Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Işıl Tanrıseven
Prof. Dr.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
2
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
4
2
Yayın
3
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Ve Öğretmen Adaylarının Öğrenci Merkezli Eğitime İlişkin Görüşleri (Mersin Üniversitesi Örneği)
Yazarlar:
Eylem Yalçın İncik
,
Işıl Tanrıseven
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3093
0
ATIF
1
FAVORİ
3093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Dersinde Dijital Öyküleme Sürecinde Yaratıcı Drama Kullanımının Öğrencilerin Bilimsel Yaratıcılıkları ve Dijital Öyküleri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Gözen Akgül,
İşıl Tanrıseven
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3379
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1558
4
ATIF
1
FAVORİ
1558
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen ve Teknoloji Dersinde Dijital Öyküleme Sürecinde Yaratıcı Drama Kullanımının Öğrencilerin Bilimsel Yaratıcılıkları ve Dijital Öyküleri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Gözen Akgül,
İşıl Tanrıseven
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3379
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1558
1
FAVORİ
1558
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Ve Öğretmen Adaylarının Öğrenci Merkezli Eğitime İlişkin Görüşleri (Mersin Üniversitesi Örneği)
Yazarlar:
Eylem Yalçın İncik
,
Işıl Tanrıseven
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3093
1
FAVORİ
3093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Kastamonu Education Journal
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Fen ve Teknoloji Dersinde Dijital Öyküleme Sürecinde Yaratıcı Drama Kullanımının Öğrencilerin Bilimsel Yaratıcılıkları ve Dijital Öyküleri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Gözen Akgül,
İşıl Tanrıseven
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3379
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1558
4
ATIF
1
FAVORİ
1558
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat