Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Demir
Doç. Dr.
Bayburt Üniversitesi
Yayın
20
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
4
20
Yayın
14
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0002-0159-8986
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Matematik Eğitimi
Eğitim Programları ve Öğretim
Sosyal Medya ve Eğitim
Örtük Program
Kurum
Bayburt Üniversitesi
Popüler Yayınları
ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİN SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN ETKİLEŞİM KURMA VE KURMAMA NEDENLERİNİN ÖRTÜK PROGRAM AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Demir
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-456001
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3551
4
ATIF
1
FAVORİ
3551
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Demir
,
Ahmet Çelik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
755
0
ATIF
1
FAVORİ
755
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Siber Stalklama Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Lokman Koçak
,
Mustafa Özgöl
,
Mustafa Demir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1344604
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
582
0
ATIF
1
FAVORİ
582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEKNOLOJİ DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK PERFORMANSINA ETKİSİ: İKİNCİ DERECEDEN BİR META-ANALİZ
Yazarlar:
Mustafa Demir
,
Metin Kaya
,
Ahmet Çelik
,
Tunahan Filiz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1401897
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
232
0
ATIF
1
FAVORİ
232
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
A Study on the Reliability and Validity of the Social Media Leadership Scale in Education Organizations Sample
Yazarlar:
Deniz Görgülü
,
Mustafa Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1574346
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
186
0
FAVORİ
186
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effects of Instructional Intervention Programs on Reading Skills of Students with Reading Difficulties
Yazarlar:
Tunahan Filiz
,
Mustafa Demir
,
Metin Kaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.68.11.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
183
0
FAVORİ
183
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEKNOLOJİ DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİNİN ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK PERFORMANSINA ETKİSİ: İKİNCİ DERECEDEN BİR META-ANALİZ
Yazarlar:
Mustafa Demir
,
Metin Kaya
,
Ahmet Çelik
,
Tunahan Filiz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1401897
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
232
1
FAVORİ
232
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda Derslere Branş Öğretmenlerinin Girmeleri Hakkında Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Ömer Faruk Turan
,
Sinan Arı
,
Mustafa Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Dil ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
312
0
FAVORİ
312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Geometri Öğretiminde Bilgisayar Teknolojilerinden Yararlanmaya Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Ahmet Çelik
,
Mustafa Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.1447024
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
132
0
FAVORİ
132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Kalitesinin Okula Bağlılığı Etkilemesinde Okul İkliminin Aracı Rolü
Yazarlar:
Mustafa Demir
,
Mustafa Özgöl
,
Okay Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1258429
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
184
0
FAVORİ
184
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ekonomik ve kültürel bağlam okuma başarısında önemli mi? Okuma başarısı ile ilişkili öğrenci, okul ve ülke düzeyi değişkenlerin incelenmesi
Yazarlar:
Tunahan Filiz
,
Mustafa Demir
,
Metin Kaya
,
Kadir Kaplan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.1438619
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
284
0
FAVORİ
284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirme Sürecinde Örtük Program İzleri
Yazarlar:
Mustafa Demir
,
Sümeyra Zeynep Et
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
371
0
FAVORİ
371
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Siber Stalklama Ölçeği’nin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Lokman Koçak
,
Mustafa Özgöl
,
Mustafa Demir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1344604
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
582
1
FAVORİ
582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İkinci Dereceden Meta Analiz
Yazarlar:
Metin Kaya
,
Tunahan Filiz
,
Mustafa Demir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Psychometric Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
269
0
FAVORİ
269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Amerika Birleşik Devletleri’nde Uygulanan Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı Örneğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Okan Yetişensoy
,
Mustafa Demir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Dil ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
86
0
FAVORİ
86
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI’NIN (2019) BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN (CIPP) MODELİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Kadir Kaplan
,
Mustafa Demir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1125160
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2321
0
FAVORİ
2321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL MEDYADAKİ ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ ARKADAŞLIĞIYLA İLGİLİ ALGILARIN ANALİZİ: EKŞİ SÖZLÜK ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Mustafa Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.1177389
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
664
0
FAVORİ
664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Constructivist Learning Model’s Effects on Student Outcomes: A Second Order Meta-Analysis
Yazarlar:
Mustafa Demir
,
Metin Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1122136
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
744
0
FAVORİ
744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa Demir
,
Ahmet Çelik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
755
1
FAVORİ
755
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the relationship between teachers’ lifelong learning tendencies and digital literacy levels
Yazarlar:
Okay Demir
,
Seda Aktı Aslan
,
Mustafa Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1034697
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1318
0
FAVORİ
1318
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Scale of Teachers' Self- Disclosure through Social Media: Validity and Reliability Studies
Yazarlar:
Mustafa Demir
,
Okay Demir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.860534
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
626
0
FAVORİ
626
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Sosyal Medya Üzerinden Kendilerini Açmalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.509492
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
744
0
FAVORİ
744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİN SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN ETKİLEŞİM KURMA VE KURMAMA NEDENLERİNİN ÖRTÜK PROGRAM AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Demir
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-456001
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3551
1
FAVORİ
3551
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yetiştirici Sınıf Öğretim Programının (YSÖP) Değerlendirilmesi
Yazarlar: Mustafa Cinoğlu,
H. İsmail Arslantaş Mustafa Demir
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1062
0
FAVORİ
1062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Dil ve Eğitim Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eurasian Journal of Teacher Education
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Psychometric Research
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Editörlük
Anadolu Dil ve Eğitim Dergisi
Editör , Alan Editörü , Editör Yardımcısı
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Editör , Alan Editörü , Editör Yardımcısı
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Editör , Alan Editörü , Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
Anadolu Dil ve Eğitim Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
International Journal of Academic Research in Education
Journal of Continuous Vocational Education and Training
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Türk Eğitim Değerlendirmeleri Dergisi
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
Yayınlar
TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI’NIN (2019) BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN (CIPP) MODELİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Kadir Kaplan
,
Mustafa Demir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1125160
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2321
5
ATIF
0
FAVORİ
2321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the relationship between teachers’ lifelong learning tendencies and digital literacy levels
Yazarlar:
Okay Demir
,
Seda Aktı Aslan
,
Mustafa Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1034697
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1318
7
ATIF
0
FAVORİ
1318
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Sosyal Medya Üzerinden Kendilerini Açmalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.509492
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
744
1
ATIF
0
FAVORİ
744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİN SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN ETKİLEŞİM KURMA VE KURMAMA NEDENLERİNİN ÖRTÜK PROGRAM AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Demir
,
Süleyman Nihat Şad
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-456001
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3551
4
ATIF
1
FAVORİ
3551
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat