Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Hakan Ulum
Hakan Ulum
Dr. Öğr. Üyesi
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
40
TR Dizin Atıf
26
11
Yayın
19
Hakemlik
40
CrossRef Atıf
26
TR Dizin Atıf
0000-0002-1398-6935
57205210310
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Temel Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
The Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement: Meta Analysis Study
Yazarlar:
Hakan Ulum
, Tuncay Küçükdanacı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1206987
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
600
1
ATIF
1
FAVORİ
600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Khan Academy Öğrenme Platformunun İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarısı Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1348871
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
899
0
ATIF
1
FAVORİ
899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Khan Academy Öğrenme Platformunun İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarısı Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1348871
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
899
1
FAVORİ
899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Kavram Haritalama Çalışmalarının Bibliyometrik Analizi
Yazarlar:
Menşure Alkış Küçükaydın
,
Hakan Ulum
,
Ömer Gökhan Ulum
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1342969
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
106
0
FAVORİ
106
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement: Meta Analysis Study
Yazarlar:
Hakan Ulum
, Tuncay Küçükdanacı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1206987
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
600
1
FAVORİ
600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A meta-analysis of the effects of different integrated STEM (science, technology, engineering, and mathematics) approaches on primary students' attitudes
Yazarlar:
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1166620
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
378
0
FAVORİ
378
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitimi Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine (TPAB) İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Lütfi Üredi
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.766702
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1066
0
FAVORİ
1066
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Bulunan Ünite Değerlendirme Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Lütfi Üredi
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.693392
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2632
0
FAVORİ
2632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TAŞIMA YOLUYLA EĞİTİME ERİŞİM UYGULAMASINDA AİLELERİN EĞİTİM SÜRECİNE KATILIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE VELİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Songül Tümkaya,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-556473
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1317
0
FAVORİ
1317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Dersi Güncel Öğretim Programının Okul Matematiği Prensiplerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Lütfi Üredi
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.531760
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1619
0
FAVORİ
1619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerde Örgütsel Bağlılığın Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Songül Tümkaya
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2685
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1196
0
FAVORİ
1196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİĞİN ÖĞRETİMİ VE ÖĞRENİMİ HAKKINDAKİ İNANIŞLARI
Yazarlar:
Perihan Dinç Artut
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
613
0
FAVORİ
613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 2, 3 ve 4. Sınıf Türkçe Ders ve Çalışma Kitaplarında Yer alan Etkinliklerin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Ulum
,
Serdarhan Musa Taşkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2380
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1840
0
FAVORİ
1840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Kastamonu Education Journal
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Research on Education and Psychology
Editörlük
International Journal of Educational Spectrum
Editör
Kurul Üyeliği
International Journal of Educational Spectrum
Hakemlik
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Research Review
International Journal of Educational Spectrum
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Research on Education and Psychology
Scientific Educational Studies
The Universal Academic Research Journal
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
Yayınlar
The Relationship between Mathematics Anxiety and Mathematics Achievement: Meta Analysis Study
Yazarlar:
Hakan Ulum
, Tuncay Küçükdanacı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1206987
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
600
1
ATIF
1
FAVORİ
600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitimi Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine (TPAB) İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Lütfi Üredi
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.766702
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1066
4
ATIF
0
FAVORİ
1066
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Bulunan Ünite Değerlendirme Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Lütfi Üredi
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.693392
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2632
12
ATIF
0
FAVORİ
2632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TAŞIMA YOLUYLA EĞİTİME ERİŞİM UYGULAMASINDA AİLELERİN EĞİTİM SÜRECİNE KATILIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE VELİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Songül Tümkaya,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-556473
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1317
3
ATIF
0
FAVORİ
1317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerde Örgütsel Bağlılığın Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Songül Tümkaya
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2685
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1196
2
ATIF
0
FAVORİ
1196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 2, 3 ve 4. Sınıf Türkçe Ders ve Çalışma Kitaplarında Yer alan Etkinliklerin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Ulum
,
Serdarhan Musa Taşkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2380
ATIF
18
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1840
18
ATIF
0
FAVORİ
1840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat