Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Lütfi Üredi
Lütfi Üredi
Prof. Dr.
Mersin Üniversitesi
Yayın
13
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
29
TR Dizin Atıf
28
13
Yayın
28
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
28
TR Dizin Atıf
0000-0003-1705-1325
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Hayat Boyu Öğrenme
Temel Eğitim
Cinsiyet, Cinsellik ve Eğitim
Eğitim Felsefesi
Kurum
Mersin Üniversitesi
Popüler Yayınları
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ŞİDDET ALGILARINI İNCELEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA (MERSİN İLİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar: Sait Akbaşlı,
Lütfi Üredi
, Gökhan Özmen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Eurasian Education and Culture
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1559
0
ATIF
2
FAVORİ
1559
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapılandırmacı Öğrenme Ortamları Değerlendirmesi
Yazarlar:
Berat Demirtaş
, Yahya Oğuz,
Lütfi Üredi
,
Sait Akbaşlı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2270
0
ATIF
1
FAVORİ
2270
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Leyla Başduvar
,
Lütfi Üredi
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1094
0
ATIF
1
FAVORİ
1094
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okul Müdürü ve Öğretmen Kavramlarına Yönelik Metaforik Algılarının Incelenmesi
Yazarlar:
Sait Akbaşlı
,
Lütfi Üredi
, Pelin Kösece
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.464597
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
921
1
ATIF
1
FAVORİ
921
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel ve Kamu Eğitim Örgütlerinde Çalışan Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Düzeyleri: Etkileşimsel Etki Modeli
Yazarlar: Pelin Kösece,
Sait Akbaşlı
,
Lütfi Üredi
, Buse Özaksoy
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.858602
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
534
0
ATIF
1
FAVORİ
534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Örgün Eğitime Devam Eden Öğrencilerde Akademik Öz-yeterlik Algısının Belirlenmesinde Duygusal Zeka ile ilişkili Faktörler
Yazarlar:
Pelin Üredi
,
Sait Akbaşlı
,
Lütfi Üredi
,
Hakan Namlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
596
0
FAVORİ
596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel ve Kamu Eğitim Örgütlerinde Çalışan Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılık Düzeyleri: Etkileşimsel Etki Modeli
Yazarlar: Pelin Kösece,
Sait Akbaşlı
,
Lütfi Üredi
, Buse Özaksoy
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.858602
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
534
1
FAVORİ
534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğretmenlerinin Eğitimde Teknoloji Kullanımına İlişkin Bilgisayar Yeterliliklerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Muhammet Yılmaz
,
Lütfi Üredi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.779338
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1244
0
FAVORİ
1244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Aidiyet Duyguları İle Mesleki Doyum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Mersin İli Örneği
Yazarlar:
Pelin Aydınol
,
Lütfi Üredi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.755487
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1383
0
FAVORİ
1383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitimi Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine (TPAB) İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Lütfi Üredi
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.766702
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1168
0
FAVORİ
1168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ ÖYKÜLEYİCİ METİNLERİN DEĞER ANALİZİ YAKLAŞIMINA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ersin Çopur
,
Lütfi Üredi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.575035
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1175
0
FAVORİ
1175
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Bulunan Ünite Değerlendirme Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Lütfi Üredi
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.693392
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2798
0
FAVORİ
2798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL YÖNETİCİLERİNİN KİŞİLİK TİPLERİ İLE LİDERLİK TİPLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ MERSİN İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Dilek Göl
,
Lütfi Üredi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
745
0
FAVORİ
745
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Dersi Güncel Öğretim Programının Okul Matematiği Prensiplerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Lütfi Üredi
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.531760
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1783
0
FAVORİ
1783
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okul Müdürü ve Öğretmen Kavramlarına Yönelik Metaforik Algılarının Incelenmesi
Yazarlar:
Sait Akbaşlı
,
Lütfi Üredi
, Pelin Kösece
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.464597
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
921
1
FAVORİ
921
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Leyla Başduvar
,
Lütfi Üredi
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1094
1
FAVORİ
1094
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ŞİDDET ALGILARINI İNCELEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA (MERSİN İLİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar: Sait Akbaşlı,
Lütfi Üredi
, Gökhan Özmen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Eurasian Education and Culture
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1559
2
FAVORİ
1559
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapılandırmacı Öğrenme Ortamları Değerlendirmesi
Yazarlar:
Berat Demirtaş
, Yahya Oğuz,
Lütfi Üredi
,
Sait Akbaşlı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2270
1
FAVORİ
2270
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Eurasian Education and Culture
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Primary Education
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
Editörlük
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
Editör
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dünya Multidisipliner Araştırmalar Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Educational Spectrum
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Yayınlar
İlkokul Öğretmenlerinin Eğitimde Teknoloji Kullanımına İlişkin Bilgisayar Yeterliliklerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Muhammet Yılmaz
,
Lütfi Üredi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.779338
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1244
5
ATIF
0
FAVORİ
1244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Aidiyet Duyguları İle Mesleki Doyum Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Mersin İli Örneği
Yazarlar:
Pelin Aydınol
,
Lütfi Üredi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.755487
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1383
2
ATIF
0
FAVORİ
1383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitimi Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine (TPAB) İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Lütfi Üredi
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.766702
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1168
5
ATIF
0
FAVORİ
1168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ ÖYKÜLEYİCİ METİNLERİN DEĞER ANALİZİ YAKLAŞIMINA GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ersin Çopur
,
Lütfi Üredi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.575035
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1175
2
ATIF
0
FAVORİ
1175
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Bulunan Ünite Değerlendirme Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Lütfi Üredi
,
Hakan Ulum
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.693392
ATIF
14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2798
14
ATIF
0
FAVORİ
2798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Okul Müdürü ve Öğretmen Kavramlarına Yönelik Metaforik Algılarının Incelenmesi
Yazarlar:
Sait Akbaşlı
,
Lütfi Üredi
, Pelin Kösece
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.464597
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
921
1
ATIF
1
FAVORİ
921
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat