Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Osman Çil
Doç. Dr.
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
36
11
Yayın
10
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
36
TR Dizin Atıf
0000-0001-5903-9864
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Okan Kuzu
,
Osman Çil
,
Ahmet Salih Şimşek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.482751
ATIF
17
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3913
17
ATIF
5
FAVORİ
3913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Gerçekçi Matematik Eğitimi Çerçevesinde Dört İşleme Yönelik Başarı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kübra Aytekin Uskun
,
Okan Kuzu
,
Osman Çil
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1245
0
ATIF
3
FAVORİ
1245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Ortaöğretim Matematik Programının Revize Bloom Taksonomisine ve Programın Ögelerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Çil
,
Okan Kuzu
,
Ahmet Salih Şimşek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1756
0
ATIF
1
FAVORİ
1756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÇARPMA VE BÖLME İŞLEMİNE YÖNELİK PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mahmut Karataş
,
Osman Çil
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1423217
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
86
0
FAVORİ
86
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Öykü Kullanımına Yönelik Deneyimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şuheda Ünal
,
Osman Çil
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1373582
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
159
0
FAVORİ
159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Öyküleme Yöntemiyle Matematik Öğretimi Sürecine Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Deneyimleri
Yazarlar:
Şuheda Ünal
,
Osman Çil
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
315
0
FAVORİ
315
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geçmiş Yaşantılarının Matematik Dersine Yönelik İnançlarına Olan Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Çil
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
894
0
FAVORİ
894
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Akademik Poster Sunumu Sırasındaki Akran Değerlendirme Sürecine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Osman Çil
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1034111
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
326
0
FAVORİ
326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kesirler Konusuna Yönelik Kazanım Sınıflandırma ve Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi1
Yazarlar:
Okan Kuzu
,
Osman Çil
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.801083
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
800
0
FAVORİ
800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN MATEMATİK ÖĞRETİMİ İLE MATEMATİKSEL MODELLEME VE OKURYAZARLIK ÖZ-YETERLİK İNANÇLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Şuheda Ünal
,
Osman Çil
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
723
0
FAVORİ
723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN OYUN TEMELLİ MATEMATİK ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Osman Çil
, Funda Sefer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.814024
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1355
0
FAVORİ
1355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Gerçekçi Matematik Eğitimi Çerçevesinde Dört İşleme Yönelik Başarı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kübra Aytekin Uskun
,
Okan Kuzu
,
Osman Çil
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1245
3
FAVORİ
1245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Okan Kuzu
,
Osman Çil
,
Ahmet Salih Şimşek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.482751
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3913
5
FAVORİ
3913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Ortaöğretim Matematik Programının Revize Bloom Taksonomisine ve Programın Ögelerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Çil
,
Okan Kuzu
,
Ahmet Salih Şimşek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1756
1
FAVORİ
1756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Education Journal
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Osmangazi Journal of Educational Research
Turkish Journal of Educational Studies
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN OYUN TEMELLİ MATEMATİK ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Osman Çil
, Funda Sefer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.814024
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1355
3
ATIF
0
FAVORİ
1355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Okan Kuzu
,
Osman Çil
,
Ahmet Salih Şimşek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.482751
ATIF
17
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3913
17
ATIF
5
FAVORİ
3913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat