Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Osman ÇİL
Osman ÇİL
Doç. Dr.
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
0000-0001-5903-9864
Yayın
9
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
7
0000-0001-5903-9864
9
Yayın
10
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Okan KUZU
,
Osman ÇİL
,
Ahmet Salih ŞİMŞEK
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.482751
ATIF
15
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3353
15
ATIF
4
FAVORİ
3353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Gerçekçi Matematik Eğitimi Çerçevesinde Dört İşleme Yönelik Başarı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kübra AYTEKİN USKUN
,
Okan KUZU
,
Osman ÇİL
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1091
0
ATIF
3
FAVORİ
1091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Ortaöğretim Matematik Programının Revize Bloom Taksonomisine ve Programın Ögelerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Osman ÇİL
,
Okan KUZU
,
Ahmet Salih ŞİMŞEK
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1517
0
ATIF
1
FAVORİ
1517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Dijital Öyküleme Yöntemiyle Matematik Öğretimi Sürecine Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Deneyimleri
Yazarlar:
Şuheda ÜNAL
,
Osman ÇİL
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10
0
FAVORİ
10
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geçmiş Yaşantılarının Matematik Dersine Yönelik İnançlarına Olan Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Osman ÇİL
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
768
0
FAVORİ
768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Akademik Poster Sunumu Sırasındaki Akran Değerlendirme Sürecine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Osman ÇİL
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1034111
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
254
0
FAVORİ
254
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kesirler Konusuna Yönelik Kazanım Sınıflandırma ve Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi1
Yazarlar:
Okan KUZU
,
Osman ÇİL
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.801083
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
609
0
FAVORİ
609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN MATEMATİK ÖĞRETİMİ İLE MATEMATİKSEL MODELLEME VE OKURYAZARLIK ÖZ-YETERLİK İNANÇLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Şuheda ÜNAL
,
Osman ÇİL
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
425
0
FAVORİ
425
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN OYUN TEMELLİ MATEMATİK ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Osman ÇİL
, Funda SEFER
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.814024
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
854
0
FAVORİ
854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Gerçekçi Matematik Eğitimi Çerçevesinde Dört İşleme Yönelik Başarı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kübra AYTEKİN USKUN
,
Okan KUZU
,
Osman ÇİL
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1091
3
FAVORİ
1091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Okan KUZU
,
Osman ÇİL
,
Ahmet Salih ŞİMŞEK
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.482751
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3353
4
FAVORİ
3353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Ortaöğretim Matematik Programının Revize Bloom Taksonomisine ve Programın Ögelerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Osman ÇİL
,
Okan KUZU
,
Ahmet Salih ŞİMŞEK
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1517
1
FAVORİ
1517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Education Journal
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Osmangazi Journal of Educational Research
Turkish Journal of Educational Studies
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN OYUN TEMELLİ MATEMATİK ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Osman ÇİL
, Funda SEFER
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.814024
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
854
3
ATIF
0
FAVORİ
854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Okan KUZU
,
Osman ÇİL
,
Ahmet Salih ŞİMŞEK
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.482751
ATIF
15
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3353
15
ATIF
4
FAVORİ
3353
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat