Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nail İlhan
Doç. Dr.
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
59
8
Yayın
9
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
59
TR Dizin Atıf
0000-0003-3231-4197
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Kimya Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Fen bilimleri dersi beceri temelli sorulara (yeni nesil) yönelik kuramsal ve kavramsal çerçeve
Yazarlar:
Sultan Şan
,
Nail İlhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1089655
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2564
5
ATIF
3
FAVORİ
2564
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Kısaltılmış fen kaygı ölçeğinin Türkçe formunun geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar:
Nail İlhan
,
Öznur İkikat
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1383499
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
218
0
FAVORİ
218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Fen Derslerindeki Değerlendirme Hakkındaki İnanç ve Uygulama Düzeyleri
Yazarlar: Melek Kişin,
Nail İlhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1074979
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
672
0
FAVORİ
672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen bilimleri dersi beceri temelli sorulara (yeni nesil) yönelik kuramsal ve kavramsal çerçeve
Yazarlar:
Sultan Şan
,
Nail İlhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1089655
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2564
3
FAVORİ
2564
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Asit-Baz Konusuna Yönelik Öz-Yeterlik Algı Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Asit-Baz Öz-yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Nail İlhan
, Özge Çiçek
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.307068
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2918
0
FAVORİ
2918
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Amaçlı Yazma Etkinliklerinin “Fen ve Teknoloji Öğretimi” Dersinde Kullanılmasına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Yakup Doğan
,
Nail İlhan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.30690
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1503
0
FAVORİ
1503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL, LİSE VE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN FEN BAŞARISI BELİRLEYİCİLERİ
Yazarlar:
Cemal Tosun
,
Nail İlhan
,
Erdal Tatar
,
Cengiz Tüysüz
,
Yunus Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1558
0
FAVORİ
1558
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının “Özel Öğretim Yöntemleri” Dersindeki Yaşam Temelli Öğretim Uygulamaları
Yazarlar:
Nail İlhan
,
Yakup Doğan
, Özge Çiçek
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000143534
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3204
0
FAVORİ
3204
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimya Motivasyon Anketi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması/ Chemıstry Motıvatıon Questıonnaıre: The Study of Valıdıty and Relıabılıty
Yazarlar:
Nail İlhan
, Ali Yıldırım, Sibel Sadi Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1217
0
FAVORİ
1217
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Hakemlik
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Yayınlar
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Fen Derslerindeki Değerlendirme Hakkındaki İnanç ve Uygulama Düzeyleri
Yazarlar: Melek Kişin,
Nail İlhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1074979
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
672
2
ATIF
0
FAVORİ
672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen bilimleri dersi beceri temelli sorulara (yeni nesil) yönelik kuramsal ve kavramsal çerçeve
Yazarlar:
Sultan Şan
,
Nail İlhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1089655
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2564
5
ATIF
3
FAVORİ
2564
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Asit-Baz Konusuna Yönelik Öz-Yeterlik Algı Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Asit-Baz Öz-yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Nail İlhan
, Özge Çiçek
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.307068
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2918
1
ATIF
0
FAVORİ
2918
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Amaçlı Yazma Etkinliklerinin “Fen ve Teknoloji Öğretimi” Dersinde Kullanılmasına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Yakup Doğan
,
Nail İlhan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.30690
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1503
1
ATIF
0
FAVORİ
1503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının “Özel Öğretim Yöntemleri” Dersindeki Yaşam Temelli Öğretim Uygulamaları
Yazarlar:
Nail İlhan
,
Yakup Doğan
, Özge Çiçek
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000143534
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3204
11
ATIF
0
FAVORİ
3204
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat