Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Duygu Bilen
Dr.
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
5
4
Yayın
5
Hakemlik
0000-0002-8327-7122
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Kimya Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Ortaöğretim Öğrencilerinin Kimya Okuryazarlıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Yusuf Berk
,
Duygu Bilen
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1568310
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
76
0
FAVORİ
76
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of the Knowledge Levels of Pre-service Science Teachers on Laboratory Safety
Yazarlar:
Duygu Bilen
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1590931
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
306
0
FAVORİ
306
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Alanında Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Yapılan Tezlerin Tematik Analizi
Yazarlar:
Duygu Bilen
,
Gülsima Çapras
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1529928
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
686
0
FAVORİ
686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the Relationship between University Students’ Perceptions Regarding the Chemistry Laboratory Environment and their Chemistry Laboratory Anxiety
Yazarlar:
Duygu Bilen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1218321
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
593
0
FAVORİ
593
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Trakya Eğitim Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.