Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Işıl Tanrıseven
Prof. Dr.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
5
4
Yayın
3
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Yaratıcı Drama Eğitimi
Kurum
MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Ve Öğretmen Adaylarının Öğrenci Merkezli Eğitime İlişkin Görüşleri (Mersin Üniversitesi Örneği)
Yazarlar:
Eylem Yalçın İncik
,
Işıl Tanrıseven
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3172
0
ATIF
1
FAVORİ
3172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Dersinde Dijital Öyküleme Sürecinde Yaratıcı Drama Kullanımının Öğrencilerin Bilimsel Yaratıcılıkları ve Dijital Öyküleri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Gözen Akgül,
İşıl Tanrıseven
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3379
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1642
5
ATIF
1
FAVORİ
1642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
BİLSEM Gelecek Farkındalığı Psikoeğitim Programı’nın Uygulamadaki Yansımaları
Yazarlar:
Mustafa Aydoğan
,
Işıl Tanrıseven
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.1512094
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
47
0
FAVORİ
47
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dienes İlkelerine Göre Yapılandırılmış Etkinliklerin Matematik Başarısı, Motivasyon ve Kalıcılık Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Buket Şimşek
,
Işıl Tanrıseven
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1509228
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
115
0
FAVORİ
115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Dersinde Dijital Öyküleme Sürecinde Yaratıcı Drama Kullanımının Öğrencilerin Bilimsel Yaratıcılıkları ve Dijital Öyküleri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Gözen Akgül,
İşıl Tanrıseven
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3379
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1642
1
FAVORİ
1642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Ve Öğretmen Adaylarının Öğrenci Merkezli Eğitime İlişkin Görüşleri (Mersin Üniversitesi Örneği)
Yazarlar:
Eylem Yalçın İncik
,
Işıl Tanrıseven
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3172
1
FAVORİ
3172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Fen ve Teknoloji Dersinde Dijital Öyküleme Sürecinde Yaratıcı Drama Kullanımının Öğrencilerin Bilimsel Yaratıcılıkları ve Dijital Öyküleri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Gözen Akgül,
İşıl Tanrıseven
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3379
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1642
5
ATIF
1
FAVORİ
1642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat