Hacer Ulu Bilim profil resmi
Hacer Ulu Bilim Akademik Ünvanı Yok Afyon Kocatepe Üniversitesi
Yayın 17 Hakemlik 34 CrossRef Atıf 45
17 Yayın
34 Hakemlik
45 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Afyon Kocatepe Üniversitesi

Popüler Yayınları

TÜRKİYE’DEKİ DİJİTAL ÖYKÜLEME ÇALIŞMALARININ EĞİLİMİ
Yazarlar: Hacer Ulu
DOI: 10.17943/etku.850209
ATIF 6 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2991

6

4

2991

0

1

1827

Öğretmen Adaylarının Mülteci Çocukların Uyumuna İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.746731
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 655

0

1

655

Yayınlar

0

311

Öğretmen Adaylarının Mülteci Çocukların Uyumuna İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.746731
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 655

1

655

0

990

TÜRKİYE’DEKİ DİJİTAL ÖYKÜLEME ÇALIŞMALARININ EĞİLİMİ
Yazarlar: Hacer Ulu
DOI: 10.17943/etku.850209
FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2991

4

2991

0

2367

0

1291

0

2521

1

1827

0

2104

0

3360

Ekran Okuma Öz Yeterlik Algı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.371163
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2480

0

2480

0

218

0

3269

0

3116

0

3051

Yayınlar

TÜRKİYE’DEKİ DİJİTAL ÖYKÜLEME ÇALIŞMALARININ EĞİLİMİ
Yazarlar: Hacer Ulu
DOI: 10.17943/etku.850209
ATIF 6 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2991

6

4

2991

Öğretmen Adaylarının Okuma Stratejileri Bilişsel Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.793896
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2367

3

0

2367

7

0

2521

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Eğilimleri, Tutumları ile Yazma Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar: Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2171
ATIF 11 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2104

11

0

2104

2

0

3360

Ekran Okuma Öz Yeterlik Algı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.371163
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2480

6

0

2480

Dördüncü Sınıf Fen ve Teknoloji Derslerinin Diyalojik Öğretim Açısından Analizi Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.323084
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3269

4

0

3269

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.