Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Cengiz Tüysüz
Doç. Dr.
UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
9
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
5
9
Yayın
5
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kimya Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
“Kutuplar: Keşfedilmeyi Bekleyen Topraklar” Etkinliğinin Özel Yetenekli 6.Sınıf Öğrencilerinin İklim Değişikliği Farkındalığına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nurettin Can Bodur
,
Cengiz Tüysüz
,
Müjgan Deniz Turan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1353824
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
655
0
FAVORİ
655
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Tabanlı Girişimcilik Düzeyi ile Eleştirel Düşünme Eğilimi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Cengiz Tüysüz
, Uğur Oğuz Kılıç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.946514
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
578
0
FAVORİ
578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN (CIPP) MODELİNE DAYALI ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Çiğdem Balıkçı,
Cengiz Tüysüz
,
Ahmet Taşdere
,
Didem İnel Ekici
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1426
0
FAVORİ
1426
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme ve Argümantasyona Dayalı Öğrenme Yöntemlerinin “Karışımlar” Konusundaki Etkilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Cengiz Tüysüz
, Ozan Emre Demirel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.561375
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2114
0
FAVORİ
2114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rehberli Araştırma Yönteminin Üniversite Öğrencilerinin Kimya Konularındaki Bazı Kavramları Anlamalarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
,
Erdal Tatar
,
Cengiz Tüysüz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1527
0
FAVORİ
1527
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eba Ders Web Sitesine İlişkin Ortaokul Öğrencilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Cengiz Tüysüz
, Veli Çümen
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3725
0
FAVORİ
3725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Bilgisayar Yeterlikleri Ve Öğretimde Teknoloji Kullanımına İlişkin Algılarının Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Fidan Hakkari
,
Cengiz Tüysüz
, Tarık Atalar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5356
0
FAVORİ
5356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Eğitiminde GEMS Etkinlikleri Kullanılmasına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri (Prospective Teachers’ Opinions about Using Gems Activities in Science Education) Doi: 10.14686/buefad.v5i1.5000146031
Yazarlar:
Erhan Ceylan
,
Cengiz Tüysüz
,
Erdal Tatar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v5i1.5000146031
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2988
0
FAVORİ
2988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL, LİSE VE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN FEN BAŞARISI BELİRLEYİCİLERİ
Yazarlar:
Cemal Tosun
,
Nail İlhan
,
Erdal Tatar
,
Cengiz Tüysüz
,
Yunus Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1557
0
FAVORİ
1557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Turkish Journal of Education
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Probleme ve Argümantasyona Dayalı Öğrenme Yöntemlerinin “Karışımlar” Konusundaki Etkilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Cengiz Tüysüz
, Ozan Emre Demirel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.561375
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2114
5
ATIF
0
FAVORİ
2114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat