Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Muharrem Gemcioğlu
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EKONOMETRİ (YL) (TEZLİ)
Yayın
5
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
5
5
Yayın
0
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
0000-0001-6875-0500
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Ekonometri
Kurum
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EKONOMETRİ (YL) (TEZLİ)
Popüler Yayınları
PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ VE MATEMATİK TUTUMUNUN MATEMATİK BAŞARISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK BİR YOL ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Serdal Poçan
,
Aziz İlhan
,
Muharrem Gemcioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.818887
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
808
0
ATIF
2
FAVORİ
808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL 8. SINIF ÖĞRENCİLERİN LGS ÜZERİNDE BAŞARIM ANALİZİ: MARKOV MODELİ İLE BİR HESAPLAMA
Yazarlar:
Ersin Kıral
,
Muharrem Gemcioğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Akademik Hassasiyetler
DOI: 10.58884/akademik-hassasiyetler.1332724
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
334
0
ATIF
1
FAVORİ
334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ORTAOKUL 8. SINIF ÖĞRENCİLERİN LGS ÜZERİNDE BAŞARIM ANALİZİ: MARKOV MODELİ İLE BİR HESAPLAMA
Yazarlar:
Ersin Kıral
,
Muharrem Gemcioğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Akademik Hassasiyetler
DOI: 10.58884/akademik-hassasiyetler.1332724
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
334
1
FAVORİ
334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ VE MATEMATİK TUTUMUNUN MATEMATİK BAŞARISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK BİR YOL ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Serdal Poçan
,
Aziz İlhan
,
Muharrem Gemcioğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.818887
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
808
2
FAVORİ
808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Tutumu ve Problem Çözmeye Yönelik Algılarının Matematik Başarılarıyla İlişkisi
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Muharrem Gemcioğlu
,
Serdal Poçan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.734168
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1523
0
FAVORİ
1523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Başarısının Geometriye Yönelik Tutum ve Geometri İnancı ile İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Muharrem Gemcioğlu
,
Serdal Poçan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.725534
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1843
0
FAVORİ
1843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Geometriye Yönelik İnanç ve Tutumlarının Başarıları ile Olan İlişkisi
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Serdal Poçan
,
Muharrem Gemcioğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.782321
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1256
0
FAVORİ
1256
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Akademik Hassasiyetler
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Tutumu ve Problem Çözmeye Yönelik Algılarının Matematik Başarılarıyla İlişkisi
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Muharrem Gemcioğlu
,
Serdal Poçan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.734168
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1523
5
ATIF
0
FAVORİ
1523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Başarısının Geometriye Yönelik Tutum ve Geometri İnancı ile İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Muharrem Gemcioğlu
,
Serdal Poçan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.725534
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1843
2
ATIF
0
FAVORİ
1843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat