avatar
Süleyman Nihat Şad Prof. Dr. INONU UNIV
Yayın 30 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 41 TR Dizin Atıf 190
30 Yayın
6 Hakemlik
41 CrossRef Atıf
190 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

INONU UNIV

Popüler Yayınları

0

2

2072

1

2

656

2

1

1355

1

1

2171

3

1

1893

Yayınlar

0

52

0

549

1

1453

0

1460

0

781

0

805

0

1032

0

1530

0

403

0

1156

1

2171

2

2072

1

1893

0

4267

1

1355

Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10289

1

10289

1

3224

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 987

0

987

0

6144

0

1565

0

2714

0

3038

0

3113

İlkokul İkinci Sınıf İngilizce Dersi Bağlamında Dinleme Becerisi Öğretimi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar: Süleyman Şad , Merve Karaova
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.3c2s4m
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2395

0

2395

0

5273

0

926

0

3557

Yayınlar

1

1

1453

1

0

1460

1

0

781

1

2

656

2

0

1032

1

1

2171

1

0

1337

3

1

1893

Using Kahoot! as a Gamified Formative Assessment Tool: A case study
DOI: 10.17985/ijare.645584
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4267

7

0

4267

2

1

1355

2

1

3224

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 987

5

0

987

3

0

6144

Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi: Bir meta-analiz
DOI: 10.17556/jef.47774
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3038

3

0

3038

5

0

3113

2

0

926

1

0

3557

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.