Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Diğer
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Özge ERDOĞAN
Özge ERDOĞAN
Bilinmiyor
Yayın
8
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
32
Bilinmiyor
8
Yayın
1
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Yayınlar
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA MOTİVASYONLARI İLE OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ VE BU KONUYA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Onur BATMAZ
,
Özge ERDOĞAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.529255
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1810
0
FAVORİ
1810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama Yönteminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonu ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Tolga Erdogan
,
Özge Erdoğan
,
Fatma Gül Uzuner
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.387462
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3163
0
FAVORİ
3163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sözlü İletişim Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Özge Erdoğan
,
Fatma Gül Uzuner
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.369876
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1591
0
FAVORİ
1591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 2. 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Ramazan TOK,
Özge ERDOĞAN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2660
0
FAVORİ
2660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Yazma Stratejilerini Kullanma Durumlarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Özge ERDOĞAN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326591
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2044
0
FAVORİ
2044
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN YAZMA GÜÇLÜĞÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Özge ERDOĞAN
,
Ahmet GÜLAY
,
Fatma Gül UZUNER
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.304705
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3282
0
FAVORİ
3282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SÜREÇ TEMELLİ YARATICI YAZMA UYGULAMALARININ YAZILI ANLATIMA VE YAZMAYA İLİŞKİN TUTUMA ETKİSİ
Yazarlar:
Özge ERDOĞAN
,
Banu YANGIN
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1548
0
FAVORİ
1548
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okuma-Yazmaya Hazırlığa Yönelik Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Tolga ERDOĞAN
,
Şenay ÖZEN ALTINKAYNAK
,
Özge ERDOĞAN
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1393
0
FAVORİ
1393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İlköğretim Online
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA MOTİVASYONLARI İLE OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ VE BU KONUYA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Onur BATMAZ
,
Özge ERDOĞAN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.529255
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1810
2
ATIF
0
FAVORİ
1810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama Yönteminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Motivasyonu ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Tolga Erdogan
,
Özge Erdoğan
,
Fatma Gül Uzuner
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.387462
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3163
4
ATIF
0
FAVORİ
3163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sözlü İletişim Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Özge Erdoğan
,
Fatma Gül Uzuner
,
Ahmet Gülay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.369876
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1591
1
ATIF
0
FAVORİ
1591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Yazma Stratejilerini Kullanma Durumlarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Özge ERDOĞAN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326591
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2044
5
ATIF
0
FAVORİ
2044
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN YAZMA GÜÇLÜĞÜNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Özge ERDOĞAN
,
Ahmet GÜLAY
,
Fatma Gül UZUNER
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.304705
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3282
11
ATIF
0
FAVORİ
3282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SÜREÇ TEMELLİ YARATICI YAZMA UYGULAMALARININ YAZILI ANLATIMA VE YAZMAYA İLİŞKİN TUTUMA ETKİSİ
Yazarlar:
Özge ERDOĞAN
,
Banu YANGIN
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1548
9
ATIF
0
FAVORİ
1548
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat