Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Zeynep Filiz Aramış Barış
Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
2
2
Yayın
0
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
0000-0002-6644-6764
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Dışı Öğrenme
Matematik Eğitimi
STEM Eğitimi
Kurum
Dokuz Eylül Üniversitesi
Yayınlar
TÜRKİYE’DE MATEMATİK ALAN DİLİ İLE İLGİLİ YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Zeynep Filiz Aramış
,
Ülkü Özturan Ecemiş
,
Şerife Faydaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1151888
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
693
0
FAVORİ
693
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yapılan Argümantasyon Temelli Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Başarılarına Etkisinin Meta-Analiz ile İncelenmesi
Yazarlar:
Buse Gizem Yitmez
,
Duygu Alyeşil Kabakçı
,
Ülkü Özturan Ecemiş
,
Zeynep Filiz Aramış
,
Berna Cantürk Günhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1189952
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1252
0
FAVORİ
1252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
TÜRKİYE’DE MATEMATİK ALAN DİLİ İLE İLGİLİ YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Zeynep Filiz Aramış
,
Ülkü Özturan Ecemiş
,
Şerife Faydaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1151888
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
693
1
ATIF
0
FAVORİ
693
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yapılan Argümantasyon Temelli Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Başarılarına Etkisinin Meta-Analiz ile İncelenmesi
Yazarlar:
Buse Gizem Yitmez
,
Duygu Alyeşil Kabakçı
,
Ülkü Özturan Ecemiş
,
Zeynep Filiz Aramış
,
Berna Cantürk Günhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1189952
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1252
2
ATIF
0
FAVORİ
1252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat