Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Muhammet Arıcan
Doç.
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
20
6
Yayın
11
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
0000-0002-0496-9148
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Investigating Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Competencies in Statistics and Probability in Terms of Various Variables
Yazarlar:
Okan Kuzu
,
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.562586
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4111
1
ATIF
3
FAVORİ
4111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin orantısal akıl yürütmeleri üzerine tanısal bir değerlendirme
Yazarlar:
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.522839
ATIF
12
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2386
12
ATIF
2
FAVORİ
2386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
A Multidimensional Diagnostic Assessment of Preservice Mathematics Teachers’ Conditional Probability and Bayesian Reasoning
Yazarlar:
Oğuz Köklü
,
Muhammet Arican
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1574880
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
275
0
FAVORİ
275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Orantısal Olan ve Olmayan İlişkileri Belirleyebilme ve Temsil Edebilmelerinin Problem İçerikleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.683225
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1084
0
FAVORİ
1084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Competencies in Statistics and Probability in Terms of Various Variables
Yazarlar:
Okan Kuzu
,
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.562586
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4111
3
FAVORİ
4111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin orantısal akıl yürütmeleri üzerine tanısal bir değerlendirme
Yazarlar:
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.522839
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2386
2
FAVORİ
2386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımlarının ve Bireysel Yenilikçilik Özelliklerinin Akran Öğretimine Yönelik Memnuniyetlerine Etkisi
Yazarlar:
Yusuf Ziya Olpak
,
Muhammet Arıcan
,
Serdal Baltacı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1245
0
FAVORİ
1245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Diagnostic Comparison of Turkish and Korean Students’ Mathematics Performances on the TIMSS 2011 Assessment
Yazarlar:
Sedat Şen
,
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.65266
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2481
0
FAVORİ
2481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Turkish Journal of Education
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Orantısal Olan ve Olmayan İlişkileri Belirleyebilme ve Temsil Edebilmelerinin Problem İçerikleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.683225
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1084
2
ATIF
0
FAVORİ
1084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Competencies in Statistics and Probability in Terms of Various Variables
Yazarlar:
Okan Kuzu
,
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.562586
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4111
1
ATIF
3
FAVORİ
4111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin orantısal akıl yürütmeleri üzerine tanısal bir değerlendirme
Yazarlar:
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.522839
ATIF
12
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2386
12
ATIF
2
FAVORİ
2386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Diagnostic Comparison of Turkish and Korean Students’ Mathematics Performances on the TIMSS 2011 Assessment
Yazarlar:
Sedat Şen
,
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.65266
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2481
3
ATIF
0
FAVORİ
2481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI