Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Eyüp İzci
Prof. Dr.
İnönü üniversitesi
Yayın
10
Hakemlik
36
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
100
10
Yayın
36
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
100
TR Dizin Atıf
0000-0002-6975-0454
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Hayat Boyu Öğrenme
Yetişkin Eğitimi
Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Kurum
İnönü üniversitesi
Popüler Yayınları
Ortaokul İngilizce Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Bağlam, Girdi, Süreç Ve Ürün (CIPP) Modeli İle Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Seda Aktı Aslan
,
Eyüp İzci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.323402
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2202
6
ATIF
1
FAVORİ
2202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Teachers' Digital Technology Literacy Competencies in terms of Various Variables
Yazarlar:
Elvan Gökçen
,
Eyüp İzci
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1616105
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
58
0
ATIF
1
FAVORİ
58
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
2019 Yılı İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programının 21. Yüzyıl Becerilerini Destekleme Düzeyine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Serkan Deniz
,
Eyüp İzci
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1527497
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
148
0
FAVORİ
148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Teachers' Digital Technology Literacy Competencies in terms of Various Variables
Yazarlar:
Elvan Gökçen
,
Eyüp İzci
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1616105
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
58
1
FAVORİ
58
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL 5.SINIFLARDA YABANCI DİL AĞIRLIKLI İNGİLİZCE ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Nurullah Özcanlı
,
Eyüp İzci
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Hakkari Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
697
0
FAVORİ
697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA KAYGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Eyüp İzci
, Emine Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.833862
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
748
0
FAVORİ
748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yenilenen 9. Sınıf Kimya Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Eyüp İzci
,
Mehmet Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.322892
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5298
0
FAVORİ
5298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul İngilizce Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Bağlam, Girdi, Süreç Ve Ürün (CIPP) Modeli İle Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Seda Aktı Aslan
,
Eyüp İzci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.323402
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2202
1
FAVORİ
2202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Kurumlarında Görev Yapan Öğretmenlerin Öğretmenlik Meslek Bilgisi Yeterlikleri
Yazarlar:
Eyup İzci
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
966
0
FAVORİ
966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM SEÇMELİ PROJE HAZIRLAMA DERSİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Vildan Donmuş
,
Eyüp İzci
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.346921
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11063
0
FAVORİ
11063
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Çoklu Zekâ Profillerinin İncelenmesi (Nevşehir Üniversitesi Örneği)
Yazarlar:
Eyüp İzci
,
Hatice Sucu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1379
0
FAVORİ
1379
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Yabancı Dil Öğrenirken Kullandıkları Öğrenme Stratejileri (Nevşehir İli Örneği)
Yazarlar:
Eyüp İzci
,
Hatice Sucu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1443
0
FAVORİ
1443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakkari Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Milli Eğitim Dergisi
Editörlük
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Editör
Kurul Üyeliği
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Yükseköğretim Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
ORTAOKUL BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA KAYGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Eyüp İzci
, Emine Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.833862
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
748
3
ATIF
0
FAVORİ
748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yenilenen 9. Sınıf Kimya Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Eyüp İzci
,
Mehmet Eroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.322892
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5298
8
ATIF
0
FAVORİ
5298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul İngilizce Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Bağlam, Girdi, Süreç Ve Ürün (CIPP) Modeli İle Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Seda Aktı Aslan
,
Eyüp İzci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.323402
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2202
6
ATIF
1
FAVORİ
2202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat