Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Pelin Üredi
Dr.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
12
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
14
12
Yayın
6
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
0000-0003-1795-1323
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Okul Öncesi Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Matematik Eğitimi
Kurum
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Popüler Yayınları
FARKLI ÜLKELERİN ÖĞRETİM PROGRAMLARININ İNCELENMESİ VE DİL EĞİTİMİNDE PROGRAM YAPISINA YÖNELİK ÖNERİLER
Yazarlar:
Bilgen Kerkez
,
Tuğba Incıman Çelık
,
İrem Çevik
,
Pelin Üredi
,
Mustafa Kandırmaz
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1413885
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
685
1
ATIF
3
FAVORİ
685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen bilimleri ve matematik dersi öğretim programlarının disiplinlerarası öğretim bağlamında incelenmesi: Fen bilimleri-matematik entegrasyonu
Yazarlar:
Pelin Üredi
,
Ayşe Gül Özbilen
,
Lütfi Üredi
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1399801
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
473
0
ATIF
1
FAVORİ
473
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen bilimleri ve matematik dersi öğretim programlarının disiplinlerarası öğretim bağlamında incelenmesi: Fen bilimleri-matematik entegrasyonu
Yazarlar:
Pelin Üredi
,
Ayşe Gül Özbilen
,
Lütfi Üredi
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1399801
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
473
1
FAVORİ
473
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Değerlerin Gerçek Yaşam Becerilerine Uygulanabilirliği Bağlamında Bloom Taksonomisinin Değerlendirilmesi Ve Örnek Değer Göstergeleri
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Pelin Üredi
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
DOI: 10.59062/ijpes.1654988
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
274
0
FAVORİ
274
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FARKLI ÜLKELERİN ÖĞRETİM PROGRAMLARININ İNCELENMESİ VE DİL EĞİTİMİNDE PROGRAM YAPISINA YÖNELİK ÖNERİLER
Yazarlar:
Bilgen Kerkez
,
Tuğba Incıman Çelık
,
İrem Çevik
,
Pelin Üredi
,
Mustafa Kandırmaz
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1413885
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
685
3
FAVORİ
685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yetiştirme Programlarına Yön Vermek Üzere Bütüncül Ölçme ve Değerlendirme Uygulamalarının Öğretim Programlarında Uygulanma Düzeyleri
Yazarlar:
Pelin Üredi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
892
0
FAVORİ
892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de K12 Okullarının Yeşil Yönetim Algıları ve Sürdürülebilirlik Bilinci
Yazarlar:
Pelin Üredi
,
Mustafa Kandırmaz
,
Lütfi Üredi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1526017
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
561
0
FAVORİ
561
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Disiplinler Arası Öğretim Uygulamalarında Karşılaşılan Sorunlar ve Çözümler: Öğretim Elemanı, Okul Yöneticisi ve Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Mustafa Kandırmaz
,
Pelin Üredi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1407292
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
501
0
FAVORİ
501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yetiştirme Programlarına Yön Vermek Üzere Bütüncül Ölçme ve Değerlendirme Uygulamalarının Öğretim Programlarında Uygulanma Düzeyleri
Yazarlar:
Pelin Üredi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1497259
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1257
0
FAVORİ
1257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Ülkelerin Öğretim Programlarının İçerik Boyutunun İncelenmesi: Yeni Bir İçerik Çerçevesi Önerisi
Yazarlar:
Mustafa Kandırmaz
,
Pelin Üredi
,
Esra Doğan
,
Betül Binici İlaslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1378923
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1100
0
FAVORİ
1100
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Materyali Olarak Kullanılan “El Ele” Eğitim Setinin Matematiksel Kavram ve Beceri İçeriği Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Pelin Üredi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1208800
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
661
0
FAVORİ
661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gerçekçi Matematik Eğitimi Yoluyla Matematiği Gerçek Yaşamla İlişkilendirme Becerisinin Geliştirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Pelin Üredi
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1214339
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1532
0
FAVORİ
1532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Developing a Number Sense-Based Instructional Design to Eliminate Student Errors Based on Mathematical Misconceptions
Yazarlar:
Pelin Üredi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Modern Education Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
576
0
FAVORİ
576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Örgün Eğitime Devam Eden Öğrencilerde Akademik Öz-yeterlik Algısının Belirlenmesinde Duygusal Zeka ile ilişkili Faktörler
Yazarlar:
Pelin Üredi
,
Sait Akbaşlı
,
Lütfi Üredi
,
Hakan Namlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
747
0
FAVORİ
747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Modern Education Studies
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
Editörlük
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
Editör , Yazım Editörü , Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
Hakemlik
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Scientific Educational Studies
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
Yayınlar
FARKLI ÜLKELERİN ÖĞRETİM PROGRAMLARININ İNCELENMESİ VE DİL EĞİTİMİNDE PROGRAM YAPISINA YÖNELİK ÖNERİLER
Yazarlar:
Bilgen Kerkez
,
Tuğba Incıman Çelık
,
İrem Çevik
,
Pelin Üredi
,
Mustafa Kandırmaz
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1413885
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
685
1
ATIF
3
FAVORİ
685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de K12 Okullarının Yeşil Yönetim Algıları ve Sürdürülebilirlik Bilinci
Yazarlar:
Pelin Üredi
,
Mustafa Kandırmaz
,
Lütfi Üredi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1526017
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
561
1
ATIF
0
FAVORİ
561
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Disiplinler Arası Öğretim Uygulamalarında Karşılaşılan Sorunlar ve Çözümler: Öğretim Elemanı, Okul Yöneticisi ve Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Mustafa Kandırmaz
,
Pelin Üredi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1407292
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
501
1
ATIF
0
FAVORİ
501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Yetiştirme Programlarına Yön Vermek Üzere Bütüncül Ölçme ve Değerlendirme Uygulamalarının Öğretim Programlarında Uygulanma Düzeyleri
Yazarlar:
Pelin Üredi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1497259
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1257
3
ATIF
0
FAVORİ
1257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Ülkelerin Öğretim Programlarının İçerik Boyutunun İncelenmesi: Yeni Bir İçerik Çerçevesi Önerisi
Yazarlar:
Mustafa Kandırmaz
,
Pelin Üredi
,
Esra Doğan
,
Betül Binici İlaslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1378923
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1100
1
ATIF
0
FAVORİ
1100
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Materyali Olarak Kullanılan “El Ele” Eğitim Setinin Matematiksel Kavram ve Beceri İçeriği Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Pelin Üredi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1208800
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
661
1
ATIF
0
FAVORİ
661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gerçekçi Matematik Eğitimi Yoluyla Matematiği Gerçek Yaşamla İlişkilendirme Becerisinin Geliştirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Pelin Üredi
,
Ahmet Doğanay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1214339
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1532
5
ATIF
0
FAVORİ
1532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat