Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Bilge Gök
Doç. Dr.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
14
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
166
14
Yayın
2
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
166
TR Dizin Atıf
0000-0002-1548-164X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
İlkokul Matematik Öğretiminde Kullanılan Dijital Teknoloji Araçlarının Başarıya Etkisi - Derleme Çalışması
Yazarlar:
Emine Begüm Akkuş
,
Bilge Gök
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1394932
ATIF
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1286
0
ATIF
4
FAVORİ
1286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Mind Games on Higher Level Thinking Skills in Gifted Students
Yazarlar:
Ozlem Bas
,
Okan Kuzu
,
Bilge Gök
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.506669
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2264
5
ATIF
3
FAVORİ
2264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Feridun Oral’ın çocuk kitaplarının peritextual özellikleri ile metinlerinin okunabilirlik düzeyleri
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Fahri Temizyürek
,
Özlem Baş
,
Özgür Sirem
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.808967
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
736
1
ATIF
3
FAVORİ
736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Süreçler ve Yeterlilik Üzerine Paydaş Görüşleri: Türkiye'den Durum Çalışması
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Zeynep Tunç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1305976
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
323
0
ATIF
1
FAVORİ
323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokul Matematik Öğretiminde Kullanılan Dijital Teknoloji Araçlarının Başarıya Etkisi - Derleme Çalışması
Yazarlar:
Emine Begüm Akkuş
,
Bilge Gök
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1394932
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1286
4
FAVORİ
1286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of Electronic Portfolio Attitude Scale
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Mahmut Ayaz
,
Yasemin Erdem
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1312493
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
354
0
FAVORİ
354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin ChatGPT 3,5 Deneyimleri: Yapay Zekâyla Yazılmış Masal Varyantları
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Fahri Temizyürek
,
Özlem Baş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1417206
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
802
0
FAVORİ
802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İstanbul Konulu Çocuk Kitaplarının Şehir Kültürünü Aktarımı Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Özlem Baş
,
Fahri Temizyürek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1360773
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
310
0
FAVORİ
310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DETERMINING THE FACTORS THAT AFFECT THE ATTITUDE OF PRIMARY SCHOOL TEACHER CANDIDATES TOWARDS E-ASSESSMENT AND TECHNOLOGY
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Mahmut Ayaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: 10.55020/iojpe.1320789
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
305
0
FAVORİ
305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Süreçler ve Yeterlilik Üzerine Paydaş Görüşleri: Türkiye'den Durum Çalışması
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Zeynep Tunç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1305976
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
323
1
FAVORİ
323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanı Profili Üzerinde Etkili Olan Faktörlerin Konjoint Analiziyle Belirlenmesi
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Özgür Sirem
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1172846
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
312
0
FAVORİ
312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID 19 SALGIN DÖNEMİNDE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÇEVRİM İÇİ DERSLERDE KARŞILAŞTIKLARI ZORLUKLARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Yasemin Arslan
,
Bilge Gök
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1145728
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
372
0
FAVORİ
372
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Fen Bilimleri Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi: Türkiye, Singapur, Estonya Örneği
Yazarlar:
Bilge Gök
, Elif Sayıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1064766
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1479
0
FAVORİ
1479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemisi Sürecinde Ortaya Çıkan Öğrenme Kayıplarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Tunç
,
Bilge Gök
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1026925
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
909
0
FAVORİ
909
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler dersi öğretim programlarının ölçme-değerlendirme öğesinin karşılaştırmalı olarak analizi: Singapur, Hong-Kong, Kanada ve Türkiye örneği
Yazarlar:
Bilge Gök
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.975451
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
839
0
FAVORİ
839
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Feridun Oral’ın çocuk kitaplarının peritextual özellikleri ile metinlerinin okunabilirlik düzeyleri
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Fahri Temizyürek
,
Özlem Baş
,
Özgür Sirem
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.808967
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
736
3
FAVORİ
736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin E-portfolyo Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Ozlem Bas
,
Mahmut Ayaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.742503
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1299
0
FAVORİ
1299
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Mind Games on Higher Level Thinking Skills in Gifted Students
Yazarlar:
Ozlem Bas
,
Okan Kuzu
,
Bilge Gök
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.506669
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2264
3
FAVORİ
2264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Online Journal of Primary Education
Journal of Computer and Education Research
Journal of Education and Future
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Journal of Education in Science Environment and Health
Milli Eğitim Dergisi
Yayınlar
İlköğretim Fen Bilimleri Öğretim Programlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi: Türkiye, Singapur, Estonya Örneği
Yazarlar:
Bilge Gök
, Elif Sayıcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1064766
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1479
1
ATIF
0
FAVORİ
1479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemisi Sürecinde Ortaya Çıkan Öğrenme Kayıplarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Tunç
,
Bilge Gök
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1026925
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
909
1
ATIF
0
FAVORİ
909
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler dersi öğretim programlarının ölçme-değerlendirme öğesinin karşılaştırmalı olarak analizi: Singapur, Hong-Kong, Kanada ve Türkiye örneği
Yazarlar:
Bilge Gök
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.975451
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
839
1
ATIF
0
FAVORİ
839
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Feridun Oral’ın çocuk kitaplarının peritextual özellikleri ile metinlerinin okunabilirlik düzeyleri
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Fahri Temizyürek
,
Özlem Baş
,
Özgür Sirem
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.808967
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
736
1
ATIF
3
FAVORİ
736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin E-portfolyo Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Ozlem Bas
,
Mahmut Ayaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.742503
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1299
3
ATIF
0
FAVORİ
1299
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Mind Games on Higher Level Thinking Skills in Gifted Students
Yazarlar:
Ozlem Bas
,
Okan Kuzu
,
Bilge Gök
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.506669
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2264
5
ATIF
3
FAVORİ
2264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat