Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İbrahim Bilgin
Yayın
6
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
2
6
Yayın
0
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
4MAT MODELİNİN MADDE KONUSUNDA UYGULANMASININ İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
978
0
ATIF
1
FAVORİ
978
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Merak, Tutum ve Motivasyon Düzeylerine Göre Fen Bilgisi Dersi Başarılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Erhan Ceylan
, Harun Sağırekmekçi,
Erdal Tatar
,
İbrahim Bilgin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.12780/uusbd.50837
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3184
0
ATIF
1
FAVORİ
3184
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Rehberli Araştırma Yönteminin Üniversite Öğrencilerinin Kimya Konularındaki Bazı Kavramları Anlamalarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
,
Erdal Tatar
,
Cengiz Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1529
0
FAVORİ
1529
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Merak, Tutum ve Motivasyon Düzeylerine Göre Fen Bilgisi Dersi Başarılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Erhan Ceylan
, Harun Sağırekmekçi,
Erdal Tatar
,
İbrahim Bilgin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.12780/uusbd.50837
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3184
1
FAVORİ
3184
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Takımları Başarı Bölümleri Tekniğinin İlköğretim Öğrencilerinin Zihinsel Yapılarına Etkisi
Yazarlar:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
,
Abdullah Çetin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.29266
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
715
0
FAVORİ
715
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme Teknikleri Hakkında Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
,
Abdullah Çetin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1672
0
FAVORİ
1672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4MAT MODELİNİN MADDE KONUSUNDA UYGULANMASININ İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
978
1
FAVORİ
978
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımlarının Üniversite Öğrencilerinin Genel Fizik Laboratuarı I Dersindeki Başarı ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi/Effect of Inquiry Based Learning Approaches on University Students' Academic Achievement and Science Pro
Yazarlar:
Yunus Karakuyu
,
İbrahim Bilgin
,
Ahmet Sürücü
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
993
0
FAVORİ
993
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İlköğretim Online
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Öğrenci Takımları Başarı Bölümleri Tekniğinin İlköğretim Öğrencilerinin Zihinsel Yapılarına Etkisi
Yazarlar:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
,
Abdullah Çetin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.29266
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
715
2
ATIF
0
FAVORİ
715
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat