Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ahmet Gülay
Dr. Öğr. Üyesi
Trabzon Üniversitesi
Yayın
13
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
32
13
Yayın
25
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğrenme Kuramları
Öğretim Kuramları
Sınıf Eğitimi
Kapsayıcı Eğitim
Kurum
Trabzon Üniversitesi
Popüler Yayınları
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN FEN VE DOĞA ETKİNLİKLERİ ÖĞRETİM SÜRECİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Ahmet Gülay
,
Murat Pehlevan
,
Şenay Delimehmet Dada
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5390
0
ATIF
2
FAVORİ
5390
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Fen Deneyleri Kılavuzunun Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Muammer Çalık
,
Cevriye Ergül
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.484937
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3397
9
ATIF
2
FAVORİ
3397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Deney Kılavuzunun Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi: "Dünya ve Evren" Örneği
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
,
Hava İpek Akbulut
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Cevriye Ergül
,
Zeynep Tatlı
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-824214
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
722
0
ATIF
1
FAVORİ
722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kapsayıcı Eğitime Yönelik Farkındalıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Gülay
,
Taner Altun
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1242868
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
914
0
ATIF
1
FAVORİ
914
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklılaştırılmış Öğretim Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ahmet Gülay
,
Taner Altun
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1269808
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
382
0
ATIF
1
FAVORİ
382
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Fen Bilimleri Derslerinde Yaşam Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Akademisyen Önerileri
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Havva Yaman
,
Şeyma Nur Bekar
,
Arzu Kirman Bilgin
,
Haluk Özmen
,
Orhan Çakıroğlu
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Zeynep Tatlı
,
Hava İpek Akbulut
,
Ahmet Gülay
,
Şenay Delimehmet Dada
,
Göksel Çelenk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.1354965
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
166
0
FAVORİ
166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklılaştırılmış Öğretim Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ahmet Gülay
,
Taner Altun
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1269808
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
382
1
FAVORİ
382
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Acil Uzaktan Eğitim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlara İlişkin Öğretmenlerin Değerlendirmeleri: Tarama Çalışması
Yazarlar:
Zeynep Tatlı
,
Ahmet Gülay
,
Ozan Başdağ
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1344976
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
332
0
FAVORİ
332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of digital instructional materials developed by primary school teacher candidates with different learning styles
Yazarlar:
Zeynep Tatlı
,
Ahmet Gülay
,
Bahar Muradoğlu
,
Şeyma Nur Bekar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1222327
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
431
0
FAVORİ
431
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kapsayıcı Eğitime Yönelik Farkındalıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Gülay
,
Taner Altun
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1242868
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
914
1
FAVORİ
914
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Deney Kılavuzunun Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi: "Dünya ve Evren" Örneği
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Muammer Çalık
,
Hava İpek Akbulut
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Cevriye Ergül
,
Zeynep Tatlı
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-824214
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
722
1
FAVORİ
722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Fen Deneyleri Kılavuzunun Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Muammer Çalık
,
Cevriye Ergül
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.484937
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3397
2
FAVORİ
3397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenleri ve Okul Yöneticilerinin İlkokul Programlarının Güncellenmesine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Taner Altun
,
Aybüke Baştürk
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.462958
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1164
0
FAVORİ
1164
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN FEN VE DOĞA ETKİNLİKLERİ ÖĞRETİM SÜRECİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Ahmet Gülay
,
Murat Pehlevan
,
Şenay Delimehmet Dada
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5390
2
FAVORİ
5390
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLK DEFA ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANAN ÖĞRETMENLERİN ALGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Taner Altun
,
Ahmet Gülay
, Pembe Başak Siyambaş Mazlum
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-431404
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1970
0
FAVORİ
1970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sözlü İletişim Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Özge Erdoğan
,
Fatma Gül Uzuner
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.369876
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2078
1
FAVORİ
2078
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Göreve Yeni Başlayan Öğretmenlerin Yeterlik Algılarının ve Karşılaştıkları Sorunların Belirlenmesi
Yazarlar: Taner Altun,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.1837
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2890
1
FAVORİ
2890
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN YAZMA GÜÇLÜĞÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Özge Erdoğan
,
Ahmet Gülay
,
Fatma Gül Uzuner
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.304705
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3878
0
FAVORİ
3878
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Hakemlik
Alanyazın
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Online Journal of Primary Education
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Research on Education and Psychology
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Evaluation of digital instructional materials developed by primary school teacher candidates with different learning styles
Yazarlar:
Zeynep Tatlı
,
Ahmet Gülay
,
Bahar Muradoğlu
,
Şeyma Nur Bekar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1222327
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
431
1
ATIF
0
FAVORİ
431
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Fen Deneyleri Kılavuzunun Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Er Nas
,
Tülay Şenel Çoruhlu
,
Muammer Çalık
,
Cevriye Ergül
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.484937
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3397
9
ATIF
2
FAVORİ
3397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenleri ve Okul Yöneticilerinin İlkokul Programlarının Güncellenmesine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Taner Altun
,
Aybüke Baştürk
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.462958
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1164
3
ATIF
0
FAVORİ
1164
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLK DEFA ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANAN ÖĞRETMENLERİN ALGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Taner Altun
,
Ahmet Gülay
, Pembe Başak Siyambaş Mazlum
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-431404
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1970
6
ATIF
0
FAVORİ
1970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sözlü İletişim Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Özge Erdoğan
,
Fatma Gül Uzuner
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.369876
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2078
1
ATIF
1
FAVORİ
2078
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN YAZMA GÜÇLÜĞÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Özge Erdoğan
,
Ahmet Gülay
,
Fatma Gül Uzuner
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.304705
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3878
12
ATIF
0
FAVORİ
3878
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat