Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ahmet Tasdere
UŞAK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
4
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
5
4
Yayın
20
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fizik Eğitimi
Kimya Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
UŞAK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN (CIPP) MODELİNE GÖRE TESPİTİ
Yazarlar:
Çiğdem Balıkçı
,
Cengiz Tüysüz
,
Ahmet Tasdere
,
Doç.dr.didem İnel Ekici
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1005067
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
785
5
ATIF
2
FAVORİ
785
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilimleri Eğitiminde Ortak Bilgi İnşa Modeli Çalışmalarının Betimsel Analizi: Türkiye Örneği
Yazarlar:
Ahmet Taşdere
,
Tolunay Sezen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1410846
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
116
0
FAVORİ
116
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulöncesi Öğretmenlerinin Hareket Eğitimi Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Dilek Erol
,
Ahmet Tasdere
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi
DOI: 10.38021/asbid.1205271
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
905
0
FAVORİ
905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN (CIPP) MODELİNE GÖRE TESPİTİ
Yazarlar:
Çiğdem Balıkçı
,
Cengiz Tüysüz
,
Ahmet Tasdere
,
Doç.dr.didem İnel Ekici
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1005067
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
785
2
FAVORİ
785
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN (CIPP) MODELİNE DAYALI ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Çiğdem Balıkçı,
Cengiz Tüysüz
,
Ahmet Taşdere
,
Didem İnel Ekici
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1481
0
FAVORİ
1481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Sekreter
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
Journal of Advanced Education Studies
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Turkish Journal of Education
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN (CIPP) MODELİNE GÖRE TESPİTİ
Yazarlar:
Çiğdem Balıkçı
,
Cengiz Tüysüz
,
Ahmet Tasdere
,
Doç.dr.didem İnel Ekici
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1005067
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
785
5
ATIF
2
FAVORİ
785
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat