Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serdarhan Musa Taşkaya
Prof. Dr.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
6
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
22
TR Dizin Atıf
21
6
Yayın
14
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
21
TR Dizin Atıf
0000-0003-0618-0084
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
İlköğretim
öĞRETİM YÖNTEMLERİ
Kurum
MERSİN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeliyle Yenilenen İlk Okuma ve Yazma Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Abdurrahman Gül
,
Nursel Ersoy
,
Mehmet Aşıkcan
,
Serdarhan Musa Taşkaya
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1759811
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
208
0
FAVORİ
208
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinde Bil-İste-Öğren (K-W-L) Tekniğinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi
Yazarlar:
Damla Çirak
,
Serdarhan Musa Taşkaya
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1651676
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
182
0
FAVORİ
182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL 1- 4. SINIF TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ MASALLARIN PROPP YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Gülçin Şahin Köklüdağ
,
Serdarhan Musa Taşkaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Al Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
524
0
FAVORİ
524
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Şiir Öğretim Uygulamaları ve Şiir Öğretimine İlişkin Görüşleri / Primary School Teachers' Opinions on Poetry Teaching Practices and Poetry Teaching
Yazarlar:
Bekir Yıldız
,
Serdarhan Musa Taşkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1159947
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1660
0
FAVORİ
1660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 2, 3 ve 4. Sınıf Türkçe Ders ve Çalışma Kitaplarında Yer alan Etkinliklerin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Ulum
,
Serdarhan Musa Taşkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2380
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2314
0
FAVORİ
2314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birleştirilmiş Sınıf Öğretmenlerinin Yabancı Dil Öğretiminde Kullandıkları Yöntemlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Kerim Ünal
,
Serdarhan Musa Taşkaya
,
Soner Mehmet Özdemir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2263
0
FAVORİ
2263
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Al Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Primary Education
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Şiir Öğretim Uygulamaları ve Şiir Öğretimine İlişkin Görüşleri / Primary School Teachers' Opinions on Poetry Teaching Practices and Poetry Teaching
Yazarlar:
Bekir Yıldız
,
Serdarhan Musa Taşkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1159947
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1660
1
ATIF
0
FAVORİ
1660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 2, 3 ve 4. Sınıf Türkçe Ders ve Çalışma Kitaplarında Yer alan Etkinliklerin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Ulum
,
Serdarhan Musa Taşkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2380
ATIF
21
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2314
21
ATIF
0
FAVORİ
2314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI