avatar
Aziz İlhan Doç. Dr. INONU UNIVERSITY
Yayın 26 Hakemlik 42 CrossRef Atıf 47 TR Dizin Atıf 41
26 Yayın
42 Hakemlik
47 CrossRef Atıf
41 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi

Kurum

INONU UNIVERSITY

Popüler Yayınları

1

7

1465

0

5

915

15

2

5163

MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖNE ÇIKAN GÜNCEL DEĞERLER
DOI: 10.33418/ataunikkefd.783293
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3067

0

2

3067

Yayınlar

1

454

1

1157

The effects of Covid-19 on mathematics learning areas
DOI: 10.31681/jetol.1126956
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 459

1

459

0

476

5

915

0

1831

0

1252

MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖNE ÇIKAN GÜNCEL DEĞERLER
DOI: 10.33418/ataunikkefd.783293
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3067

2

3067

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAĞLAM TEMELLİ PROBLEMİ BENCKERT KRİTERLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRMESİ
Yazarlar: Muhammet Faysal Akın, Aziz İlhan
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-619094
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4179

0

4179

1

3176

1

1263

2

5163

0

1376

0

1026

1

21361

0

2797

0

2841

0

3636

Yayınlar

The effects of Covid-19 on mathematics learning areas
DOI: 10.31681/jetol.1126956
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 459

1

1

459

2

0

476

2

0

1831

1

7

1465

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAĞLAM TEMELLİ PROBLEMİ BENCKERT KRİTERLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRMESİ
Yazarlar: Muhammet Faysal Akın, Aziz İlhan
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-619094
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4179

1

0

4179

15

2

5163

11

1

21361

1

0

2797

5

0

3636

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.