Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Berna Cantürk Günhan
Prof. Dr.
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
2
4
Yayın
20
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Türkiye’de Matematik Eğitiminde Çoklu Temsiller ile İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Güliz Türer
,
Berna Cantürk Günhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3935
0
ATIF
1
FAVORİ
3935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye’de Yapılan Argümantasyon Temelli Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Başarılarına Etkisinin Meta-Analiz ile İncelenmesi
Yazarlar:
Buse Gizem Yitmez
,
Duygu Alyeşil Kabakçı
,
Ülkü Özturan Ecemiş
,
Zeynep Filiz Aramış
,
Berna Cantürk Günhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1189952
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1770
0
FAVORİ
1770
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Matematik Eğitiminde Çoklu Temsiller ile İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Güliz Türer
,
Berna Cantürk Günhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3935
1
FAVORİ
3935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Duygu ÇETİNGÖZ*a; Berna CANTÜRK GÜNHANa
Yazarlar:
Duygu Cetıngoz
,
Berna Canturk Gulhan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1518
0
FAVORİ
1518
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Drama Uygulamalarının Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Drama Etkinlikleri Planlama Becerilerine Yönelik Görüşleri Üzerindeki Etkileri
Yazarlar:
Duygu Çetingöz
,
Berna Cantürk Günhan
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12322
0
FAVORİ
12322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Kurul Üyeliği
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Türkiye’de Yapılan Argümantasyon Temelli Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Başarılarına Etkisinin Meta-Analiz ile İncelenmesi
Yazarlar:
Buse Gizem Yitmez
,
Duygu Alyeşil Kabakçı
,
Ülkü Özturan Ecemiş
,
Zeynep Filiz Aramış
,
Berna Cantürk Günhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1189952
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1770
2
ATIF
0
FAVORİ
1770
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat