avatar
Süleyman Nihat Şad Prof. Dr. INONU UNIV
Yayın 34 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 76 TR Dizin Atıf 212
34 Yayın
6 Hakemlik
76 CrossRef Atıf
212 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

INONU UNIV

Popüler Yayınları

0

3

3473

2

2

1544

4

2

3481

4

1

1968

3

1

2531

Yayınlar

1

1046

0

355

0

1043

0

784

1

1617

1

2518

0

3460

0

2130

0

1965

0

1594

0

2257

0

735

0

2155

2

3481

3

3473

1

2531

0

7692

1

1968

Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 17943

1

17943

1

4172

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1308

0

1308

0

6879

1

1999

0

3119

0

3606

0

4458

İlkokul İkinci Sınıf İngilizce Dersi Bağlamında Dinleme Becerisi Öğretimi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar: Süleyman Şad , Merve Karaova
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.3c2s4m
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2900

0

2900

0

1270

0

4239

Yayınlar

1

0

1043

6

1

2518

2

0

3460

6

0

2130

2

2

1544

1

0

1965

3

0

1594

1

0

2257

4

2

3481

3

0

1895

3

1

2531

Using Kahoot! as a Gamified Formative Assessment Tool: A case study
DOI: 10.17985/ijare.645584
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7692

10

0

7692

4

1

1968

5

1

4172

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1308

8

0

1308

4

0

6879

Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi: Bir meta-analiz
DOI: 10.17556/jef.47774
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3606

4

0

3606

5

0

4458

2

0

1270

2

0

4239