avatar
Süleyman Nihat Şad Prof. Dr. INONU UNIV
Yayın 33 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 64 TR Dizin Atıf 201
33 Yayın
6 Hakemlik
64 CrossRef Atıf
201 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

INONU UNIV

Popüler Yayınları

0

3

3040

2

2

2989

2

2

1251

3

1

1786

3

1

2356

Yayınlar

1

228

0

176

0

651

0

511

0

1226

1

2088

0

2706

0

1418

0

1405

0

1351

0

2071

0

615

0

1578

2

2989

3

3040

1

2356

0

6329

1

1786

Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14693

1

14693

1

3895

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1157

0

1157

0

6616

1

1838

0

2970

0

3378

0

3623

İlkokul İkinci Sınıf İngilizce Dersi Bağlamında Dinleme Becerisi Öğretimi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar: Süleyman Şad , Merve Karaova
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.3c2s4m
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2737

0

2737

0

1100

0

3948

Yayınlar

6

1

2088

1

0

2706

5

0

1418

2

2

1251

1

0

1405

3

0

1351

1

0

2071

2

2

2989

2

0

1653

3

1

2356

Using Kahoot! as a Gamified Formative Assessment Tool: A case study
DOI: 10.17985/ijare.645584
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6329

9

0

6329

3

1

1786

4

1

3895

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1157

7

0

1157

3

0

6616

Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi: Bir meta-analiz
DOI: 10.17556/jef.47774
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3378

3

0

3378

5

0

3623

2

0

1100

2

0

3948

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.