Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Muhammed Doğukan Balçın
Dr.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
20
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
79
TR Dizin Atıf
40
20
Yayın
6
Hakemlik
79
CrossRef Atıf
40
TR Dizin Atıf
0000-0002-7698-6932
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
STEM Eğitimi
Kurum
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Popüler Yayınları
Kaynaştırma Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi STEM Çalışmalarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.660695
ATIF
8
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3156
8
ATIF
3
FAVORİ
3156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin FeTeMM’e Yönelik Tutumlarının ve FeTeMM Mesleklerine Yönelik İlgilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Ragıp Çavuş
,
Melike Yavuz Topaloğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1374
0
ATIF
2
FAVORİ
1374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Fuarı Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Fen ve Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Ragıp Çavuş
,
Muhammed Doğukan Balçın
,
Muhammet Mustafa Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.395132
ATIF
10
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2161
10
ATIF
2
FAVORİ
2161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Deprem Eğitim Merkezi Gezisinin Ortaokul Öğrencilerinin Depreme Yönelik Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ragıp Çavuş
,
Muhammed Doğukan Balçın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2518
0
ATIF
2
FAVORİ
2518
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Söyleşilerinin Ortaokul Öğrencilerinin Mühendislik Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Ragıp Çavuş
,
Muhammed Doğukan Balçın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
599
0
ATIF
2
FAVORİ
599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul öğrencilerine yönelik Mühendislik Girişimciliği Öz-Yeterlik Ölçeği: Geliştirme, geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Mehtap Yıldırım
,
Seyit Ahmet Oymak
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1537104
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
111
0
FAVORİ
111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Mühendisliğin Doğası Anlayışı Ölçeği: Geliştirme, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Mehtap Yıldırım
,
Seyit Ahmet Oymak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1517818
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
414
0
FAVORİ
414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Söyleşilerinin Ortaokul Öğrencilerinin Mühendislik Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Ragıp Çavuş
,
Muhammed Doğukan Balçın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
599
2
FAVORİ
599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi STEM Çalışmalarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.660695
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3156
3
FAVORİ
3156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin eTwinning Proje Süreçlerindeki Deneyimlerine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Ragıp Çavuş
,
Muhammed Doğukan Balçın
,
Mustafa Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.714843
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2339
1
FAVORİ
2339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DOĞA EĞİTİM GEZİSİ VE BİLİM MERKEZİ GEZİSİNDE DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FENE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Melike Yavuz Topaloğlu
,
M. Doğukan Balçın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.644702
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2584
1
FAVORİ
2584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevre sorunlarına ilişkin proje ödevlerinin ortaokul öğrencilerinin çevre ve medya okuryazarlık düzeylerine etkisi
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Ragıp Çavuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.771156
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14398
1
FAVORİ
14398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Deprem Eğitim Merkezi Gezisinin Ortaokul Öğrencilerinin Depreme Yönelik Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ragıp Çavuş
,
Muhammed Doğukan Balçın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2518
2
FAVORİ
2518
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Uygulamaları Yeterlikleri
Yazarlar:
Hatice Mertoğlu
,
Oktay Taymaz Sarı
,
Alaattin Pusmaz
,
Muhammed Doğukan Balçın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.533609
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2586
1
FAVORİ
2586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Motivasyona Dayalı Öğretime İlişkin Algıları
Yazarlar:
Muhammed Balçın
,
Ragip Çavuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1783
1
FAVORİ
1783
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireyselleştirilmiş Öğretim Planı Hazırlama Becerisine Sahip Farklı Branşlardaki Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
, Fatma Coştu,
Hatice Mertoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.661667
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4131
0
FAVORİ
4131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında İlkokul Öğrencilerinin Mühendislere ve Bilim İnsanlarına Yönelik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Melike Yavuz Topaloğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2596
0
FAVORİ
2596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı FeTeMM Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi
Yazarlar:
Ayşegül Ergün
,
Muhammed Doğukan Balçın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.490923
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2183
1
FAVORİ
2183
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Gözünden Havacılık ve Uzay Mühendisi
Yazarlar:
Muhammed Balçın
,
Ayşegül Ergün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.417832
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2892
1
FAVORİ
2892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin FeTeMM’e Yönelik Tutumlarının ve FeTeMM Mesleklerine Yönelik İlgilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Ragıp Çavuş
,
Melike Yavuz Topaloğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1374
2
FAVORİ
1374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Fuarı Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Fen ve Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Ragıp Çavuş
,
Muhammed Doğukan Balçın
,
Muhammet Mustafa Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.395132
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2161
2
FAVORİ
2161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GELECEKTE SEÇMEK İSTEDİKLERİ MESLEKLERE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Muhammd Doğukan Balçın
,
Melike Yavuz Topaloğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471124
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7572
0
FAVORİ
7572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Özyeterliklerinin Belirlenmesi ve Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammed Balçın
,
Ayşegül Ergün
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.311316
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3788
0
FAVORİ
3788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Ayşegül Ergün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.347789
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1626
0
FAVORİ
1626
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Materyal Geliştirme Konusundaki Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Öz-yeterlik Ölçeği: Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Ayşegül Ergün
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.48236
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2039
0
FAVORİ
2039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
e-Kafkas Journal of Educational Research
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Mühendisliğin Doğası Anlayışı Ölçeği: Geliştirme, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Mehtap Yıldırım
,
Seyit Ahmet Oymak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1517818
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
414
2
ATIF
0
FAVORİ
414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi STEM Çalışmalarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.660695
ATIF
8
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3156
8
ATIF
3
FAVORİ
3156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin eTwinning Proje Süreçlerindeki Deneyimlerine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Ragıp Çavuş
,
Muhammed Doğukan Balçın
,
Mustafa Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.714843
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2339
8
ATIF
1
FAVORİ
2339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DOĞA EĞİTİM GEZİSİ VE BİLİM MERKEZİ GEZİSİNDE DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FENE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Melike Yavuz Topaloğlu
,
M. Doğukan Balçın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.644702
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2584
6
ATIF
1
FAVORİ
2584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevre sorunlarına ilişkin proje ödevlerinin ortaokul öğrencilerinin çevre ve medya okuryazarlık düzeylerine etkisi
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Ragıp Çavuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.771156
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14398
1
ATIF
1
FAVORİ
14398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Uygulamaları Yeterlikleri
Yazarlar:
Hatice Mertoğlu
,
Oktay Taymaz Sarı
,
Alaattin Pusmaz
,
Muhammed Doğukan Balçın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.533609
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2586
8
ATIF
1
FAVORİ
2586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bireyselleştirilmiş Öğretim Planı Hazırlama Becerisine Sahip Farklı Branşlardaki Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Uygulamaları Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
, Fatma Coştu,
Hatice Mertoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.661667
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4131
1
ATIF
0
FAVORİ
4131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı FeTeMM Uygulamalarının Akademik Başarıya Etkisi
Yazarlar:
Ayşegül Ergün
,
Muhammed Doğukan Balçın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.490923
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2183
3
ATIF
1
FAVORİ
2183
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Gözünden Havacılık ve Uzay Mühendisi
Yazarlar:
Muhammed Balçın
,
Ayşegül Ergün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.417832
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2892
3
ATIF
1
FAVORİ
2892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Fuarı Etkinliklerinin Ortaokul Öğrencilerinin Fen ve Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Ragıp Çavuş
,
Muhammed Doğukan Balçın
,
Muhammet Mustafa Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.395132
ATIF
10
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2161
10
ATIF
2
FAVORİ
2161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GELECEKTE SEÇMEK İSTEDİKLERİ MESLEKLERE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Muhammd Doğukan Balçın
,
Melike Yavuz Topaloğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471124
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7572
1
ATIF
0
FAVORİ
7572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Özyeterliklerinin Belirlenmesi ve Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammed Balçın
,
Ayşegül Ergün
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.311316
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3788
11
ATIF
0
FAVORİ
3788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Ayşegül Ergün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.347789
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1626
1
ATIF
0
FAVORİ
1626
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Materyal Geliştirme Konusundaki Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Öz-yeterlik Ölçeği: Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Ayşegül Ergün
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.48236
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2039
16
ATIF
0
FAVORİ
2039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat