avatar
Aziz İlhan Dr. Öğr. Üyesi INONU UNIVERSITY
Yayın 25 Hakemlik 40 CrossRef Atıf 43 TR Dizin Atıf 40
25 Yayın
40 Hakemlik
43 CrossRef Atıf
40 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi

Kurum

INONU UNIVERSITY

Popüler Yayınları

1

6

1303

0

5

790

MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖNE ÇIKAN GÜNCEL DEĞERLER
DOI: 10.33418/ataunikkefd.783293
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2769

0

2

2769

14

2

4975

Yayınlar

0

373

0

1006

The effects of Covid-19 on mathematics learning areas
DOI: 10.31681/jetol.1126956
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 366

1

366

0

406

5

790

0

1724

0

1178

MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖNE ÇIKAN GÜNCEL DEĞERLER
DOI: 10.33418/ataunikkefd.783293
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2769

2

2769

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAĞLAM TEMELLİ PROBLEMİ BENCKERT KRİTERLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRMESİ
Yazarlar: Muhammet Faysal Akın, Aziz İlhan
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-619094
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4006

0

4006

1

2839

1

1164

2

4975

0

1261

0

937

1

20516

0

2657

0

2762

0

3480

Yayınlar

The effects of Covid-19 on mathematics learning areas
DOI: 10.31681/jetol.1126956
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 366

1

1

366

2

0

406

2

0

1724

1

6

1303

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAĞLAM TEMELLİ PROBLEMİ BENCKERT KRİTERLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRMESİ
Yazarlar: Muhammet Faysal Akın, Aziz İlhan
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-619094
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4006

1

0

4006

14

2

4975

10

1

20516

5

0

3480

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.