Zeynep TATLI Trabzon Üniversitesi
Yayın 13 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 7
13 Yayın
3 Hakemlik
7 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bilişim Teknolojileri Eğitimi Eğitim Teknolojileri Materyal Geliştirme Öğretim Tasarımı

Biyografi

1980 yılında Trabzon’da doğdu. 2002 yılında KTÜ. Fatih Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi alanında lisans derecesini aldı. Aynı yıl Trabzon ili Köprübaşı Merkez İlköğretim Okuluna Bilgisayar Öğretmeni olarak atandı ve mezun olduğu Lisans Alanında Yüksek Lisans eğitimine başladı. 2004 yılında öğretmenlik görevinden ayrılarak KTÜ Fen Bilimleri Enstitüsü’nde Araştırma Görevlisi olarak çalışmaya başladı. İlköğretim II. kademe bilgisayar ders programına proje tabanlı öğretim yöntemi ile yeni bir yaklaşım başlıklı yüksek lisans tezini 2005 yılında, “Ortaöğretim 9. sınıf kimyasal değişimler ünitesine yönelik sanal kimya laboratuvarı deneylerinin geliştirilmesi, uygulanması ve değerlendirilmesi” konulu doktora eğitimini ise 2011 yılında yine Karadeniz Teknik Üniversitesi bünyesinde tamamlamıştır. 2011-2018 yılları arası Karadeniz Teknik Üniversitesi, 2018’den beri de Trabzon Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümünde öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır. 2020 yılında Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi alanında “Doçent” unvanını alan araştırmacının başlıca çalışma alanları sanal laboratuvar, sanal öğrenme ortamları, öğretim tasarımı ve materyal geliştirmedir. TÜBİTAK ve BAP destekli projelerde görev alan araştırmacı evli ve üç çocuk annesidir.

Kurum

Trabzon Üniversitesi

Popüler Yayınları

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

376

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

462

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Reflection of the COVID-19 Pandemic Process on the Education Process of Teacher Candidates
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.803041
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 491

0

ATIF

0

FAVORİ

491

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hemşirelik Öğrenci Deneyimlerini Dijital Hikaye İle Anlama
DOI: 10.53424/balikesirsbd.989705
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 355

0

ATIF

0

FAVORİ

355

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

464

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

626

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2340

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

426

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

7

ATIF

0

FAVORİ

4243

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Uygulaması Sürecinin Dijital Öyküler İle Yansıtılması
Yazarlar: Zeynep TATLI , Ayşe BAYRAMOĞLU
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2202

0

ATIF

0

FAVORİ

2202

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

673

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

553

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.