Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özge Erdoğan
Yayın
9
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
42
9
Yayın
1
Hakemlik
42
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Popüler Yayınları
Sözlü İletişim Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Özge Erdoğan
,
Fatma Gül Uzuner
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.369876
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2164
1
ATIF
1
FAVORİ
2164
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA MOTİVASYONLARI İLE OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ VE BU KONUYA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Onur Batmaz
,
Özge Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.529255
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2358
0
FAVORİ
2358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hafif Düzeyde Zihin Yetersizliği Olan Bir Öğrencinin Fonolojik Farkındalık ve Okuma Becerilerinin Fonolojik Farkındalık Eğitimi Aracılığıyla Geliştirilmesi
Yazarlar:
Özge Erdoğan
,
Merve Uygur Celep
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
99
0
FAVORİ
99
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama Yönteminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonu ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Tolga Erdogan
,
Özge Erdoğan
,
Fatma Gül Uzuner
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.387462
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3831
0
FAVORİ
3831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sözlü İletişim Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Özge Erdoğan
,
Fatma Gül Uzuner
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.369876
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2164
1
FAVORİ
2164
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 2. 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Ramazan Tok,
Özge Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3198
0
FAVORİ
3198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Yazma Stratejilerini Kullanma Durumlarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Özge Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326591
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2778
0
FAVORİ
2778
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN YAZMA GÜÇLÜĞÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Özge Erdoğan
,
Ahmet Gülay
,
Fatma Gül Uzuner
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.304705
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3903
0
FAVORİ
3903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SÜREÇ TEMELLİ YARATICI YAZMA UYGULAMALARININ YAZILI ANLATIMA VE YAZMAYA İLİŞKİN TUTUMA ETKİSİ
Yazarlar:
Özge Erdoğan
,
Banu Yangın
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1897
0
FAVORİ
1897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okuma-Yazmaya Hazırlığa Yönelik Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Tolga Erdoğan
,
Şenay Özen Altınkaynak
,
Özge Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1820
0
FAVORİ
1820
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Languages' Education and Teaching
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA MOTİVASYONLARI İLE OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ VE BU KONUYA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Onur Batmaz
,
Özge Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.529255
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2358
3
ATIF
0
FAVORİ
2358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama Yönteminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonu ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Tolga Erdogan
,
Özge Erdoğan
,
Fatma Gül Uzuner
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.387462
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3831
6
ATIF
0
FAVORİ
3831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sözlü İletişim Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Özge Erdoğan
,
Fatma Gül Uzuner
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.369876
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2164
1
ATIF
1
FAVORİ
2164
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Yazma Stratejilerini Kullanma Durumlarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Özge Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326591
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2778
5
ATIF
0
FAVORİ
2778
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN YAZMA GÜÇLÜĞÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Özge Erdoğan
,
Ahmet Gülay
,
Fatma Gül Uzuner
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.304705
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3903
12
ATIF
0
FAVORİ
3903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SÜREÇ TEMELLİ YARATICI YAZMA UYGULAMALARININ YAZILI ANLATIMA VE YAZMAYA İLİŞKİN TUTUMA ETKİSİ
Yazarlar:
Özge Erdoğan
,
Banu Yangın
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1897
15
ATIF
0
FAVORİ
1897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat