Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İsmail Keskin
Doç. Dr.
Dicle Üniversitesi
Yayın
9
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
21
9
Yayın
21
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Dicle Üniversitesi
Popüler Yayınları
Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
İsmail Keskin
,
Taha Yazar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.740113
ATIF
4
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1078
4
ATIF
4
FAVORİ
1078
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Mehmet Aydın,
İsmail Keskin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2500
0
ATIF
1
FAVORİ
2500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eğitimde Etik Dışı Davranışlara İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Nazlı Keskin
,
İsmail Keskin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
European Journal of Educational and Social Sciences
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4149
0
ATIF
1
FAVORİ
4149
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Öğrenim Gördükleri Programı Tercih Sebepleri ve Üniversite Eğitiminden Beklentileri
Yazarlar:
Mehmet Aydın
,
İsmail Keskin
,
Taha Yazar
,
İsmail Kinay
,
Behçet Oral
,
Mesut Bütün
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.1527077
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
27
0
FAVORİ
27
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eğitimde Etik Dışı Davranışlara İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Nazlı Keskin
,
İsmail Keskin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
European Journal of Educational and Social Sciences
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4149
1
FAVORİ
4149
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
İsmail Keskin
,
Taha Yazar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.740113
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1078
4
FAVORİ
1078
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Milli Eğitim Şuralarında Değer, Ahlak ve Karakter Eğitimi ile İlgili Alınan Kararların Değerlendirilmesi
Yazarlar:
İsmail Keskin
,
Taha Yazar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3984
0
FAVORİ
3984
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programının Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Mehmet Aydın,
Seval Laçin
,
İsmail Keskin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.413967
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4026
0
FAVORİ
4026
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYO-KÜLTÜREL ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Taha Yazar
,
İsmail Keskin
,
İsmail Kinay
,
Mehmet Aydın
,
Behçet Oral
, Mesut Bütün
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1016
0
FAVORİ
1016
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Mehmet Aydın,
İsmail Keskin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2500
1
FAVORİ
2500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi: Matematik Ve Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Örneği
Yazarlar:
İsmail Keskin
,
Mehmet Aydın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
707
0
FAVORİ
707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilere Yönelik Öğretmen Yeterlilikleri Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Ali Korkut
,
İsmail Keskin
, Semi Can
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6508
0
FAVORİ
6508
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
European Journal of Educational and Social Sciences
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Kastamonu Education Journal
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Editörlük
European Journal of Educational and Social Sciences
Teknik Editör , Editör , Alan Editörü , Mizanpaj Editörü , Yazım Editörü , Son Okuyucu
Hakemlik
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
European Journal of Educational and Social Sciences
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
İsmail Keskin
,
Taha Yazar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.740113
ATIF
4
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1078
4
ATIF
4
FAVORİ
1078
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programının Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Mehmet Aydın,
Seval Laçin
,
İsmail Keskin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.413967
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4026
17
ATIF
0
FAVORİ
4026
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat