avatar
Aziz İlhan Doç. Dr. INONU UNIVERSITY
Yayın 26 Hakemlik 43 CrossRef Atıf 52 TR Dizin Atıf 41
26 Yayın
43 Hakemlik
52 CrossRef Atıf
41 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi

Kurum

INONU UNIVERSITY

Popüler Yayınları

1

7

1511

0

5

941

17

2

5270

MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖNE ÇIKAN GÜNCEL DEĞERLER
DOI: 10.33418/ataunikkefd.783293
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3265

0

2

3265

Yayınlar

1

545

1

1280

The effects of Covid-19 on mathematics learning areas
DOI: 10.31681/jetol.1126956
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 514

1

514

0

501

5

941

0

1907

0

1293

MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖNE ÇIKAN GÜNCEL DEĞERLER
DOI: 10.33418/ataunikkefd.783293
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3265

2

3265

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAĞLAM TEMELLİ PROBLEMİ BENCKERT KRİTERLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRMESİ
Yazarlar: Muhammet Faysal Akın, Aziz İlhan
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-619094
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4355

0

4355

1

3287

1

1324

2

5270

0

1420

0

1062

1

21899

0

2856

0

2887

0

3728

Yayınlar

1

1

545

The effects of Covid-19 on mathematics learning areas
DOI: 10.31681/jetol.1126956
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 514

1

1

514

2

0

501

2

0

1907

1

7

1511

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAĞLAM TEMELLİ PROBLEMİ BENCKERT KRİTERLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRMESİ
Yazarlar: Muhammet Faysal Akın, Aziz İlhan
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-619094
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4355

1

0

4355

17

2

5270

12

1

21899

2

0

2856

5

0

3728

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.