Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ali Oluk
Öğretim Görevlisi
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
22
5
Yayın
0
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Scratch’ın 5. Sınıf Öğrencilerinin Algoritma Geliştirme ve Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Ali Oluk
,
Özgen Korkmaz
, Hayriye Ayşe Oluk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.399588
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10769
1
ATIF
1
FAVORİ
10769
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Effect of Code. Org Activities on Computational Thinking and Algorithm Development Skills
Yazarlar:
Ali Oluk
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.960476
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
694
0
FAVORİ
694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin Mantıksal Matematiksel Zekâ ve Problem Çözme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Oluk
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.351312
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2616
0
FAVORİ
2616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Scratch’ın 5. Sınıf Öğrencilerinin Algoritma Geliştirme ve Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Ali Oluk
,
Özgen Korkmaz
, Hayriye Ayşe Oluk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.399588
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10769
1
FAVORİ
10769
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireylerin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Özgen Korkmaz
,
Recep Çakır
, M. Yaşar Özden,
Ali Oluk
, Sevet Sarıoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6450
0
FAVORİ
6450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effects of Using the Scratch Program in 6th Grade Information Technologies Courses on Algorithm Development and Problem Solving Skills
Yazarlar:
Ali Oluk
, Fatih Saltan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.spi.2.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
690
0
FAVORİ
690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
The Effect of Code. Org Activities on Computational Thinking and Algorithm Development Skills
Yazarlar:
Ali Oluk
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.960476
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
694
4
ATIF
0
FAVORİ
694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin Mantıksal Matematiksel Zekâ ve Problem Çözme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Oluk
,
Recep Çakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.351312
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2616
10
ATIF
0
FAVORİ
2616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Scratch’ın 5. Sınıf Öğrencilerinin Algoritma Geliştirme ve Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Ali Oluk
,
Özgen Korkmaz
, Hayriye Ayşe Oluk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.399588
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10769
1
ATIF
1
FAVORİ
10769
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effects of Using the Scratch Program in 6th Grade Information Technologies Courses on Algorithm Development and Problem Solving Skills
Yazarlar:
Ali Oluk
, Fatih Saltan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.spi.2.2
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
690
7
ATIF
0
FAVORİ
690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat