avatar
Süleyman Nihat Şad Prof. Dr. INONU UNIV
Yayın 31 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 44 TR Dizin Atıf 190
31 Yayın
6 Hakemlik
44 CrossRef Atıf
190 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

INONU UNIV

Popüler Yayınları

0

3

2234

1

2

757

Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11431

0

1

11431

2

1

1477

1

1

2380

Yayınlar

0

182

0

160

0

654

1

1660

0

1724

0

907

0

916

0

1110

0

1630

0

427

0

1238

1

2380

3

2234

1

1971

0

4647

1

1477

Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11431

1

11431

1

3391

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1021

0

1021

0

6211

1

1638

0

2769

0

3100

0

3211

İlkokul İkinci Sınıf İngilizce Dersi Bağlamında Dinleme Becerisi Öğretimi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar: Süleyman Şad , Merve Karaova
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.3c2s4m
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2484

0

2484

0

5447

0

961

0

3667

Yayınlar

1

1

1660

1

0

1724

1

0

907

1

2

757

2

0

1110

1

1

2380

2

0

1409

3

1

1971

Using Kahoot! as a Gamified Formative Assessment Tool: A case study
DOI: 10.17985/ijare.645584
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4647

7

0

4647

2

1

1477

3

1

3391

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1021

6

0

1021

3

0

6211

Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi: Bir meta-analiz
DOI: 10.17556/jef.47774
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3100

3

0

3100

5

0

3211

2

0

961

1

0

3667

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.