Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Diğer
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Mustafa DEMİR
Mustafa DEMİR
Doç. Dr.
Bayburt Üniversitesi
0000-0002-0159-8986
Yayın
9
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
8
0000-0002-0159-8986
9
Yayın
9
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Matematik Eğitimi
Eğitim Programları ve Öğretim
Sosyal Medya ve Eğitim
Örtük Program
Kurum
Bayburt Üniversitesi
Popüler Yayınları
ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİN SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN ETKİLEŞİM KURMA VE KURMAMA NEDENLERİNİN ÖRTÜK PROGRAM AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa DEMİR
,
Süleyman Nihat ŞAD
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-456001
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2801
2
ATIF
1
FAVORİ
2801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI’NIN (2019) BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN (CIPP) MODELİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Kadir KAPLAN
,
Mustafa DEMİR
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1125160
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
637
0
FAVORİ
637
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL MEDYADAKİ ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ ARKADAŞLIĞIYLA İLGİLİ ALGILARIN ANALİZİ: EKŞİ SÖZLÜK ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Mustafa DEMİR
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.1177389
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
329
0
FAVORİ
329
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Constructivist Learning Model’s Effects on Student Outcomes: A Second Order Meta-Analysis
Yazarlar:
Mustafa DEMİR
,
Metin KAYA
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1122136
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
407
0
FAVORİ
407
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mustafa DEMİR
,
Ahmet ÇELİK
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
471
0
FAVORİ
471
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the relationship between teachers’ lifelong learning tendencies and digital literacy levels
Yazarlar:
Okay DEMİR
,
Seda AKTI ASLAN
,
Mustafa DEMİR
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1034697
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
655
0
FAVORİ
655
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Scale of Teachers' Self- Disclosure through Social Media: Validity and Reliability Studies
Yazarlar:
Mustafa DEMİR
,
Okay DEMİR
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.860534
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
547
0
FAVORİ
547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Sosyal Medya Üzerinden Kendilerini Açmalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa DEMİR
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.509492
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
574
0
FAVORİ
574
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİN SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN ETKİLEŞİM KURMA VE KURMAMA NEDENLERİNİN ÖRTÜK PROGRAM AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa DEMİR
,
Süleyman Nihat ŞAD
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-456001
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2801
1
FAVORİ
2801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yetiştirici Sınıf Öğretim Programının (YSÖP) Değerlendirilmesi
Yazarlar: Mustafa Cinoğlu,
H. İsmail Arslantaş Mustafa Demir
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
955
0
FAVORİ
955
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Editörlük
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Editör , Alan Editörü , Editör Yardımcısı
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
International Journal of Academic Research in Education
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Yayınlar
TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI’NIN (2019) BAĞLAM-GİRDİ-SÜREÇ-ÜRÜN (CIPP) MODELİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Kadir KAPLAN
,
Mustafa DEMİR
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1125160
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
637
1
ATIF
0
FAVORİ
637
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the relationship between teachers’ lifelong learning tendencies and digital literacy levels
Yazarlar:
Okay DEMİR
,
Seda AKTI ASLAN
,
Mustafa DEMİR
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1034697
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
655
4
ATIF
0
FAVORİ
655
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Sosyal Medya Üzerinden Kendilerini Açmalarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa DEMİR
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.509492
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
574
1
ATIF
0
FAVORİ
574
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİN SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN ETKİLEŞİM KURMA VE KURMAMA NEDENLERİNİN ÖRTÜK PROGRAM AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa DEMİR
,
Süleyman Nihat ŞAD
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-456001
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2801
2
ATIF
1
FAVORİ
2801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat