Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Ulusoy
Prof. Dr.
GAZI UNIVERSITY, GAZİ FACULTY OF EDUCATION
Yayın
10
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
27
10
Yayın
6
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
İlköğretim
Kurum
GAZI UNIVERSITY, GAZİ FACULTY OF EDUCATION
Popüler Yayınları
İlkokul Öğrencilerinin Resimli Çocuk Kitaplarını Sözlü Olarak Anlatma Becerilerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2317
0
ATIF
2
FAVORİ
2317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOCUK EDEBİYATI VE RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARI İLE İLGİLİ METAFORLARI
Yazarlar:
Mustafa Ulusoy
,
Dilek Altun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.391811
ATIF
11
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7044
11
ATIF
2
FAVORİ
7044
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KELİME OYUNLARININ İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KELİME HAZİNELERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Emrah Kultas
,
Mustafa Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1000691
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1628
4
ATIF
2
FAVORİ
1628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kelime Bilgisi ve Anlama Becerilerinin Anlatım Becerilerindeki Rolü: Farklı Yol Analizi Denemeleri
Yazarlar:
Ayşe Dilek Yekeler Gökmen
,
Mustafa Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1026827
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2873
0
ATIF
1
FAVORİ
2873
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Kelime Bilgisi ve Anlama Becerilerinin Anlatım Becerilerindeki Rolü: Farklı Yol Analizi Denemeleri
Yazarlar:
Ayşe Dilek Yekeler Gökmen
,
Mustafa Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1026827
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2873
1
FAVORİ
2873
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KELİME OYUNLARININ İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KELİME HAZİNELERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Emrah Kultas
,
Mustafa Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1000691
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1628
2
FAVORİ
1628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Postmodern Metinlerden Okuduğunu Anlama Doğrudan ve Dolaylı İlişkiler Modeli
Yazarlar:
Barış Esmer
,
Mustafa Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.969532
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1880
0
FAVORİ
1880
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Arttırılmış Gerçeklik Temelli Çocuk Kitaplarının Yazılı Anlatım Becerisi Üzerindeki Etkisi: Biçimlendirici Deney Araştırması
Yazarlar:
Hakan Çetin
,
Mustafa Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1333
0
FAVORİ
1333
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ekran Okumada Bir Yol: Ağ Araştırması’na Dayalı Öğretim Yoluyla Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hacer Ulu
,
Mustafa Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.413690
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3579
0
FAVORİ
3579
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOCUK EDEBİYATI VE RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARI İLE İLGİLİ METAFORLARI
Yazarlar:
Mustafa Ulusoy
,
Dilek Altun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.391811
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7044
2
FAVORİ
7044
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Resimli Çocuk Kitaplarını Sözlü Olarak Anlatma Becerilerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2317
2
FAVORİ
2317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Resimli Çocuk Kitapları ve Okur-Tepki Teorisi
Yazarlar:
Mustafa Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.02208
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2844
0
FAVORİ
2844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıcılığı Geliştirme Programının İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma ve Anlama Becerileri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Aybala Çayır
,
Mustafa Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321340
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6065
0
FAVORİ
6065
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf öğretmeni adaylarının okuma tutumları / Classroom pre-service teachers' reading attitudes
Yazarlar:
Hakan Dedeoğlu
,
Mustafa Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2554
0
FAVORİ
2554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İlköğretim Online
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
TÜBAV Bilim Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Yayınlar
KELİME OYUNLARININ İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KELİME HAZİNELERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Emrah Kultas
,
Mustafa Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1000691
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1628
4
ATIF
2
FAVORİ
1628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Postmodern Metinlerden Okuduğunu Anlama Doğrudan ve Dolaylı İlişkiler Modeli
Yazarlar:
Barış Esmer
,
Mustafa Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.969532
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1880
1
ATIF
0
FAVORİ
1880
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ekran Okumada Bir Yol: Ağ Araştırması’na Dayalı Öğretim Yoluyla Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hacer Ulu
,
Mustafa Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.413690
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3579
2
ATIF
0
FAVORİ
3579
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOCUK EDEBİYATI VE RESİMLİ ÇOCUK KİTAPLARI İLE İLGİLİ METAFORLARI
Yazarlar:
Mustafa Ulusoy
,
Dilek Altun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.391811
ATIF
11
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7044
11
ATIF
2
FAVORİ
7044
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Resimli Çocuk Kitapları ve Okur-Tepki Teorisi
Yazarlar:
Mustafa Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.02208
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2844
4
ATIF
0
FAVORİ
2844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akıcılığı Geliştirme Programının İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma ve Anlama Becerileri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Aybala Çayır
,
Mustafa Ulusoy
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321340
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6065
5
ATIF
0
FAVORİ
6065
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI