Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nevin Güner
Prof. Dr.
ESKISEHIR OSMANGAZI UNIV
Yayın
24
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
32
TR Dizin Atıf
4
24
Yayın
10
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0002-9135-6429
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
ESKISEHIR OSMANGAZI UNIV
Popüler Yayınları
Özel Gereksinimli Öğrencilere Fen Öğretimi: Tablet Bilgisayarla Sunulan Fen Deneylerinin Etkililiği
Yazarlar:
Samed Yenioğlu
,
Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.905523
ATIF
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1997
0
ATIF
4
FAVORİ
1997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Özel Eğitim Alanında Değerlendirme Süreci
Yazarlar:
Samet Yenioğlu
, Kübra Sayar, Hasan Köse,
Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3100
ATIF
6
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10310
6
ATIF
3
FAVORİ
10310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Alışveriş Problemleri Çözme Becerisinin Kazandırılması ve Günlük Yaşama Genellenmesi
Yazarlar:
Samed Yenioğlu
, Kübra Sayar,
Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.841368
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2834
2
ATIF
2
FAVORİ
2834
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Suriyeli göçmen özel gereksinimli öğrencilerin Türkiye’deki eğitim durumları: Özel eğitim öğretmenlerinin görüşleri
Yazarlar:
Abdulkadir Kocaoğlu
,
Nevin Güner
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1462688
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
569
1
ATIF
1
FAVORİ
569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Önleyici Sınıf Yönetimi Eğitim Programının Kaynaştırma Uygulaması Yürütülen Sınıflardaki Öğrencilerin Ders Dışı Davranışları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Nevin Güner Yıldız
,
Turgut Bahçalı
,
Esra Akın
, İsmail Okatan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.795410
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1191
0
ATIF
1
FAVORİ
1191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Problem Davranışları Değerlendirme Ölçeğinin Klasik Test Kuramı ve Madde Tepki Kuramı Geçerlik ve Güvenirlik Kanıtları
Yazarlar:
Eylem Dayı
,
Çetin Toraman
,
Nevin Güner
,
Arzu Doğanay Bilgi
,
Hasan Köse
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1538042
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
225
0
FAVORİ
225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Yönetiminde Teknoloji Kullanımı: Tek-denekli Deneysel Araştırmaların Sistematik Derlemesi
Yazarlar:
Hicran Denizli Gülboy
,
Nevin Güner
,
Emrah Gülboy
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1563086
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
165
0
FAVORİ
165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizmli Çocuklara İşitsel-Görsel Koşullu Ayırt Etme Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Kullanımı
Yazarlar:
Hasan Köse
,
Nevin Güner
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1606043
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
77
0
FAVORİ
77
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Suriyeli göçmen özel gereksinimli öğrencilerin Türkiye’deki eğitim durumları: Özel eğitim öğretmenlerinin görüşleri
Yazarlar:
Abdulkadir Kocaoğlu
,
Nevin Güner
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1462688
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
569
1
FAVORİ
569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OSB Olan Bireylere İşitsel-Görsel Koşullu Ayırt Etme Öğretimine İlişkin Karşılaştırma Araştırmalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan İnce
,
Hasan Köse
,
Nevin Güner
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1451424
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
375
0
FAVORİ
375
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Suriyeli Özel Gereksinimli Göçmen Öğrencilerin Eğitsel Değerlendirme ve Tanılama Sürecinin Sınıf Öğretmeni ve Rehberlik ve Araştırma Merkezi Personeli Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Yazarlar:
Abdulkadir Kocaoğlu
,
Nevin Güner
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/hej.1488335
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
406
0
FAVORİ
406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Suriyeli Göçmen Çocukların Türk Eğitim Sistemi İçindeki Durumları
Yazarlar:
Abdulkadir Kocaoğlu
,
Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1605877
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
538
0
FAVORİ
538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Suriyeli Göçmen Çocukların Türk Eğitim Sistemi İçindeki Durumları
Yazarlar:
Abdulkadir Kocaoğlu
,
Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1339419
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1479
0
FAVORİ
1479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Göçmen Özel Gereksinimli Öğrencilerin Eğitimi Alanında Yapılan Araştırmaların Gözden Geçirilmesi
Yazarlar:
Abdulkadir Kocaoğlu
,
Ayşenur Çayır
,
Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1223932
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1918
0
FAVORİ
1918
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Öğrencilere Fen Öğretimi: Tablet Bilgisayarla Sunulan Fen Deneylerinin Etkililiği
Yazarlar:
Samed Yenioğlu
,
Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.905523
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1997
4
FAVORİ
1997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Yönetimi: Kapsayıcı Eğitim Çerçevesinde Önemi, Güncel Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Nevin Güner Yıldız
,
Hasan Köse
,
Esra Akın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.856085
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2510
0
FAVORİ
2510
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Alışveriş Problemleri Çözme Becerisinin Kazandırılması ve Günlük Yaşama Genellenmesi
Yazarlar:
Samed Yenioğlu
, Kübra Sayar,
Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.841368
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2834
2
FAVORİ
2834
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Önleyici Sınıf Yönetimi Eğitim Programının Kaynaştırma Uygulaması Yürütülen Sınıflardaki Öğrencilerin Ders Dışı Davranışları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Nevin Güner Yıldız
,
Turgut Bahçalı
,
Esra Akın
, İsmail Okatan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.795410
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1191
1
FAVORİ
1191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Ders Dışı Davranışları Üzerinde Öğretmenlere Verilen Sınıf Yönetimi Eğitiminin Etkililiği
Yazarlar:
Nevin Güner Yıldız
, Nermin Elmas
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.733674
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1618
1
FAVORİ
1618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Organizational and Educational Problems at a Special Education Kindergarten in Turkey: Action Research
Yazarlar:
Nevin Güner Yıldız
,
Tüncay Tutuk
,
Serhat Odluyurt
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
666
0
FAVORİ
666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Psikolojik Danışmanlarının Öğrencilerin Problem Davranışlarına ve Uygulamalı Davranış Analizine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Nevin Güner Yıldız
,
Esra Akın
,
İsmail Okatan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1861
0
FAVORİ
1861
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Özel Eğitim Alanında Değerlendirme Süreci
Yazarlar:
Samet Yenioğlu
, Kübra Sayar, Hasan Köse,
Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3100
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10310
3
FAVORİ
10310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Bölümü Öğrencilerinin Türkçe Kullanım Hataları: Cümleye Küçük Harfle Başlayan Öğretmen Olur Mu?
Yazarlar:
Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
629
0
FAVORİ
629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitimde ve Genel Eğitimde Ödül Kullanımı: Odak Grup Görüşmeleri
Yazarlar:
Nevin Güner Yıldız
,
Raziye Erdem
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.375052
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1004
0
FAVORİ
1004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Yoluyla Eğitimde Öğrenci Başarısı: Okul Müdürleriyle Bir Odak Grup Görüşmesi
Yazarlar:
Raziye Erdem
,
Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4035
0
FAVORİ
4035
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Sosyal Beceri Öğretimine Yönelik Bilgi Düzeyleri ile Öğrencilerin Sosyal Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330257
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2811
0
FAVORİ
2811
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Classroom Management and Student Achievement: A Study on Five Elementary Classrooms
Yazarlar:
Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.292598
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21451
0
FAVORİ
21451
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Sorunlarına Eylem Araştırmasıyla Çözüm Arayışı*
Yazarlar:
Nevin Güner Yıldız
,
Ceren Kurtova
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.63625
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6239
0
FAVORİ
6239
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Özel Eğitim Araştırmalarında Eğilimler
Yazarlar:
Nevin Güner Yıldız
,
Macid Ayhan Melekoğlu
, Ayşe Tunç Paftalı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.06677
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7041
1
FAVORİ
7041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Harran Maarif Dergisi
HAYEF Journal of Education
İlköğretim Online
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Suriyeli göçmen özel gereksinimli öğrencilerin Türkiye’deki eğitim durumları: Özel eğitim öğretmenlerinin görüşleri
Yazarlar:
Abdulkadir Kocaoğlu
,
Nevin Güner
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1462688
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
569
1
ATIF
1
FAVORİ
569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OSB Olan Bireylere İşitsel-Görsel Koşullu Ayırt Etme Öğretimine İlişkin Karşılaştırma Araştırmalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan İnce
,
Hasan Köse
,
Nevin Güner
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1451424
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
375
1
ATIF
0
FAVORİ
375
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Suriyeli Özel Gereksinimli Göçmen Öğrencilerin Eğitsel Değerlendirme ve Tanılama Sürecinin Sınıf Öğretmeni ve Rehberlik ve Araştırma Merkezi Personeli Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Yazarlar:
Abdulkadir Kocaoğlu
,
Nevin Güner
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/hej.1488335
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
406
2
ATIF
0
FAVORİ
406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Suriyeli Göçmen Çocukların Türk Eğitim Sistemi İçindeki Durumları
Yazarlar:
Abdulkadir Kocaoğlu
,
Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1605877
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
538
1
ATIF
0
FAVORİ
538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Suriyeli Göçmen Çocukların Türk Eğitim Sistemi İçindeki Durumları
Yazarlar:
Abdulkadir Kocaoğlu
,
Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1339419
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1479
2
ATIF
0
FAVORİ
1479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Göçmen Özel Gereksinimli Öğrencilerin Eğitimi Alanında Yapılan Araştırmaların Gözden Geçirilmesi
Yazarlar:
Abdulkadir Kocaoğlu
,
Ayşenur Çayır
,
Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1223932
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1918
2
ATIF
0
FAVORİ
1918
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Yönetimi: Kapsayıcı Eğitim Çerçevesinde Önemi, Güncel Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Nevin Güner Yıldız
,
Hasan Köse
,
Esra Akın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.856085
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2510
4
ATIF
0
FAVORİ
2510
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Alışveriş Problemleri Çözme Becerisinin Kazandırılması ve Günlük Yaşama Genellenmesi
Yazarlar:
Samed Yenioğlu
, Kübra Sayar,
Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.841368
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2834
2
ATIF
2
FAVORİ
2834
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Ders Dışı Davranışları Üzerinde Öğretmenlere Verilen Sınıf Yönetimi Eğitiminin Etkililiği
Yazarlar:
Nevin Güner Yıldız
, Nermin Elmas
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.733674
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1618
1
ATIF
1
FAVORİ
1618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Özel Eğitim Alanında Değerlendirme Süreci
Yazarlar:
Samet Yenioğlu
, Kübra Sayar, Hasan Köse,
Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3100
ATIF
6
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10310
6
ATIF
3
FAVORİ
10310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Sosyal Beceri Öğretimine Yönelik Bilgi Düzeyleri ile Öğrencilerin Sosyal Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330257
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2811
2
ATIF
0
FAVORİ
2811
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Classroom Management and Student Achievement: A Study on Five Elementary Classrooms
Yazarlar:
Nevin Güner Yıldız
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.292598
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21451
6
ATIF
0
FAVORİ
21451
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Sorunlarına Eylem Araştırmasıyla Çözüm Arayışı*
Yazarlar:
Nevin Güner Yıldız
,
Ceren Kurtova
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.63625
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6239
1
ATIF
0
FAVORİ
6239
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Özel Eğitim Araştırmalarında Eğilimler
Yazarlar:
Nevin Güner Yıldız
,
Macid Ayhan Melekoğlu
, Ayşe Tunç Paftalı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.06677
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7041
1
ATIF
1
FAVORİ
7041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat