Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Doç.dr.didem İnel Ekici
UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
12
7
Yayın
8
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN (CIPP) MODELİNE GÖRE TESPİTİ
Yazarlar:
Çiğdem Balıkçı
,
Cengiz Tüysüz
,
Ahmet Tasdere
,
Doç.dr.didem İnel Ekici
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1005067
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
740
5
ATIF
2
FAVORİ
740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Yaratıcılık Düzeylerini Etkileyen Faktörler Üzerine Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Doç.dr.didem İnel Ekici
, Halil Tanır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.711670
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1615
3
ATIF
1
FAVORİ
1615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN (CIPP) MODELİNE GÖRE TESPİTİ
Yazarlar:
Çiğdem Balıkçı
,
Cengiz Tüysüz
,
Ahmet Tasdere
,
Doç.dr.didem İnel Ekici
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1005067
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
740
2
FAVORİ
740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN (CIPP) MODELİNE DAYALI ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Çiğdem Balıkçı,
Cengiz Tüysüz
,
Ahmet Taşdere
,
Didem İnel Ekici
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1434
0
FAVORİ
1434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Yaratıcılık Düzeylerini Etkileyen Faktörler Üzerine Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Doç.dr.didem İnel Ekici
, Halil Tanır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.711670
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1615
1
FAVORİ
1615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Eğitim Hakkındaki Görüşlerinin, Beklentilerinin ve Farkındalıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Doç.dr.didem İnel Ekici
,
Murat Ekici
,
İzel Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.676425
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
800
0
FAVORİ
800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLGİ GRAFİKLERİ İLE ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ FEN ÖĞRENME ORTAMLARININ ÖĞRENCİLERİN KAVRAMSAL ÖĞRENMELERİNE VE MOTİVASYONLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Doç.dr.didem İnel Ekici
, Ramazan Boyacı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
0
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün ve Özel Yeteneklı̇ Öğrencı̇lerı̇n Probleme Dayalı Fen Etkı̇nlı̇klerı̇ne İlı̇şkı̇n Görüşlerı̇nı̇n Değerlendı̇rı̇lmesı̇
Yazarlar:
Doç.dr.didem İnel Ekici
,
İzel Can
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.657108
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
832
0
FAVORİ
832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ZİHİN HARİTALARI YOLUYLA FEN ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİLİME İLİŞKİN ALGILARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Yrd.Doç.Dr.Didem İnel Ekici
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3183
0
FAVORİ
3183
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Uşak Üniversitesi Fen ve Doğa Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Active Learning
International Journal of Contemporary Educational Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN (CIPP) MODELİNE GÖRE TESPİTİ
Yazarlar:
Çiğdem Balıkçı
,
Cengiz Tüysüz
,
Ahmet Tasdere
,
Doç.dr.didem İnel Ekici
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1005067
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
740
5
ATIF
2
FAVORİ
740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Yaratıcılık Düzeylerini Etkileyen Faktörler Üzerine Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Doç.dr.didem İnel Ekici
, Halil Tanır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.711670
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1615
3
ATIF
1
FAVORİ
1615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Eğitim Hakkındaki Görüşlerinin, Beklentilerinin ve Farkındalıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Doç.dr.didem İnel Ekici
,
Murat Ekici
,
İzel Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.676425
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
800
4
ATIF
0
FAVORİ
800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat