Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Menşure Alkış Küçükaydın
Doç.
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ, EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
25
Hakemlik
41
CrossRef Atıf
34
TR Dizin Atıf
64
25
Yayın
41
Hakemlik
34
CrossRef Atıf
64
TR Dizin Atıf
0000-0003-4410-1279
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Temel Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ, EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Dijital Öyküleme Yöntemiyle Hazırlanan Bilim İnsanı Biyografilerinin İlkokul Öğrencilerinin Bilim İnsanı İmajına Etkisi
Yazarlar:
Seher Esen
,
Sebahat Türkyılmaz
,
Menşure Alkış Küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1003461
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1347
1
ATIF
2
FAVORİ
1347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda Yavaş Geçişli Animasyon ve Dijital Kavram Haritası Kullanımı: Fen Bilimleri Tutumu ve Üst Bilişsel Farkındalık Açısından Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Hakan Çite
,
Sümeyra Gürbüzer
,
Menşure Alkış Küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1085078
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1542
0
ATIF
2
FAVORİ
1542
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 3.Sınıf Türkçe Ders Kitapları ve Öğretmen Kılavuz Kitabının Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Uygunluk Düzeyi
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
, Adem İşcan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.268692
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4155
4
ATIF
1
FAVORİ
4155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagogical Formation Students’ Science-Pseudoscience Beliefs
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Research on Education and Psychology
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
482
0
ATIF
1
FAVORİ
482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapay Zekâ Bağlamında Sosyobilimsel Konu Öğretiminin İlkokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Yaratıcı Yazma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
,
Sümeyye Soydemir Bor
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.904806
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2723
4
ATIF
1
FAVORİ
2723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Eğitimde Kavram Haritalama Çalışmalarının Bibliyometrik Analizi
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
,
Hakan Ulum
,
Ömer Gökhan Ulum
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1342969
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
196
0
FAVORİ
196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda Yavaş Geçişli Animasyon ve Dijital Kavram Haritası Kullanımı: Fen Bilimleri Tutumu ve Üst Bilişsel Farkındalık Açısından Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Hakan Çite
,
Sümeyra Gürbüzer
,
Menşure Alkış Küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1085078
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1542
2
FAVORİ
1542
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencileri İçin Fen Maliyet Algısı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Seher Esen
,
Menşure Alkış Küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1040499
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
635
0
FAVORİ
635
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Küresel Isınma Bilimine Yönelik Tutum ve Eyleme Geçme Envanteri: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
,
Elçin Ayaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1038801
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
999
0
FAVORİ
999
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SALGIN SÜRECİNDE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN DİJİTAL PEDAGOJİK YETERLİLİKLERİ VE DİJİTAL TEKNOLOJİLERE ERİŞİM MOTİVASYONLARI
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.927809
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
503
0
FAVORİ
503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Digital Stories about Healthy Eating on Health Behaviors of Primary School Children
Yazarlar:
Sebahat Türkyılmaz
,
Seher Esen
,
Menşure Alkış Küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.990469
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
490
0
FAVORİ
490
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Turkish Adaptation Study of the Trust in Science and Scientists Scale: Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Seher Esen
,
Menşure Alkış Küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1089295
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
540
1
FAVORİ
540
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Öyküleme Yöntemiyle Hazırlanan Bilim İnsanı Biyografilerinin İlkokul Öğrencilerinin Bilim İnsanı İmajına Etkisi
Yazarlar:
Seher Esen
,
Sebahat Türkyılmaz
,
Menşure Alkış Küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1003461
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1347
2
FAVORİ
1347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapay Zekâ Bağlamında Sosyobilimsel Konu Öğretiminin İlkokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Yaratıcı Yazma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
,
Sümeyye Soydemir Bor
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.904806
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2723
1
FAVORİ
2723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Sosyobilimsel Konulara Yönelik Tutumları Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
,
Yasin Gökbulut
,
Dilek Şahinpınar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS International Journal of Society Researches
DOI: 10.26466/opus.932976
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
753
0
FAVORİ
753
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagogical Formation Students’ Science-Pseudoscience Beliefs
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Research on Education and Psychology
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
482
1
FAVORİ
482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Kavram Öğretimi Konulu Araştırmaların Sistematik Derleme Yöntemiyle İncelenmesi
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.746326
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4306
0
FAVORİ
4306
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Meslek Öncesi Öğretmen Kimliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
,
Yasin Gökbulut
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Active Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
852
0
FAVORİ
852
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN FEN KAVRAM YANILGILARINA İLİŞKİN ZİHİNSEL MODELLERİ
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1034
0
FAVORİ
1034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Concept Teaching in Science Classrooms: A Critical Discourse Analysis of Teachers’ Talk
Yazarlar:
Mensure Alkis Kucukaydin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.568813
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1007
0
FAVORİ
1007
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ FEN BİLİMLERİ DERSİNDE ÖĞRENDİKLERİ BİLGİLERİ GÜNLÜK YAŞAMLARIYLA NE KADAR İLİŞKİLENDİREBİLİYOR?
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.46660-418986
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1589
0
FAVORİ
1589
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Kullanılan Kavram Karikatürlerinin Akademik Başarıya Etkisi: Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.434352
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1681
0
FAVORİ
1681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Bilimsel Araştırmaların Sahip Olması Gereken Özelliklere ve Öğretmenin Rolüne Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Menşure Alkış-küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.424006
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1309
0
FAVORİ
1309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Zihinsel İmajları ve Yöntem-Teknik Yaklaşımları
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
, Şafak Uluçınar Sağır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1002
0
FAVORİ
1002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 3.Sınıf Türkçe Ders Kitapları ve Öğretmen Kılavuz Kitabının Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Uygunluk Düzeyi
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
, Adem İşcan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.268692
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4155
1
FAVORİ
4155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the Argumentation Processes of Classroom Teachers Participating in On-the-job Training Activities
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
, Şafak Uluçınar Sağır
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.08.3.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
342
0
FAVORİ
342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geometrik Cisimlerin Tanımlanması Ve Açılımına İlişkin Kavram Yanılgıları
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
,
Yasin Gökbulut
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9511
0
FAVORİ
9511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Loughran, J., Berry, A. and Mulhall, P. (2012).Understanding and Developing Science Teachers’ Pedagogical Content Knowledge
Yazarlar:
Şafak Uluçınar Sağır
,
Menşure Alkış Küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.44470
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1348
0
FAVORİ
1348
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effectiveness of the Nature of Science Activities Developed for 5th Grades
Yazarlar:
Menşure A Küçükaydın
, Çiğdem Akkanat, Büşra Bakioğlu, Şafak Uluçınar Sağır, Murat Gökdere, Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.20.2.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
409
0
FAVORİ
409
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilişötesi Farkındalık Düzeyi, Problem Çözme Becerileri ve Teknoloji Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Büşra Bakioğlu,
Menşure Alkiş Küçükaydın
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4267
0
FAVORİ
4267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Active Learning
Journal of Education and Future
Journal of Education in Science Environment and Health
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
OPUS International Journal of Society Researches
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Research on Education and Psychology
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
International Journal of Active Learning
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Educational Research Review
Journal of Computer and Education Research
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS International Journal of Society Researches
Research on Education and Psychology
Sakarya University Journal of Education
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
Yayınlar
SALGIN SÜRECİNDE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN DİJİTAL PEDAGOJİK YETERLİLİKLERİ VE DİJİTAL TEKNOLOJİLERE ERİŞİM MOTİVASYONLARI
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.927809
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
503
2
ATIF
0
FAVORİ
503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Digital Stories about Healthy Eating on Health Behaviors of Primary School Children
Yazarlar:
Sebahat Türkyılmaz
,
Seher Esen
,
Menşure Alkış Küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.990469
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
490
1
ATIF
0
FAVORİ
490
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Turkish Adaptation Study of the Trust in Science and Scientists Scale: Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Seher Esen
,
Menşure Alkış Küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1089295
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
540
5
ATIF
1
FAVORİ
540
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Öyküleme Yöntemiyle Hazırlanan Bilim İnsanı Biyografilerinin İlkokul Öğrencilerinin Bilim İnsanı İmajına Etkisi
Yazarlar:
Seher Esen
,
Sebahat Türkyılmaz
,
Menşure Alkış Küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1003461
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1347
1
ATIF
2
FAVORİ
1347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapay Zekâ Bağlamında Sosyobilimsel Konu Öğretiminin İlkokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Yaratıcı Yazma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
,
Sümeyye Soydemir Bor
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.904806
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2723
4
ATIF
1
FAVORİ
2723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Sosyobilimsel Konulara Yönelik Tutumları Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
,
Yasin Gökbulut
,
Dilek Şahinpınar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS International Journal of Society Researches
DOI: 10.26466/opus.932976
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
753
1
ATIF
0
FAVORİ
753
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Kavram Öğretimi Konulu Araştırmaların Sistematik Derleme Yöntemiyle İncelenmesi
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.746326
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4306
7
ATIF
0
FAVORİ
4306
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Concept Teaching in Science Classrooms: A Critical Discourse Analysis of Teachers’ Talk
Yazarlar:
Mensure Alkis Kucukaydin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.568813
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1007
1
ATIF
0
FAVORİ
1007
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ FEN BİLİMLERİ DERSİNDE ÖĞRENDİKLERİ BİLGİLERİ GÜNLÜK YAŞAMLARIYLA NE KADAR İLİŞKİLENDİREBİLİYOR?
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.46660-418986
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1589
4
ATIF
0
FAVORİ
1589
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Kullanılan Kavram Karikatürlerinin Akademik Başarıya Etkisi: Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.434352
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1681
4
ATIF
0
FAVORİ
1681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 3.Sınıf Türkçe Ders Kitapları ve Öğretmen Kılavuz Kitabının Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Uygunluk Düzeyi
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
, Adem İşcan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.268692
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4155
4
ATIF
1
FAVORİ
4155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat