Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hasan Baltacı
Doç. Dr.
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi ABD.
Yayın
4
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
3
4
Yayın
6
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
0000-0001-8634-3378
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
Güzel Sanatlar Eğitimi
Eğitim
Sanat Eğitimi (Diğer)
Yaratıcı Drama Eğitimi
Resim
Kurum
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi ABD.
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmeni Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri ve Dijital Yeterlikleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Murat Alperen Aktaş
,
Kutluhan Çittir
,
Mehmet Ali Şahin
,
İdris Aktaş
,
Hasan Baltacı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Amasya Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
842
0
ATIF
1
FAVORİ
842
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen adaylarının 21. Yüzyıl becerilerinin dijital yeterlikleri üzerindeki yordayıcı rolü
Yazarlar:
Kutluhan Çittir
,
Murat Alperen Aktaş
,
Mehmet Ali Şahin
,
İdris Aktaş
,
Hasan Baltacı
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1476049
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
395
0
FAVORİ
395
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri ve Dijital Yeterlikleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Murat Alperen Aktaş
,
Kutluhan Çittir
,
Mehmet Ali Şahin
,
İdris Aktaş
,
Hasan Baltacı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Amasya Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
842
1
FAVORİ
842
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRK MİTOLOJİSİNİN PLASTİK SANAT ESERLERİNE YANSIMASI
Yazarlar:
Hasan Baltacı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Disiplinlerarası ve Kültürlerarası Sanat
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2411
0
FAVORİ
2411
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE'DE İLK VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YARATICILIKLARININ GELİŞTİRİLMESİNDE GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
Yazarlar:
Hasan Baltacı
,
Metin Eker
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.454344
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3659
0
FAVORİ
3659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Amasya Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Disiplinlerarası ve Kültürlerarası Sanat
Kurul Üyeliği
ERKİN (Ondokuz Mayıs Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Uluslararası Sanat ve Tasarım Araştırmaları Dergisi)
Hakemlik
Amasya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
ERKİN (Ondokuz Mayıs Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Uluslararası Sanat ve Tasarım Araştırmaları Dergisi)
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
TÜRKİYE'DE İLK VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YARATICILIKLARININ GELİŞTİRİLMESİNDE GÖRSEL SANATLAR EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
Yazarlar:
Hasan Baltacı
,
Metin Eker
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.454344
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3659
3
ATIF
0
FAVORİ
3659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat