Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Çiğdem Kılıç
İstanbul Medeniyet Üniversitesi
Yayın
8
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
8
8
Yayın
10
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
İstanbul Medeniyet Üniversitesi
Popüler Yayınları
İlköğretim Matematik Dersi (1-5 Sınıflar) Öğretim Programında Yer Alan Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem Kılıç
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10790
0
ATIF
1
FAVORİ
10790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investıgatıng The Problem Posıng Reasons Of Pre-Servıce Prımary School Teachers In Dıfferent Problem Posıng Contexts/ Sinif Öğretmeni Adaylarinin Farkli Problem Kurma Durumlarindaki Problem Kurma Nedenlerinin Araştirilmasi
Yazarlar:
Çiğdem Kılıç
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
832
0
ATIF
1
FAVORİ
832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN DOĞAL SAYILARLA İLGİLİ DÖRT İŞLEM GEREKTİREN PROBLEM KURMA ETKİNLİKLERİNDEKİ PERFORMANSLARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Çiğdem Kılıç
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5494
0
ATIF
1
FAVORİ
5494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN VE EBEVEYNLERİN OKUL ÖNCESİNDE VERİLEN MATEMATİK EĞİTİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Çiğdem Kılıç
,
Zeynep Çiğdem Özcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1647
0
ATIF
1
FAVORİ
1647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Düşünen Sınıf Materyalleri İle Desteklenmiş Cebir Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Problem Kurma Performanslarına Etkisi
Yazarlar: Elif Kara,
Çiğdem Kılıç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1268381
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
448
0
FAVORİ
448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA BULUNAN PROBLEM KURMA ETKİNLİKLERİNİN ULUSLARARASI DÜZEYDE KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Nazan Mersin
,
Çiğdem Kılıç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021..-926658
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1618
0
FAVORİ
1618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN VE EBEVEYNLERİN OKUL ÖNCESİNDE VERİLEN MATEMATİK EĞİTİMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Çiğdem Kılıç
,
Zeynep Çiğdem Özcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1647
1
FAVORİ
1647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Tendency of Turkish Pre-service Teachers’ to Pose Word Problems
Yazarlar:
Çiğdem Kılıç
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.22429
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1081
0
FAVORİ
1081
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investıgatıng The Problem Posıng Reasons Of Pre-Servıce Prımary School Teachers In Dıfferent Problem Posıng Contexts/ Sinif Öğretmeni Adaylarinin Farkli Problem Kurma Durumlarindaki Problem Kurma Nedenlerinin Araştirilmasi
Yazarlar:
Çiğdem Kılıç
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
832
1
FAVORİ
832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Durumlarındaki Ölçüsel Tahmin Performansları ve Kullandıkları Stratejiler
Yazarlar:
Çiğdem Kılıç
,
Sinan Olkun
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1143
0
FAVORİ
1143
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN DOĞAL SAYILARLA İLGİLİ DÖRT İŞLEM GEREKTİREN PROBLEM KURMA ETKİNLİKLERİNDEKİ PERFORMANSLARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Çiğdem Kılıç
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5494
1
FAVORİ
5494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Dersi (1-5 Sınıflar) Öğretim Programında Yer Alan Problem Kurma Çalışmalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem Kılıç
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10790
1
FAVORİ
10790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Editörlük
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
Teknik Editör , Editör
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Yayınlar
ORTAOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA BULUNAN PROBLEM KURMA ETKİNLİKLERİNİN ULUSLARARASI DÜZEYDE KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Nazan Mersin
,
Çiğdem Kılıç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021..-926658
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1618
7
ATIF
0
FAVORİ
1618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Tendency of Turkish Pre-service Teachers’ to Pose Word Problems
Yazarlar:
Çiğdem Kılıç
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.22429
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1081
1
ATIF
0
FAVORİ
1081
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat