Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Özlem BAŞ
Özlem BAŞ
Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi
Bilinmiyor
Yayın
11
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
15
Bilinmiyor
11
Yayın
27
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Hacettepe Üniversitesi
Popüler Yayınları
Feridun Oral’ın çocuk kitaplarının peritextual özellikleri ile metinlerinin okunabilirlik düzeyleri
Yazarlar:
Bilge GÖK
,
Fahri TEMİZYÜREK
,
Özlem BAŞ
,
Özgür SİREM
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.808967
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
563
1
ATIF
3
FAVORİ
563
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
KAZAK VE TÜRK ÖĞRENCİLERİN TÜRK KÜLTÜRÜNE İLİŞKİN FARKINDALIKLARI ÜZERİNE BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Fahri TEMİZYÜREK
,
Erol BARIN
,
Özlem BAŞ
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türkoloji
DOI: 10.59358/ayt.1289392
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
79
0
FAVORİ
79
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Etkileşimli Defter Deneyimleri
Yazarlar:
Gülcihan ORAL
,
Özlem BAŞ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1138368
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
545
0
FAVORİ
545
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FOLKLORİK KIYAFETLİ BEBEKLER ÜZERİNE NİTEL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Özlem BAŞ
,
Fahri TEMİZYÜREK
,
Özkul ÇOBANOĞLU
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Folklor Akademi Dergisi
DOI: 10.55666/folklor.1192447
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
675
0
FAVORİ
675
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli ve Tanılanmamış 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Stratejilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Sena ATAŞ
,
Özlem BAŞ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1102524
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
690
0
FAVORİ
690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Seyreltilmiş Yüz Yüze Eğitim Sürecinde Öğretmenlerin Günlüklerindeki Sözel ve Sözel Olmayan Davranışlar
Yazarlar:
Şennur DEMİR
,
Özlem BAŞ
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1032795
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
295
0
FAVORİ
295
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Osmanlıca Dersinde Web 2.0 Aracı Quizlet Kullanımına İlişkin Üniversite Öğrencilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Özlem BAŞ
,
Fahri TEMİZYÜREK
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1052555
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
494
0
FAVORİ
494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Feridun Oral’ın çocuk kitaplarının peritextual özellikleri ile metinlerinin okunabilirlik düzeyleri
Yazarlar:
Bilge GÖK
,
Fahri TEMİZYÜREK
,
Özlem BAŞ
,
Özgür SİREM
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.808967
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
563
3
FAVORİ
563
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN EBA VE EĞİTİM PORTALLARI İLE İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ
Yazarlar:
Cengiz KESİK
,
Özlem BAŞ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.769901
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2005
0
FAVORİ
2005
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağ Sitelerini Kullanım Amaçları, Eleştirel Düşünme Eğilimleri ve Medya Okuryazarlıkları Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Hacer ULU
,
Özlem BAŞ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
650
0
FAVORİ
650
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin Dik Temel Yazılarının Okunaklılığı Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Bilge GÖK
,
Özlem BAŞ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.696147
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2092
0
FAVORİ
2092
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Kırmızı Başlıklı Kız” masalı ve varyantaları üzerine bir inceleme
Yazarlar:
Özlem Baş
, İşıl Uğur YALÇIN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3682
0
FAVORİ
3682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Folklor Akademi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Turkish Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkoloji
Editörlük
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Alan Editörü
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Folklor Akademi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Yayınlar
Feridun Oral’ın çocuk kitaplarının peritextual özellikleri ile metinlerinin okunabilirlik düzeyleri
Yazarlar:
Bilge GÖK
,
Fahri TEMİZYÜREK
,
Özlem BAŞ
,
Özgür SİREM
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.808967
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
563
1
ATIF
3
FAVORİ
563
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN EBA VE EĞİTİM PORTALLARI İLE İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİ
Yazarlar:
Cengiz KESİK
,
Özlem BAŞ
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.769901
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2005
10
ATIF
0
FAVORİ
2005
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 1. Sınıf Öğrencilerinin Dik Temel Yazılarının Okunaklılığı Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Bilge GÖK
,
Özlem BAŞ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.696147
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2092
4
ATIF
0
FAVORİ
2092
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat