusundaki Kavramsal Anlamalarının İncelenmesi: 5E Öğrenme Modeli ile Ters Yüz Edilmiş Sınıf Yaklaşımı
Yazarlar:
Şule Özcan
,
Mehmet Demir
,
Nazlı Aksu
,
Selin Urhan
,
Yılmaz Zengin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.988366
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1872
2
ATIF
1
FAVORİ
1872
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinamik geometri yazılımı ve aktif öğrenme çerçevesi ile öğrencilerin problem kurma becerilerinin geliştirilmesi
Yazarlar:
Burcu Aparı
,
Kemal Özgen
,
Yılmaz Zengin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.880173
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1332
1
ATIF
3
FAVORİ
1332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretiminin Biçimlendirici Değerlendirme Sürecinde Kahoot! ve Plickers Uygulamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Yılmaz Zengin
,
Mehmet Bars
,
Ömer Şimşek
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.318647
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5557
12
ATIF
0
FAVORİ
5557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Görüşleri Işığında Matematiksel İletişim Sağlayabilmede GeoGebra Yazılımının Potansiyeli
Yazarlar:
Yılmaz Zengin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.356141
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1307
2
ATIF
2
FAVORİ
1307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinamik Bir Matematik Yazılımının Öğretmen Adaylarının Etkileşimli Tahta ile İlgili Görüşlerine Etkisi
Yazarlar:
Enver Tatar
, Türkan Kağızmanlı,
Yılmaz Zengin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1538
2
ATIF
1
FAVORİ
1538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat