Hacer Ulu Bilim profil resmi
Hacer Ulu Bilim Akademik Ünvanı Yok Afyon Kocatepe Üniversitesi
Yayın 17 Hakemlik 36 CrossRef Atıf 46
17 Yayın
36 Hakemlik
46 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Afyon Kocatepe Üniversitesi

Popüler Yayınları

TÜRKİYE’DEKİ DİJİTAL ÖYKÜLEME ÇALIŞMALARININ EĞİLİMİ
Yazarlar: Hacer Ulu
DOI: 10.17943/etku.850209
ATIF 6 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3235

6

4

3235

0

1

1913

Öğretmen Adaylarının Mülteci Çocukların Uyumuna İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.746731
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 740

0

1

740

Yayınlar

0

437

Öğretmen Adaylarının Mülteci Çocukların Uyumuna İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.746731
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 740

1

740

0

1142

TÜRKİYE’DEKİ DİJİTAL ÖYKÜLEME ÇALIŞMALARININ EĞİLİMİ
Yazarlar: Hacer Ulu
DOI: 10.17943/etku.850209
FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3235

4

3235

0

2504

0

1390

0

2666

1

1913

0

2232

0

3576

Ekran Okuma Öz Yeterlik Algı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.371163
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2566

0

2566

0

253

0

3336

0

3350

0

3450

Yayınlar

TÜRKİYE’DEKİ DİJİTAL ÖYKÜLEME ÇALIŞMALARININ EĞİLİMİ
Yazarlar: Hacer Ulu
DOI: 10.17943/etku.850209
ATIF 6 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3235

6

4

3235

Öğretmen Adaylarının Okuma Stratejileri Bilişsel Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.793896
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2504

3

0

2504

8

0

2666

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Eğilimleri, Tutumları ile Yazma Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar: Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2171
ATIF 11 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2232

11

0

2232

2

0

3576

Ekran Okuma Öz Yeterlik Algı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.371163
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2566

6

0

2566

Dördüncü Sınıf Fen ve Teknoloji Derslerinin Diyalojik Öğretim Açısından Analizi Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Hacer Ulu
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.323084
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3336

4

0

3336