Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Dilek Erol
Doç. Dr.
UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
18
TR Dizin Atıf
13
6
Yayın
18
Hakemlik
13
TR Dizin Atıf
0000-0002-5565-586X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Çocuk Gelişimi Eğitimi
Duygusal gelişim
Kurum
UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Erken çocukluk döneminde çocuk Youtube içerik üreticilerinin yayınladığı videoların, çocuğun duygusal istismarı açısından incelenmesi
Yazarlar:
Sevilay Çubuk
,
Dilek Erol
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1135119
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1426
0
ATIF
3
FAVORİ
1426
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dünya Klasiği Masallarındaki Çocuk İstismarı ve İhmali Durumunun İncelenmesi
Yazarlar:
Dilek Erol
,
Şerife Cengiz
,
Ramazan Demir
,
Ahmet Erkam Işık
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1203296
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1372
0
ATIF
1
FAVORİ
1372
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye’de Kadının Akademideki Yeri: Cam Tavana Bir Bakış
Yazarlar: Sevilay Çubuk,
Dilek Erol
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Kadın ve Aile Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
613
0
FAVORİ
613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dünya Klasiği Masallarındaki Çocuk İstismarı ve İhmali Durumunun İncelenmesi
Yazarlar:
Dilek Erol
,
Şerife Cengiz
,
Ramazan Demir
,
Ahmet Erkam Işık
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1203296
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1372
1
FAVORİ
1372
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Annelerin Birlikte Okuma Sürecinde Sergiledikleri Fiziksel Davranışlar ile Konuya İlişkin Görüşleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Dilek Erol
,
Gülüzar Şule Tepetaş Cengiz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
321
0
FAVORİ
321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulöncesi Öğretmenlerinin Hareket Eğitimi Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Dilek Erol
,
Ahmet Tasdere
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi
DOI: 10.38021/asbid.1205271
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
834
0
FAVORİ
834
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken çocukluk döneminde çocuk Youtube içerik üreticilerinin yayınladığı videoların, çocuğun duygusal istismarı açısından incelenmesi
Yazarlar:
Sevilay Çubuk
,
Dilek Erol
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1135119
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1426
3
FAVORİ
1426
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulöncesi Öğretmenlerinin “Kapsayıcı Eğitim” Kavramına İlişkin Algıları: Bir Metafor Analizi Çalışması
Yazarlar:
Dilek Erol Sahillioğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Inclusive Education in Research and Practice
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2377
0
FAVORİ
2377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi
Journal of Inclusive Education in Research and Practice
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Kadın ve Aile Araştırmaları Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kurul Üyeliği
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Hakemlik
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat