Hacer Ulu Bilim profil resmi
Hacer Ulu Bilim Afyon Kocatepe Üniversitesi
Yayın 17 Hakemlik 32 CrossRef Atıf 45
17 Yayın
32 Hakemlik
45 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Afyon Kocatepe Üniversitesi

Popüler Yayınları

TÜRKİYE’DEKİ DİJİTAL ÖYKÜLEME ÇALIŞMALARININ EĞİLİMİ
Yazarlar: Hacer Ulu
DOI: 10.17943/etku.850209
ATIF 6 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2646

6

4

2646

0

1

1732

Öğretmen Adaylarının Mülteci Çocukların Uyumuna İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.746731
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 565

0

1

565

Yayınlar

0

195

Öğretmen Adaylarının Mülteci Çocukların Uyumuna İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.746731
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 565

1

565

0

912

TÜRKİYE’DEKİ DİJİTAL ÖYKÜLEME ÇALIŞMALARININ EĞİLİMİ
Yazarlar: Hacer Ulu
DOI: 10.17943/etku.850209
FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2646

4

2646

0

2095

0

1114

0

2394

1

1732

0

1975

0

3094

Ekran Okuma Öz Yeterlik Algı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.371163
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2218

0

2218

0

152

0

3064

0

2892

0

2649

Yayınlar

TÜRKİYE’DEKİ DİJİTAL ÖYKÜLEME ÇALIŞMALARININ EĞİLİMİ
Yazarlar: Hacer Ulu
DOI: 10.17943/etku.850209
ATIF 6 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2646

6

4

2646

Öğretmen Adaylarının Okuma Stratejileri Bilişsel Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.793896
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2095

3

0

2095

7

0

2394

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Eğilimleri, Tutumları ile Yazma Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar: Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2171
ATIF 11 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1975

11

0

1975

2

0

3094

Ekran Okuma Öz Yeterlik Algı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.371163
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2218

6

0

2218

Dördüncü Sınıf Fen ve Teknoloji Derslerinin Diyalojik Öğretim Açısından Analizi Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.323084
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3064

4

0

3064

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.