Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Muhammet Arıcan
Doç.
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
19
5
Yayın
10
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
0000-0002-0496-9148
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Investigating Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Competencies in Statistics and Probability in Terms of Various Variables
Yazarlar:
Okan Kuzu
,
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.562586
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3425
1
ATIF
3
FAVORİ
3425
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin orantısal akıl yürütmeleri üzerine tanısal bir değerlendirme
Yazarlar:
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.522839
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1889
9
ATIF
2
FAVORİ
1889
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Orantısal Olan ve Olmayan İlişkileri Belirleyebilme ve Temsil Edebilmelerinin Problem İçerikleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.683225
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
757
0
FAVORİ
757
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Competencies in Statistics and Probability in Terms of Various Variables
Yazarlar:
Okan Kuzu
,
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.562586
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3425
3
FAVORİ
3425
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin orantısal akıl yürütmeleri üzerine tanısal bir değerlendirme
Yazarlar:
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.522839
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1889
2
FAVORİ
1889
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımlarının ve Bireysel Yenilikçilik Özelliklerinin Akran Öğretimine Yönelik Memnuniyetlerine Etkisi
Yazarlar:
Yusuf Ziya Olpak
,
Muhammet Arıcan
,
Serdal Baltacı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1045
0
FAVORİ
1045
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Diagnostic Comparison of Turkish and Korean Students’ Mathematics Performances on the TIMSS 2011 Assessment
Yazarlar:
Sedat Şen
,
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.65266
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2092
0
FAVORİ
2092
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Turkish Journal of Education
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Orantısal Olan ve Olmayan İlişkileri Belirleyebilme ve Temsil Edebilmelerinin Problem İçerikleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.683225
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
757
1
ATIF
0
FAVORİ
757
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Preservice Middle School Mathematics Teachers’ Competencies in Statistics and Probability in Terms of Various Variables
Yazarlar:
Okan Kuzu
,
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.562586
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3425
1
ATIF
3
FAVORİ
3425
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin orantısal akıl yürütmeleri üzerine tanısal bir değerlendirme
Yazarlar:
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.522839
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1889
9
ATIF
2
FAVORİ
1889
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Diagnostic Comparison of Turkish and Korean Students’ Mathematics Performances on the TIMSS 2011 Assessment
Yazarlar:
Sedat Şen
,
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.65266
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2092
3
ATIF
0
FAVORİ
2092
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat