About
About
Roadmap
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
İbrahim Bilgin
Publication
6
Review
0
CrossRef Cited
2
6
Publication
0
Review
2
CrossRef Cited
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Institution
Popular Publications
4MAT MODELİNİN MADDE KONUSUNDA UYGULANMASININ İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Authors:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
Published: 2014 ,
Erzincan University Journal of Science and Technology
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
991
0
CITED
1
FAVORITE
991
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Investigation of Middle School Students’ Science Course Achievement According To Their Curiosity, Attitude, and Motivation Levels
Authors:
Erhan Ceylan
, Harun Sağırekmekçi,
Erdal Tatar
,
İbrahim Bilgin
Published: 2016 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.12780/uusbd.50837
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
3218
0
CITED
1
FAVORITE
3218
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
Investigation of the Effects of Guided Inquiry Methods on Understandings of Pre-service Science Teachers about Some Chemical Concepts
Authors:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
,
Erdal Tatar
,
Cengiz Tüysüz
Published: 2016 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1558
0
FAVORITE
1558
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Investigation of Middle School Students’ Science Course Achievement According To Their Curiosity, Attitude, and Motivation Levels
Authors:
Erhan Ceylan
, Harun Sağırekmekçi,
Erdal Tatar
,
İbrahim Bilgin
Published: 2016 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.12780/uusbd.50837
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
3218
1
FAVORITE
3218
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Öğrenci Takımları Başarı Bölümleri Tekniğinin İlköğretim Öğrencilerinin Zihinsel Yapılarına Etkisi
Authors:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
,
Abdullah Çetin
Published: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.29266
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
728
0
FAVORITE
728
TOTAL DOWNLOAD COUNT
İşbirlikli Öğrenme Teknikleri Hakkında Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Authors:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
,
Abdullah Çetin
Published: 2014 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1694
0
FAVORITE
1694
TOTAL DOWNLOAD COUNT
4MAT MODELİNİN MADDE KONUSUNDA UYGULANMASININ İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Authors:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
Published: 2014 ,
Erzincan University Journal of Science and Technology
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
991
1
FAVORITE
991
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımlarının Üniversite Öğrencilerinin Genel Fizik Laboratuarı I Dersindeki Başarı ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi/Effect of Inquiry Based Learning Approaches on University Students' Academic Achievement and Science Pro
Authors:
Yunus Karakuyu
,
İbrahim Bilgin
,
Ahmet Sürücü
Published: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1004
0
FAVORITE
1004
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Bartın University Journal of Faculty of Education
Erzincan University Journal of Science and Technology
İlköğretim Online
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
User doesn't have any peer review duties on DergiPark.
Publications
Öğrenci Takımları Başarı Bölümleri Tekniğinin İlköğretim Öğrencilerinin Zihinsel Yapılarına Etkisi
Authors:
İbrahim Bilgin
,
İdris Aktaş
,
Abdullah Çetin
Published: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.29266
CITED
2
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
728
2
CITED
0
FAVORITE
728
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour