Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hakan Ulum
Dr. Öğr. Üyesi
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
15
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
45
TR Dizin Atıf
28
15
Yayın
24
Hakemlik
45
CrossRef Atıf
28
TR Dizin Atıf
0000-0002-1398-6935
57205210310
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Temel Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
The Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement: Meta Analysis Study
Yazarlar:
Hakan Ulum
, Tuncay Küçükdanacı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1206987
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
886
2
ATIF
1
FAVORİ
886
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Khan Academy Öğrenme Platformunun İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarısı Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1348871
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1953
0
ATIF
1
FAVORİ
1953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Educational Digital Games on Mathematics Attitude in Primary School
Yazarlar:
Zeynep Betül Dursun
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2024 ,
The Universal Academic Research Journal
DOI: 10.55236/tuara.1487240
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
126
0
ATIF
1
FAVORİ
126
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okumak ve Matematik Başarısı Arasındaki İlişki: Meta Analizden Bulgular
Yazarlar:
Hakan Ulum
,
Tuncay Küçükdanacı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: 10.52911/itall.1494180
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
260
0
ATIF
1
FAVORİ
260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokul 2. Sınıf Öğrencilerinin Bilişsel Çıraklık Yaklaşımı ile Toplama İşlemi Becerilerinin Geliştirilmesi: Eylem Araştırması
Yazarlar:
Hakan Ulum
,
Fadime Ergün
,
Kübra Topdaş
,
Ömer Sağlam
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
147
0
FAVORİ
147
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Educational Digital Games on Mathematics Attitude in Primary School
Yazarlar:
Zeynep Betül Dursun
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2024 ,
The Universal Academic Research Journal
DOI: 10.55236/tuara.1487240
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
126
1
FAVORİ
126
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okumak ve Matematik Başarısı Arasındaki İlişki: Meta Analizden Bulgular
Yazarlar:
Hakan Ulum
,
Tuncay Küçükdanacı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: 10.52911/itall.1494180
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
260
1
FAVORİ
260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Bir İlkokul Öğrencisinin Basamak Değeri Kavrayışının Yaratıcı Drama ile Geliştirilmesi: Eylem Araştırması
Yazarlar:
Hakan Ulum
,
Ömer Sağlam
,
Aleyna Koç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
568
0
FAVORİ
568
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Khan Academy Öğrenme Platformunun İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarısı Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1348871
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1953
1
FAVORİ
1953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Kavram Haritalama Çalışmalarının Bibliyometrik Analizi
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
,
Hakan Ulum
,
Ömer Gökhan Ulum
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1342969
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
210
0
FAVORİ
210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement: Meta Analysis Study
Yazarlar:
Hakan Ulum
, Tuncay Küçükdanacı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1206987
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
886
1
FAVORİ
886
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A meta-analysis of the effects of different integrated STEM (science, technology, engineering, and mathematics) approaches on primary students' attitudes
Yazarlar:
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1166620
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
539
0
FAVORİ
539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitimi Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine (TPAB) İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Lütfi Üredi
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.766702
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1247
0
FAVORİ
1247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Bulunan Ünite Değerlendirme Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Lütfi Üredi
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.693392
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2952
0
FAVORİ
2952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TAŞIMA YOLUYLA EĞİTİME ERİŞİM UYGULAMASINDA AİLELERİN EĞİTİM SÜRECİNE KATILIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE VELİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Songül Tümkaya,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-556473
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1531
0
FAVORİ
1531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Dersi Güncel Öğretim Programının Okul Matematiği Prensiplerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Lütfi Üredi
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.531760
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1886
0
FAVORİ
1886
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerde Örgütsel Bağlılığın Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Songül Tümkaya
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2685
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1316
0
FAVORİ
1316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİĞİN ÖĞRETİMİ VE ÖĞRENİMİ HAKKINDAKİ İNANIŞLARI
Yazarlar:
Perihan Dinç Artut
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
676
0
FAVORİ
676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 2, 3 ve 4. Sınıf Türkçe Ders ve Çalışma Kitaplarında Yer alan Etkinliklerin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Ulum
,
Serdarhan Musa Taşkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2380
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2023
0
FAVORİ
2023
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
International Journal of Educational Research Review
Kastamonu Eğitim Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Research on Education and Psychology
The Universal Academic Research Journal
Editörlük
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
Editör
Kurul Üyeliği
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
Hakemlik
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
International Journal of Educational Research Review
International Journal of Scholars in Education
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Research on Education and Psychology
Scientific Educational Studies
The Universal Academic Research Journal
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
Yayınlar
The Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement: Meta Analysis Study
Yazarlar:
Hakan Ulum
, Tuncay Küçükdanacı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1206987
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
886
2
ATIF
1
FAVORİ
886
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitimi Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine (TPAB) İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Lütfi Üredi
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.766702
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1247
5
ATIF
0
FAVORİ
1247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Bulunan Ünite Değerlendirme Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Lütfi Üredi
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.693392
ATIF
14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2952
14
ATIF
0
FAVORİ
2952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TAŞIMA YOLUYLA EĞİTİME ERİŞİM UYGULAMASINDA AİLELERİN EĞİTİM SÜRECİNE KATILIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE VELİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Songül Tümkaya,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-556473
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1531
3
ATIF
0
FAVORİ
1531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerde Örgütsel Bağlılığın Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Songül Tümkaya
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2685
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1316
2
ATIF
0
FAVORİ
1316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 2, 3 ve 4. Sınıf Türkçe Ders ve Çalışma Kitaplarında Yer alan Etkinliklerin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Ulum
,
Serdarhan Musa Taşkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2380
ATIF
19
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2023
19
ATIF
0
FAVORİ
2023
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat