Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayşe Gül Özbilen
Dr.
Milli Eğitim Bakanlığı Adana
Yayın
3
Hakemlik
6
3
Yayın
6
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Eğitim
Eğitimde Program Geliştirme
Eğitimde Program Değerlendirme
Öğretim Tasarımı
Kurum
Milli Eğitim Bakanlığı Adana
Popüler Yayınları
STEM EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ VE FARKINDALIKLARI
Yazarlar:
Ayşe Gül Özbilen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Scientific Educational Studies
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9756
0
ATIF
1
FAVORİ
9756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen bilimleri ve matematik dersi öğretim programlarının disiplinlerarası öğretim bağlamında incelenmesi: Fen bilimleri-matematik entegrasyonu
Yazarlar:
Pelin Üredi
,
Ayşe Gül Özbilen
,
Lütfi Üredi
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1399801
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
490
0
ATIF
1
FAVORİ
490
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen bilimleri ve matematik dersi öğretim programlarının disiplinlerarası öğretim bağlamında incelenmesi: Fen bilimleri-matematik entegrasyonu
Yazarlar:
Pelin Üredi
,
Ayşe Gül Özbilen
,
Lütfi Üredi
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1399801
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
490
1
FAVORİ
490
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10. Sınıf Öğrencilerinin Örnek Ayrıntılama Becerisinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mükerrem Akbulut Taş
,
Ayşe Gül Özbilen
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1458395
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
356
0
FAVORİ
356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ VE FARKINDALIKLARI
Yazarlar:
Ayşe Gül Özbilen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Scientific Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9756
1
FAVORİ
9756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Scientific Educational Studies
Kurul Üyeliği
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
Hakemlik
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of STEAM Education
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat