avatar
Süleyman Nihat Şad Prof. Dr. INONU UNIV
Yayın 31 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 51 TR Dizin Atıf 190
31 Yayın
6 Hakemlik
51 CrossRef Atıf
190 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

INONU UNIV

Popüler Yayınları

0

3

2336

2

2

832

Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11890

0

1

11890

2

1

1537

1

1

2479

Yayınlar

0

331

0

223

0

741

1

1746

0

1896

0

985

0

1034

0

1161

0

1715

0

452

0

1324

1

2479

3

2336

1

2020

0

4938

1

1537

Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11890

1

11890

1

3463

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1058

0

1058

0

6339

1

1676

0

2815

0

3156

0

3265

İlkokul İkinci Sınıf İngilizce Dersi Bağlamında Dinleme Becerisi Öğretimi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar: Süleyman Şad , Merve Karaova
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.3c2s4m
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2533

0

2533

0

5569

0

986

0

3727

Yayınlar

3

1

1746

1

0

1896

2

0

985

2

2

832

2

0

1161

1

1

2479

2

0

1468

3

1

2020

Using Kahoot! as a Gamified Formative Assessment Tool: A case study
DOI: 10.17985/ijare.645584
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4938

9

0

4938

2

1

1537

4

1

3463

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1058

6

0

1058

3

0

6339

Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi: Bir meta-analiz
DOI: 10.17556/jef.47774
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3156

3

0

3156

5

0

3265

2

0

986

1

0

3727

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.