avatar
Süleyman Nihat Şad Prof. Dr. INONU UNIV
Yayın 33 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 61 TR Dizin Atıf 201
33 Yayın
6 Hakemlik
61 CrossRef Atıf
201 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

INONU UNIV

Popüler Yayınları

0

3

2913

2

2

2878

2

2

1191

3

1

1752

3

1

2314

Yayınlar

1

167

0

141

0

597

0

473

0

1121

1

2051

0

2542

0

1260

0

1325

0

1313

0

2002

0

577

0

1509

2

2878

3

2913

1

2314

0

5955

1

1752

Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14229

1

14229

1

3806

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1147

0

1147

0

6584

1

1807

0

2943

0

3332

0

3500

İlkokul İkinci Sınıf İngilizce Dersi Bağlamında Dinleme Becerisi Öğretimi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar: Süleyman Şad , Merve Karaova
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.3c2s4m
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2712

0

2712

0

1085

0

3910

Yayınlar

4

1

2051

1

0

2542

4

0

1260

2

2

1191

1

0

1325

3

0

1313

1

0

2002

2

2

2878

2

0

1618

3

1

2314

Using Kahoot! as a Gamified Formative Assessment Tool: A case study
DOI: 10.17985/ijare.645584
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5955

9

0

5955

3

1

1752

4

1

3806

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1147

7

0

1147

3

0

6584

Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi: Bir meta-analiz
DOI: 10.17556/jef.47774
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3332

3

0

3332

5

0

3500

2

0

1085

2

0

3910

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.