Menşure ALKIŞ KÜÇÜKAYDIN Doç. NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ, EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 23 Hakemlik 32 CrossRef Atıf 13 TR Dizin Atıf 35
23 Yayın
32 Hakemlik
13 CrossRef Atıf
35 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Temel Eğitim

Biyografi

Lisans öğrenimini 2006 yılında Gazi Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği bölümünde, yüksek lisans öğrenimini 2013 yılında Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği bölümünde tamamladı. 2017 yılında “Araştırma Sorgulamaya Dayalı Öğretim Yaklaşımı Bağlamında Sınıf Öğretmenlerinin Fen Konularındaki Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi” adlı tezle doktorasını tamamladı. Çalışmaları; argümantasyon, araştırma sorgulama yaklaşımı ve öğretmen eğitimi konularını içermektedir. 2006-2018 yılları arasında Tokat İl Milli Eğitim Müdürlüğünde öğretmen olarak çalışan araştırmacı, 2018 yılında Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümünde Dr.Öğretim Üyesi olarak çalışmaya başlamıştır. 2020 yılında Doçent unvanını almıştır.

Kurum

NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ, EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

3

ATIF

1

FAVORİ

3660

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

557

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

415

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

224

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

164

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

189

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

473

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagogical Formation Students’ Science-Pseudoscience Beliefs
Yayın Bilgisi: 2020 , Research on Education and Psychology
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 310

0

ATIF

0

FAVORİ

310

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Kavram Öğretimi Konulu Araştırmaların Sistematik Derleme Yöntemiyle İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.746326
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2696

2

ATIF

0

FAVORİ

2696

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

579

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

824

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

740

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

0

FAVORİ

1221

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

0

FAVORİ

1392

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

979

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

1

FAVORİ

3660

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the Argumentation Processes of Classroom Teachers Participating in On-the-job Training Activities
Yazarlar: Menşure ALKIŞ KÜÇÜKAYDIN , Şafak ULUÇINAR SAĞIR
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.08.3.2
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 235

0

ATIF

0

FAVORİ

235

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1233

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effectiveness of the Nature of Science Activities Developed for 5th Grades
Yazarlar: Menşure A KÜÇÜKAYDIN , Çiğdem AKKANAT, Büşra BAKİOĞLU, Şafak ULUÇINAR SAĞIR, Murat GÖKDERE, Orhan KARAMUSTAFAOĞLU
Yayın Bilgisi: 2015 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.20.2.2
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 291

0

ATIF

0

FAVORİ

291

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

3762

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.