Cemal Tosun profil resmi
Cemal Tosun Doç. Dr. BARTIN UNIVERSITY
Yayın 15 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 11
15 Yayın
6 Hakemlik
11 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Kimya Eğitimi

Kurum

BARTIN UNIVERSITY

Popüler Yayınları

0

2

2836

Yayınlar

0

368

Bilimin Doğasının Bir Bileşeni Olarak Bilim İnsanı Algısı
DOI: 10.17539/amauefd.1487213
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 584

0

584

0

513

Probleme Dayalı Öğrenmenin Kimya Eğitiminde Kullanımına Yönelik Makalelerin Bibliyometrik ve Betimsel İçerik Analizleri
Yazarlar: Cemal Tosun , Erdal Şenocak, Yavuz Taşkesenligil
DOI: 10.37995/jotcsc.926720
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 941

0

941

0

605

Farklı Sınıf Düzeylerinden Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenme ve Öğretme Anlayışları
Yazarlar: Erdal Şenocak, Cemal Tosun
DOI: 10.17679/inuefd.298684
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1401

0

1401

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimyasal Tehlike Sembollerini Kavrama Düzeyleri ile Kimya Kaygıları Arasındaki İlişki
Yazarlar: Cemal Tosun , Erdal Şenocak, Yavuz Taşkesenligil
DOI: 10.21764/maeuefd.320186
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2540

0

2540

Türkiyede Fen Eğitiminde Kullanılan Ölçme Araçları Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar: Cemal Tosun , Yavuz Taşkesenligil
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.2-5000161329
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2094

0

2094

0

1418

0

1895

Kimya Motivasyon Anketi-II’nin Türkçeye Uyarlanması:
Yazarlar: Cemal Tosun
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1963

0

1963

Yayınlar

Probleme Dayalı Öğrenmenin Kimya Eğitiminde Kullanımına Yönelik Makalelerin Bibliyometrik ve Betimsel İçerik Analizleri
Yazarlar: Cemal Tosun , Erdal Şenocak, Yavuz Taşkesenligil
DOI: 10.37995/jotcsc.926720
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 941

1

0

941

1

0

605

Farklı Sınıf Düzeylerinden Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenme ve Öğretme Anlayışları
Yazarlar: Erdal Şenocak, Cemal Tosun
DOI: 10.17679/inuefd.298684
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1401

1

0

1401

Türkiyede Fen Eğitiminde Kullanılan Ölçme Araçları Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar: Cemal Tosun , Yavuz Taşkesenligil
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.2-5000161329
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2094

4

0

2094

2

0

1895

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.