Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Buse Gizem Yitmez
Buse Gizem Yitmez
Doktora
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
4
6
Yayın
1
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
0000-0002-4163-489X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DERS KİTAPLARINDAN UYARLADIKLARI MODELLEME PROBLEMLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Buse Gizem Yitmez
,
Ayşe Tekin Dede
,
Süha Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1394375
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
172
0
FAVORİ
172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Ortaklaşa Argümantasyon Sürecindeki Argümanlarının ve İspat Şemalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Buse Gizem Yitmez
,
Süha Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1302410
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
393
0
FAVORİ
393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Bilgi İşlemsel Düşünme ve STEM Öz Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Buse Gizem Yitmez
,
Dilara Mol
,
Duygu Alyeşil Kabakçı
,
Süha Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1350722
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
444
0
FAVORİ
444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Dil İle İlgili Makalelerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi
Yazarlar:
Duygu Alyeşil Kabakçı
,
Buse Gizem Yitmez
,
Şerife Faydaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1360
0
FAVORİ
1360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yapılan Argümantasyon Temelli Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Başarılarına Etkisinin Meta-Analiz ile İncelenmesi
Yazarlar:
Buse Gizem Yitmez
,
Duygu Alyeşil Kabakçı
,
Ülkü Özturan Ecemiş
,
Zeynep Filiz Aramış
,
Berna Cantürk Günhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1189952
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1000
0
FAVORİ
1000
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin Çok Değişkenli Fonksiyonların Limiti ve Sürekliliği Konusundaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Buse Gizem Yitmez
,
Süha Yılmaz
,
Bahar Dinçer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1088421
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
960
0
FAVORİ
960
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Matematik Öğretmenlerinin Bilgi İşlemsel Düşünme ve STEM Öz Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Buse Gizem Yitmez
,
Dilara Mol
,
Duygu Alyeşil Kabakçı
,
Süha Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1350722
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
444
1
ATIF
0
FAVORİ
444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yapılan Argümantasyon Temelli Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Başarılarına Etkisinin Meta-Analiz ile İncelenmesi
Yazarlar:
Buse Gizem Yitmez
,
Duygu Alyeşil Kabakçı
,
Ülkü Özturan Ecemiş
,
Zeynep Filiz Aramış
,
Berna Cantürk Günhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1189952
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1000
2
ATIF
0
FAVORİ
1000
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin Çok Değişkenli Fonksiyonların Limiti ve Sürekliliği Konusundaki Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Buse Gizem Yitmez
,
Süha Yılmaz
,
Bahar Dinçer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1088421
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
960
1
ATIF
0
FAVORİ
960
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat