Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Melike Yavuz Topaloğlu
Dr.
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
16
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
54
TR Dizin Atıf
4
16
Yayın
3
Hakemlik
54
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0002-2207-8541
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğrencilerinin FeTeMM’e Yönelik Tutumlarının ve FeTeMM Mesleklerine Yönelik İlgilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Ragıp Çavuş
,
Melike Yavuz Topaloğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1311
0
ATIF
2
FAVORİ
1311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim II. Kademe Öğrencileri İçin Çevre Okuryazarlığı Ölçeği: Ölçek Geliştirme ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Melike Yavuz
,
Fatime Balkan Kıyıcı
,
Elif Atabek Yiğit
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3885
10
ATIF
1
FAVORİ
3885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DOĞA EĞİTİM GEZİSİ VE BİLİM MERKEZİ GEZİSİNDE DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FENE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Melike Yavuz Topaloğlu
,
M. Doğukan Balçın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.644702
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2422
6
ATIF
1
FAVORİ
2422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokul Öğrencilerinin Okul Dışı Öğrenme Ortamındaki Tecrübeleri İle İlgili Görüşleri: Meslek Atölyeleri
Yazarlar: Songül İrdem Diremci,
Melike Yavuz Topaloğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1078
0
FAVORİ
1078
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kocaeli Bilim Merkezi Galerilerindeki Düzeneklerin Fen Bilimleri Öğretim Programı Kazanımları Çerçevesinde İncelenmesi
Yazarlar:
Caner Azkeskin
,
Melike Yavuz Topaloğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1088
0
FAVORİ
1088
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DOĞA EĞİTİM GEZİSİ VE BİLİM MERKEZİ GEZİSİNDE DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FENE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Melike Yavuz Topaloğlu
,
M. Doğukan Balçın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.644702
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2422
1
FAVORİ
2422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN GERİ DÖNÜŞÜM ÖLÇEĞİ: ÖLÇEK GELİŞTİRME VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Elif Atabek-yiğit
,
Melike Yavuz Topaloğlu
,
Fatime Balkan Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2122
0
FAVORİ
2122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMININ ÖĞRENCİLERİN GDO İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Melike Yavuz Topaloğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.624072
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1838
0
FAVORİ
1838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE SORUNLARI İLE İLGİLİ KAVRAMLARA YÖNELİK ALGILARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Elif Atabek-yiğit
,
Fatime Balkan-kıyıcı
,
Melike Yavuz-topaloğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-455005
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3878
0
FAVORİ
3878
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Is Nuclear Power Acceptance Related To Environmental Literacy In Turkey?
Yazarlar:
Melike Yavuz-topaloğlu
,
Eda Demirhan
,
Elif Atabek-yiğit
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1293
0
FAVORİ
1293
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında İlkokul Öğrencilerinin Mühendislere ve Bilim İnsanlarına Yönelik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Melike Yavuz Topaloğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2532
0
FAVORİ
2532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin FeTeMM’e Yönelik Tutumlarının ve FeTeMM Mesleklerine Yönelik İlgilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammed Doğukan Balçın
,
Ragıp Çavuş
,
Melike Yavuz Topaloğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1311
2
FAVORİ
1311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GELECEKTE SEÇMEK İSTEDİKLERİ MESLEKLERE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Muhammd Doğukan Balçın
,
Melike Yavuz Topaloğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471124
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7406
0
FAVORİ
7406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel Konulara Dayalı Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Yürütülen Etkinliklerin Öğrencilerin Karar Verme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Melike Yavuz Topal
,
Fatma Balkan Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2200
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1378
0
FAVORİ
1378
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Yürütülen Etkinliklerin Öğrencilerin Sosyobilimsel Konulara İlişkin Görüşlerine Etkisi: Organ Bağışı ve GDO
Yazarlar:
Melike Yavuz Topaloğlu
,
Fatime Balkan Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.350189
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8846
0
FAVORİ
8846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hidroelektrik Santral Gezisinin Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisi
Yazarlar:
Melike Yavuz Topaloğlu
,
Fatime Balkan Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.332502
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2056
0
FAVORİ
2056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Programlarının Karşılaştırılması: Türkiye ve Avustralya
Yazarlar:
Melike Yavuz Topaloğlu
,
Fatime Balkan Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.1082000266
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4005
0
FAVORİ
4005
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim II. Kademe Öğrencileri İçin Çevre Okuryazarlığı Ölçeği: Ölçek Geliştirme ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Melike Yavuz
,
Fatime Balkan Kıyıcı
,
Elif Atabek Yiğit
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3885
1
FAVORİ
3885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Laboratuarda V -Diyagramı ve Kavram Haritası Kullanımının Başarı ve Eleştirel Düşünme Eğilimine Etkisi
Yazarlar:
Melike Yavuz
,
Fatime Balkan Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1267
0
FAVORİ
1267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Bartın University Journal of Faculty of Education
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Electronic Journal of Environmental Education
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Yayınlar
DOĞA EĞİTİM GEZİSİ VE BİLİM MERKEZİ GEZİSİNDE DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FENE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Melike Yavuz Topaloğlu
,
M. Doğukan Balçın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.644702
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2422
6
ATIF
1
FAVORİ
2422
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE SORUNLARI İLE İLGİLİ KAVRAMLARA YÖNELİK ALGILARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Elif Atabek-yiğit
,
Fatime Balkan-kıyıcı
,
Melike Yavuz-topaloğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-455005
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3878
7
ATIF
0
FAVORİ
3878
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GELECEKTE SEÇMEK İSTEDİKLERİ MESLEKLERE İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Muhammd Doğukan Balçın
,
Melike Yavuz Topaloğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471124
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7406
1
ATIF
0
FAVORİ
7406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel Konulara Dayalı Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Yürütülen Etkinliklerin Öğrencilerin Karar Verme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Melike Yavuz Topal
,
Fatma Balkan Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2200
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1378
4
ATIF
0
FAVORİ
1378
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Yürütülen Etkinliklerin Öğrencilerin Sosyobilimsel Konulara İlişkin Görüşlerine Etkisi: Organ Bağışı ve GDO
Yazarlar:
Melike Yavuz Topaloğlu
,
Fatime Balkan Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.350189
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8846
11
ATIF
0
FAVORİ
8846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hidroelektrik Santral Gezisinin Ortaokul Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisi
Yazarlar:
Melike Yavuz Topaloğlu
,
Fatime Balkan Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.332502
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2056
3
ATIF
0
FAVORİ
2056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Programlarının Karşılaştırılması: Türkiye ve Avustralya
Yazarlar:
Melike Yavuz Topaloğlu
,
Fatime Balkan Kıyıcı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.1082000266
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4005
12
ATIF
0
FAVORİ
4005
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim II. Kademe Öğrencileri İçin Çevre Okuryazarlığı Ölçeği: Ölçek Geliştirme ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Melike Yavuz
,
Fatime Balkan Kıyıcı
,
Elif Atabek Yiğit
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3885
10
ATIF
1
FAVORİ
3885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat