Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Cevriye Ergül
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
27
7
Yayın
5
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Kurum
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Anne Eğitim Düzeyi, Sözcük Bilgisi ve Sesbilgisel Farkındalık Becerilerinde Bir Risk Faktörü mü?
Yazarlar:
Cevriye Ergül
, Burcu Kılıç Tülü,
Ergül Demir
,
Gözde Akoğlu
,
Meral Çilem Ökcün Akçamuş
,
Zeynep Bahap Kudret
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.589613
ATIF
4
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2603
4
ATIF
3
FAVORİ
2603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Fen Deneyleri Kılavuzunun Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Muammer Çalık
,
Cevriye Ergül
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.484937
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3403
9
ATIF
2
FAVORİ
3403
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Düşük Okuma Başarısı Gösteren Çocuklarda Okuma, Sesbilgisel Farkındalık, Hızlı İsimlendirme ve Çalışma Belleği Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Çağlayan Pınar Demirtaş
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.479111
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2247
5
ATIF
1
FAVORİ
2247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Ders Kitaplarının Okunabilirliklerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Bilal Özbek
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.398401
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2808
8
ATIF
1
FAVORİ
2808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK HAZIRLANAN FEN DENEYLERİ KILAVUZUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ: “MADDE VE DEĞİŞİM” ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
, Hilal Usta Yılmaz,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Hava İpek Akbulut
,
Cevriye Ergül
,
Salih Çepni
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Zeynep Kıryak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.760353
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1270
1
ATIF
1
FAVORİ
1270
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Deney Kılavuzunun Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi: "Dünya ve Evren" Örneği
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
,
Hava İpek Akbulut
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Cevriye Ergül
,
Zeynep Tatlı
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-824214
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
723
1
FAVORİ
723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3D Stratejisi Öğretiminin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Burcu Kılıç Tülü
,
Ahmet Bilal Özbek
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.775878
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1754
1
FAVORİ
1754
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK HAZIRLANAN FEN DENEYLERİ KILAVUZUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ: “MADDE VE DEĞİŞİM” ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
, Hilal Usta Yılmaz,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Hava İpek Akbulut
,
Cevriye Ergül
,
Salih Çepni
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Zeynep Kıryak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.760353
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1270
1
FAVORİ
1270
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anne Eğitim Düzeyi, Sözcük Bilgisi ve Sesbilgisel Farkındalık Becerilerinde Bir Risk Faktörü mü?
Yazarlar:
Cevriye Ergül
, Burcu Kılıç Tülü,
Ergül Demir
,
Gözde Akoğlu
,
Meral Çilem Ökcün Akçamuş
,
Zeynep Bahap Kudret
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.589613
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2603
3
FAVORİ
2603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Düşük Okuma Başarısı Gösteren Çocuklarda Okuma, Sesbilgisel Farkındalık, Hızlı İsimlendirme ve Çalışma Belleği Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Çağlayan Pınar Demirtaş
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.479111
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2247
1
FAVORİ
2247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Fen Deneyleri Kılavuzunun Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Muammer Çalık
,
Cevriye Ergül
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.484937
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3403
2
FAVORİ
3403
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Ders Kitaplarının Okunabilirliklerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Bilal Özbek
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.398401
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2808
1
FAVORİ
2808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Yayınlar
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ YAŞAYAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK HAZIRLANAN FEN DENEYLERİ KILAVUZUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ: “MADDE VE DEĞİŞİM” ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
, Hilal Usta Yılmaz,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Hava İpek Akbulut
,
Cevriye Ergül
,
Salih Çepni
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Zeynep Kıryak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.760353
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1270
1
ATIF
1
FAVORİ
1270
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anne Eğitim Düzeyi, Sözcük Bilgisi ve Sesbilgisel Farkındalık Becerilerinde Bir Risk Faktörü mü?
Yazarlar:
Cevriye Ergül
, Burcu Kılıç Tülü,
Ergül Demir
,
Gözde Akoğlu
,
Meral Çilem Ökcün Akçamuş
,
Zeynep Bahap Kudret
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.589613
ATIF
4
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2603
4
ATIF
3
FAVORİ
2603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Düşük Okuma Başarısı Gösteren Çocuklarda Okuma, Sesbilgisel Farkındalık, Hızlı İsimlendirme ve Çalışma Belleği Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Çağlayan Pınar Demirtaş
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.479111
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2247
5
ATIF
1
FAVORİ
2247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Fen Deneyleri Kılavuzunun Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Muammer Çalık
,
Cevriye Ergül
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.484937
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3403
9
ATIF
2
FAVORİ
3403
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Ders Kitaplarının Okunabilirliklerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Bilal Özbek
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.398401
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2808
8
ATIF
1
FAVORİ
2808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat