Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özlem Baş
Prof. Dr.
Hacettepe Üniversitesi
Yayın
15
Hakemlik
33
CrossRef Atıf
19
15
Yayın
33
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Hacettepe Üniversitesi
Popüler Yayınları
Feridun Oral’ın çocuk kitaplarının peritextual özellikleri ile metinlerinin okunabilirlik düzeyleri
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Fahri Temizyürek
,
Özlem Baş
,
Özgür Sirem
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.808967
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
735
1
ATIF
3
FAVORİ
735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Seyreltilmiş Yüz Yüze Eğitim Sürecinde Öğretmenlerin Günlüklerindeki Sözel ve Sözel Olmayan Davranışlar
Yazarlar:
Şennur Demir
,
Özlem Baş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1032795
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
517
0
ATIF
1
FAVORİ
517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenek Tanısı Olan ve Olmayan İlkokul Öğrencilerinin Deyim ve Atasözü Algıları
Yazarlar:
Duygu Gönül
,
Özlem Baş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29000/rumelide.1439714
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
329
0
ATIF
1
FAVORİ
329
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yapay Zekâ ve Eğitim İlişkisini İnceleyen Türkiye Adresli Çalışmaların Analizi: Bir Meta Sentez Çalışması
Yazarlar:
Zeynep Tunç
,
Özlem Baş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İçtimaiyat
DOI: 10.33709/ictimaiyat.1532815
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
95
0
FAVORİ
95
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin ChatGPT 3,5 Deneyimleri: Yapay Zekâyla Yazılmış Masal Varyantları
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Fahri Temizyürek
,
Özlem Baş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1417206
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
792
0
FAVORİ
792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenek Tanısı Olan ve Olmayan İlkokul Öğrencilerinin Deyim ve Atasözü Algıları
Yazarlar:
Duygu Gönül
,
Özlem Baş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29000/rumelide.1439714
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
329
1
FAVORİ
329
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İstanbul Konulu Çocuk Kitaplarının Şehir Kültürünü Aktarımı Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Özlem Baş
,
Fahri Temizyürek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1360773
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
308
0
FAVORİ
308
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAZAK VE TÜRK ÖĞRENCİLERİN TÜRK KÜLTÜRÜNE İLİŞKİN FARKINDALIKLARI ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Fahri Temizyürek
,
Erol Barın
,
Özlem Baş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türkoloji
DOI: 10.59358/ayt.1289392
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
293
0
FAVORİ
293
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Etkileşimli Defter Deneyimleri
Yazarlar:
Gülcihan Oral
,
Özlem Baş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1138368
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1136
0
FAVORİ
1136
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FOLKLORİK KIYAFETLİ BEBEKLER ÜZERİNE NİTEL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Özlem Baş
,
Fahri Temizyürek
,
Özkul Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Folklor Akademi Dergisi
DOI: 10.55666/folklor.1192447
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1434
0
FAVORİ
1434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli ve Tanılanmamış 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Stratejilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Sena Ataş
,
Özlem Baş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1102524
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
929
0
FAVORİ
929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Seyreltilmiş Yüz Yüze Eğitim Sürecinde Öğretmenlerin Günlüklerindeki Sözel ve Sözel Olmayan Davranışlar
Yazarlar:
Şennur Demir
,
Özlem Baş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1032795
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
517
1
FAVORİ
517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Osmanlıca Dersinde Web 2.0 Aracı Quizlet Kullanımına İlişkin Üniversite Öğrencilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Özlem Baş
,
Fahri Temizyürek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1052555
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
708
0
FAVORİ
708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Feridun Oral’ın çocuk kitaplarının peritextual özellikleri ile metinlerinin okunabilirlik düzeyleri
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Fahri Temizyürek
,
Özlem Baş
,
Özgür Sirem
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.808967
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
735
3
FAVORİ
735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN EBA VE EĞİTİM PORTALLARI İLE İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ
Yazarlar:
Cengiz Kesik
,
Özlem Baş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.769901
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2464
0
FAVORİ
2464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağ Sitelerini Kullanım Amaçları, Eleştirel Düşünme Eğilimleri ve Medya Okuryazarlıkları Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Hacer Ulu
,
Özlem Baş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
816
0
FAVORİ
816
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin Dik Temel Yazılarının Okunaklılığı Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Özlem Baş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.696147
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2755
0
FAVORİ
2755
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Kırmızı Başlıklı Kız” masalı ve varyantaları üzerine bir inceleme
Yazarlar:
Özlem Baş
, İşıl Uğur Yalçın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4284
0
FAVORİ
4284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Folklor Akademi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İçtimaiyat
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkoloji
Editörlük
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Alan Editörü
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Folklor Akademi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Yayınlar
Özel Yetenekli ve Tanılanmamış 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Stratejilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Sena Ataş
,
Özlem Baş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1102524
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
929
1
ATIF
0
FAVORİ
929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Feridun Oral’ın çocuk kitaplarının peritextual özellikleri ile metinlerinin okunabilirlik düzeyleri
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Fahri Temizyürek
,
Özlem Baş
,
Özgür Sirem
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.808967
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
735
1
ATIF
3
FAVORİ
735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN EBA VE EĞİTİM PORTALLARI İLE İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ
Yazarlar:
Cengiz Kesik
,
Özlem Baş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.769901
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2464
13
ATIF
0
FAVORİ
2464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin Dik Temel Yazılarının Okunaklılığı Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Bilge Gök
,
Özlem Baş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.696147
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2755
4
ATIF
0
FAVORİ
2755
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat