Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Seda Aktı Aslan
Doç.
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
12
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
63
TR Dizin Atıf
27
12
Yayın
5
Hakemlik
63
CrossRef Atıf
27
TR Dizin Atıf
0000-0001-9345-6194
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
DİJİTAL EBEVEYNLİK TUTUMU İLE ÇOCUKLARIN GÜVENLİ İNTERNET KULLANIMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Yazarlar:
Tuba Kopuz
,
Yiğit Emrah Turgut
,
Seda Aktı Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.1111996
ATIF
10
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4765
10
ATIF
3
FAVORİ
4765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Algılarının Metaforlar Yoluyla Belirlenmesi
Yazarlar:
Seda Aktı Aslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1386299
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
358
0
ATIF
2
FAVORİ
358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul İngilizce Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Bağlam, Girdi, Süreç Ve Ürün (CIPP) Modeli İle Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Seda Aktı Aslan
,
Eyüp İzci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.323402
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2328
6
ATIF
1
FAVORİ
2328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Medya Okuryazarlık Düzeylerinin ve Kullanım Alışkanlıklarının Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Alper Aslan
,
Yiğit Emrah Turgut
,
İdris Goksu
,
Seda Aktı Aslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.561190
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4758
11
ATIF
1
FAVORİ
4758
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of flipped classroom approach on learning achievement, online self-regulation and interaction in synchronous distance education
Yazarlar:
Seda Aktı Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1094205
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2301
9
ATIF
1
FAVORİ
2301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Algılarının Metaforlar Yoluyla Belirlenmesi
Yazarlar:
Seda Aktı Aslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1386299
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
358
2
FAVORİ
358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Öğretim Programının 5., 6., 7. ve 8. Sınıf Kazanımlarının SOLO Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Seda Aktı Aslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1084426
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
784
0
FAVORİ
784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİJİTAL EBEVEYNLİK TUTUMU İLE ÇOCUKLARIN GÜVENLİ İNTERNET KULLANIMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Yazarlar:
Tuba Kopuz
,
Yiğit Emrah Turgut
,
Seda Aktı Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.1111996
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4765
3
FAVORİ
4765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Thematic Content Analysis of Blended Learning Studies in the Field of Mathematics Education
Yazarlar:
Seda Aktı Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1135113
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
741
1
FAVORİ
741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of flipped classroom approach on learning achievement, online self-regulation and interaction in synchronous distance education
Yazarlar:
Seda Aktı Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1094205
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2301
1
FAVORİ
2301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the relationship between teachers’ lifelong learning tendencies and digital literacy levels
Yazarlar:
Okay Demir
,
Seda Aktı Aslan
,
Mustafa Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1034697
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1884
0
FAVORİ
1884
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Okay Demir
,
Seda Aktı Aslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.842880
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2223
0
FAVORİ
2223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Medya Okuryazarlık Düzeylerinin ve Kullanım Alışkanlıklarının Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Alper Aslan
,
Yiğit Emrah Turgut
,
İdris Goksu
,
Seda Aktı Aslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.561190
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4758
1
FAVORİ
4758
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersinde Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Seda Aktı Aslan
, Kemal Duruhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1267
0
FAVORİ
1267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişim Teknolojileri Rehber Öğretmeni Olmak: Beklentiler ve Mesleki Roller
Yazarlar:
Seda Aktı Aslan
,
Kemal Duruhan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2071
0
FAVORİ
2071
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul İngilizce Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Bağlam, Girdi, Süreç Ve Ürün (CIPP) Modeli İle Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Seda Aktı Aslan
,
Eyüp İzci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.323402
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2328
1
FAVORİ
2328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Fen Ve Teknoloji Programı “Hücre Bölünmesi Ve Kalıtım” Ünitesinin Kazanımlarına Ulaşma Düzeyinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Oğuz Gürbüztürk
,
Seda Aktı Aslan
,
Sümeyra Zeynep Et
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.323415
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1629
0
FAVORİ
1629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Türkçe Dersi Öğretim Programının 5., 6., 7. ve 8. Sınıf Kazanımlarının SOLO Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Seda Aktı Aslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1084426
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
784
4
ATIF
0
FAVORİ
784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİJİTAL EBEVEYNLİK TUTUMU İLE ÇOCUKLARIN GÜVENLİ İNTERNET KULLANIMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Yazarlar:
Tuba Kopuz
,
Yiğit Emrah Turgut
,
Seda Aktı Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.1111996
ATIF
10
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4765
10
ATIF
3
FAVORİ
4765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Thematic Content Analysis of Blended Learning Studies in the Field of Mathematics Education
Yazarlar:
Seda Aktı Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1135113
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
741
2
ATIF
1
FAVORİ
741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of flipped classroom approach on learning achievement, online self-regulation and interaction in synchronous distance education
Yazarlar:
Seda Aktı Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1094205
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2301
9
ATIF
1
FAVORİ
2301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the relationship between teachers’ lifelong learning tendencies and digital literacy levels
Yazarlar:
Okay Demir
,
Seda Aktı Aslan
,
Mustafa Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1034697
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1884
15
ATIF
0
FAVORİ
1884
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Benimsedikleri Eğitim Felsefelerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Okay Demir
,
Seda Aktı Aslan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.842880
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2223
4
ATIF
0
FAVORİ
2223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Medya Okuryazarlık Düzeylerinin ve Kullanım Alışkanlıklarının Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Alper Aslan
,
Yiğit Emrah Turgut
,
İdris Goksu
,
Seda Aktı Aslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.561190
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4758
11
ATIF
1
FAVORİ
4758
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul İngilizce Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Bağlam, Girdi, Süreç Ve Ürün (CIPP) Modeli İle Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Seda Aktı Aslan
,
Eyüp İzci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.323402
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2328
6
ATIF
1
FAVORİ
2328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Fen Ve Teknoloji Programı “Hücre Bölünmesi Ve Kalıtım” Ünitesinin Kazanımlarına Ulaşma Düzeyinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Oğuz Gürbüztürk
,
Seda Aktı Aslan
,
Sümeyra Zeynep Et
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.323415
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1629
2
ATIF
0
FAVORİ
1629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat