Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Okan Kuzu
Doç. Dr.
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
18
Hakemlik
35
CrossRef Atıf
50
TR Dizin Atıf
90
18
Yayın
35
Hakemlik
50
CrossRef Atıf
90
TR Dizin Atıf
0000-0003-2466-4701
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Matematik
Kurum
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Okan Kuzu
,
Osman Çil
,
Ahmet Salih Şimşek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.482751
ATIF
22
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4628
22
ATIF
5
FAVORİ
4628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Mind Games on Higher Level Thinking Skills in Gifted Students
Yazarlar:
Ozlem Bas
,
Okan Kuzu
,
Bilge Gök
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.506669
ATIF
8
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2656
8
ATIF
3
FAVORİ
2656
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Perspektifinde 2018 ve 2024 İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Okan Kuzu
,
Veli Toptaş
,
Veysel Göçer
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.29299/kefad.1545275
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3332
1
ATIF
3
FAVORİ
3332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Competencies in Statistics and Probability in Terms of Various Variables
Yazarlar:
Okan Kuzu
,
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.562586
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4001
1
ATIF
3
FAVORİ
4001
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Gerçekçi Matematik Eğitimi Çerçevesinde Dört İşleme Yönelik Başarı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kübra Aytekin Uskun
,
Okan Kuzu
,
Osman Çil
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1437
0
ATIF
2
FAVORİ
1437
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Temelinde Matematik Alan Becerilerinin Yatay ve Dikey Bağlamda Çok Yönlü Analizi
Yazarlar:
Veysel Göçer
,
Okan Kuzu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1637696
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
376
1
FAVORİ
376
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Perspektifinde 2018 ve 2024 İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Okan Kuzu
,
Veli Toptaş
,
Veysel Göçer
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.29299/kefad.1545275
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3332
3
FAVORİ
3332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship Between The Attitudes of Teaching Profession, Life Satisfaction, Possible Selves and The Emotional States of Pre-Service Teachers
Yazarlar:
Bahadir Gülbahar
,
Okan Kuzu
,
Sadık Yüksel Sıvacı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal on Lifelong Education and Leadership
DOI: 10.25233/ijlel.1358711
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1182
0
FAVORİ
1182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Almanya Matematik Öğretim Programlarının Cebir Öğrenme Alanı Bağlamında Karşılaştırılması
Yazarlar:
Okan Kuzu
,
Yasemin Çiçek
,
Zeynep İğdeli
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1222957
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
882
0
FAVORİ
882
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Oyunlar İle İlgili Yapılan Çalışmaların Bibliyometrik Bir Analizi
Yazarlar:
Yasemin Kuzu
,
Okan Kuzu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1102403
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
782
0
FAVORİ
782
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kesirler Konusuna Yönelik Kazanım Sınıflandırma ve Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi1
Yazarlar:
Okan Kuzu
,
Osman Çil
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.801083
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1040
0
FAVORİ
1040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PANDEMİ DÖNEMİ UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNİN MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SINAV PERFORMANSLARININ DEĞERLENDİRİLMESİNE YANSIMASI
Yazarlar:
Okan Kuzu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.20493/birtop.817549
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1864
1
FAVORİ
1864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Gerçekçi Matematik Eğitimi Çerçevesinde Dört İşleme Yönelik Başarı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kübra Aytekin Uskun
,
Okan Kuzu
,
Osman Çil
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1437
2
FAVORİ
1437
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kişilik Özelliklerinin Dürtü Davranış Kalıbı Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nihat Çalışkan
,
Okan Kuzu
,
Hayriye Torunoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
744
0
FAVORİ
744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİYE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ALGILARI VE GEOMETRİK AKIL YÜRÜTME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Ülkü Yeter Bostancı,
Okan Kuzu
,
Sadik Yüksel Sıvacı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1667
0
FAVORİ
1667
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çokgenler Konusunun Öğretiminde Kavram Karikatürü Kullanımının Akademik Başarıya Etkisi
Yazarlar: Zeynep Karaca,
Okan Kuzu
,
Nihat Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1710
0
FAVORİ
1710
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Competencies in Statistics and Probability in Terms of Various Variables
Yazarlar:
Okan Kuzu
,
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.562586
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4001
3
FAVORİ
4001
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Mind Games on Higher Level Thinking Skills in Gifted Students
Yazarlar:
Ozlem Bas
,
Okan Kuzu
,
Bilge Gök
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.506669
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2656
3
FAVORİ
2656
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Okan Kuzu
,
Osman Çil
,
Ahmet Salih Şimşek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.482751
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4628
5
FAVORİ
4628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Ortaöğretim Matematik Programının Revize Bloom Taksonomisine ve Programın Ögelerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Çil
,
Okan Kuzu
,
Ahmet Salih Şimşek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2152
1
FAVORİ
2152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEOG ve LGS Sistemlerinin Öğrenci, Öğretmen, Veli ve Öğretmen Velilerin Görüşleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Yasemin Kuzu,
Okan Kuzu
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.559002
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3349
0
FAVORİ
3349
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTE TERCİHİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İKİLİ KARŞILAŞTIRMASI
Yazarlar: Yasemin Kuzu,
Sadik Yüksel Sıvacı
,
Okan Kuzu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2622
0
FAVORİ
2622
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Matematik Kavramına Yönelik Tutumları ve Metafor Algıları
Yazarlar:
OKAN Kuzu
, YASEMİN Kuzu,
SADIK YÜKSEL Sıvacı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1557
1
FAVORİ
1557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal on Lifelong Education and Leadership
Journal of Education and Future
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İçtimaiyat
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Perspektifinde 2018 ve 2024 İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Okan Kuzu
,
Veli Toptaş
,
Veysel Göçer
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.29299/kefad.1545275
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3332
1
ATIF
3
FAVORİ
3332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Almanya Matematik Öğretim Programlarının Cebir Öğrenme Alanı Bağlamında Karşılaştırılması
Yazarlar:
Okan Kuzu
,
Yasemin Çiçek
,
Zeynep İğdeli
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1222957
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
882
1
ATIF
0
FAVORİ
882
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PANDEMİ DÖNEMİ UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNİN MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ SINAV PERFORMANSLARININ DEĞERLENDİRİLMESİNE YANSIMASI
Yazarlar:
Okan Kuzu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.20493/birtop.817549
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1864
2
ATIF
1
FAVORİ
1864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Competencies in Statistics and Probability in Terms of Various Variables
Yazarlar:
Okan Kuzu
,
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.562586
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4001
1
ATIF
3
FAVORİ
4001
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Mind Games on Higher Level Thinking Skills in Gifted Students
Yazarlar:
Ozlem Bas
,
Okan Kuzu
,
Bilge Gök
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.506669
ATIF
8
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2656
8
ATIF
3
FAVORİ
2656
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Okan Kuzu
,
Osman Çil
,
Ahmet Salih Şimşek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.482751
ATIF
22
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4628
22
ATIF
5
FAVORİ
4628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEOG ve LGS Sistemlerinin Öğrenci, Öğretmen, Veli ve Öğretmen Velilerin Görüşleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Yasemin Kuzu,
Okan Kuzu
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.559002
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3349
15
ATIF
0
FAVORİ
3349
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat