Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Cemal Tosun
Doç. Dr.
BARTIN UNIVERSITY
Yayın
11
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
4
11
Yayın
4
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Kimya Eğitimi
Kurum
BARTIN UNIVERSITY
Popüler Yayınları
5. Sınıf Madde ve Değişim Ünitesi Kapsamında Hazırlanan Senaryoların Merak Edilme Düzeyinin Cinsiyete Göre Değişimi
Yazarlar:
Cemal Tosun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2734
0
ATIF
2
FAVORİ
2734
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğrenme Güçlüğü Tanılı İlkokul Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algıları
Yazarlar:
İlayda Açikgöz
,
Ezgi Nur Kılıç
,
Cemal Tosun
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1462940
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
78
0
FAVORİ
78
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimin Doğasının Bir Bileşeni Olarak Bilim İnsanı Algısı
Yazarlar:
Erdal Şenocak
,
Cemal Tosun
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17539/amauefd.1487213
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
321
0
FAVORİ
321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effects of the Flipped Classroom Model on Pre-Service Teachers’ Performance in Learning Research Ethics Concepts
Yazarlar:
Cemal Tosun
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
311
0
FAVORİ
311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Araştırmalarında Kritik Teknoloji Alanlarının Uygulamaları Kapsamında Yayınlanan Makalelerin Eğilimlerinin İncelenmesi: Bibliyometrik Haritalama Analizi
Yazarlar:
Zeki Destereci
,
Gül Gizem Karaca
,
Büşra Baybaş
,
Cemal Tosun
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.53694/bited.1261406
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
604
0
FAVORİ
604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı Öğrenmenin Kimya Eğitiminde Kullanımına Yönelik Makalelerin Bibliyometrik ve Betimsel İçerik Analizleri
Yazarlar:
Cemal Tosun
, Erdal Şenocak, Yavuz Taşkesenligil
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.926720
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
810
0
FAVORİ
810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Predictive Effect of Some Variables on Fifth and Sixth Grade Students’ Scientific Process Skills
Yazarlar:
Cemal Tosun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.657339
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
520
0
FAVORİ
520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Madde ve Değişim Ünitesi Kapsamında Hazırlanan Senaryoların Merak Edilme Düzeyinin Cinsiyete Göre Değişimi
Yazarlar:
Cemal Tosun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2734
2
FAVORİ
2734
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Sınıf Düzeylerinden Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenme ve Öğretme Anlayışları
Yazarlar: Erdal Şenocak,
Cemal Tosun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.298684
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1269
0
FAVORİ
1269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimyasal Tehlike Sembollerini Kavrama Düzeyleri ile Kimya Kaygıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Cemal Tosun
, Erdal Şenocak, Yavuz Taşkesenligil
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.320186
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2421
0
FAVORİ
2421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL, LİSE VE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN FEN BAŞARISI BELİRLEYİCİLERİ
Yazarlar:
Cemal Tosun
,
Nail İlhan
,
Erdal Tatar
,
Cengiz Tüysüz
,
Yunus Karakuyu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1632
0
FAVORİ
1632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Üniversite Öğrencilerinin Kimya Dersine Karşı Motivasyonlarına ve Bilimsel Süreç Beceri Düzeylerine Etkisi ve Öğrenme Ortamı Hakkındaki Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
CEMAL Tosun
, ERDAL Şenocak, Ömer Özeken
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1637
0
FAVORİ
1637
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education in Science Environment and Health
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Hakemlik
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eurasian Journal of Teacher Education
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Eğitim Araştırmalarında Kritik Teknoloji Alanlarının Uygulamaları Kapsamında Yayınlanan Makalelerin Eğilimlerinin İncelenmesi: Bibliyometrik Haritalama Analizi
Yazarlar:
Zeki Destereci
,
Gül Gizem Karaca
,
Büşra Baybaş
,
Cemal Tosun
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.53694/bited.1261406
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
604
1
ATIF
0
FAVORİ
604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı Öğrenmenin Kimya Eğitiminde Kullanımına Yönelik Makalelerin Bibliyometrik ve Betimsel İçerik Analizleri
Yazarlar:
Cemal Tosun
, Erdal Şenocak, Yavuz Taşkesenligil
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.926720
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
810
1
ATIF
0
FAVORİ
810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Predictive Effect of Some Variables on Fifth and Sixth Grade Students’ Scientific Process Skills
Yazarlar:
Cemal Tosun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.657339
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
520
1
ATIF
0
FAVORİ
520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Sınıf Düzeylerinden Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenme ve Öğretme Anlayışları
Yazarlar: Erdal Şenocak,
Cemal Tosun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.298684
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1269
1
ATIF
0
FAVORİ
1269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat