Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Halil Coşkun Çelik
Doç. Dr.
Siirt University, Education Faculty, Mathematics and Scinece Education Department Siirt Turkey
Yayın
16
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
12
16
Yayın
13
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
0000-0003-0056-5338
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik eğitimi
Kurum
Siirt University, Education Faculty, Mathematics and Scinece Education Department Siirt Turkey
Popüler Yayınları
Çoklu Zekâ Temelli Eğitimin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarıları ve Matematiğe Yönelik Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Lokman İrmak
,
Halil Coşkun Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.870157
ATIF
3
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
869
3
ATIF
4
FAVORİ
869
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adayları Bağlam Temelli Öğrenme Hakkında Ne Düşünüyor? Nitel Bir Araştırma
Yazarlar: Mustafa Obay,
Halil Coşkun Çelik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.574528
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2870
5
ATIF
3
FAVORİ
2870
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Effect of Problem Posing Attitude on Problem Solving Attitude: The Mediating Role of Mathematical Self-Efficacy
Yazarlar:
Halil Coşkun Çelik
,
Furkan Özdemir
,
Recep Bindak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Educational Spectrum
DOI: 10.47806/ijesacademic.1464387
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
84
0
FAVORİ
84
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstbiliş Öğrenme Stratejileri, İstatistik Kaygısı ve Başarı Arasındaki İlişki: Bir Lisans İstatistik Dersi Örneği
Yazarlar:
Halil Coşkun Çelik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1187853
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
399
0
FAVORİ
399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5E Öğrenme Modelinin Türkiye’deki Öğrencilerin Matematik Başarısına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Fatih Çelapkulu
,
Halil Coşkun Çelik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.1214882
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
743
0
FAVORİ
743
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Uyruklu Öğretmen Adaylarının Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi: Siirt Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Furkan Özdemir
,
Halil Coşkun Çelik
,
Eylem Çelik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.1051813
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
712
0
FAVORİ
712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hemşirelik Öğrencilerinin COVID-19 Döneminde Beslenme/Yeme Alışkanlıkları ve Fiziksel Aktivite Durumlarındaki Değişikliklerin Araştırılması ile Aşı Durumlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Emrah Yerlikaya
,
Halil Coşkun Çelik
,
Hasan Karageçili
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37989/gumussagbil.1135934
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
336
0
FAVORİ
336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Matematiksel Üstbiliş ve Problem Kurma Öz-Yeterliklerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Arslan
,
Halil Coşkun Çelik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1058310
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
861
0
FAVORİ
861
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Başarısının Yordanması: Matematiksel Üstbiliş ve Problem Kurma Öz-Yeterliğinin Rolü
Yazarlar:
Halil Coşkun Çelik
,
İsmail Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1059329
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1454
0
FAVORİ
1454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecinde Sergiledikleri Olumsuz Zihinsel Davranışlar
Yazarlar:
Mustafa Obay
,
Halil Coşkun Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.887111
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
620
0
FAVORİ
620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİMDE KULLANILAN OYUNLARIN KÜLTÜR, EĞİTİM VE İLİŞKİLENDİRME AÇISINDAN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Mustafa Obay,
Halil Coşkun Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.885739
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1394
0
FAVORİ
1394
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoklu Zekâ Temelli Eğitimin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarıları ve Matematiğe Yönelik Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Lokman İrmak
,
Halil Coşkun Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.870157
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
869
4
FAVORİ
869
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adayları Bağlam Temelli Öğrenme Hakkında Ne Düşünüyor? Nitel Bir Araştırma
Yazarlar: Mustafa Obay,
Halil Coşkun Çelik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.574528
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2870
3
FAVORİ
2870
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Visual Mathematics Literacy Self-Efficacy (VMLSE) Perceptions of Eighth Grade Students and Their Views on This Issue
Yazarlar:
Halil Coskun Celik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Educational Methodology
DOI: 10.12973/ijem.5.1.177
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
468
0
FAVORİ
468
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görsel Matematik Okuryazarlığı Alt Boyutlarının Geometri Başarısını Yordama Gücü Nedir?
Yazarlar: Aziz Ilhan,
Tayfun Tutak
,
Halil Coskun Celık
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
726
0
FAVORİ
726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarında Sigara İçme Alışkanlıklarına İlişkin Kümelenme Eğilimlerinin Matematik Başarısını Yordama Gücü
Yazarlar:
Halil Coşkun Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1304
0
FAVORİ
1304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Halil Coşkun Çelik
,
Alper Aslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17218132
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3630
0
FAVORİ
3630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Samet Gündüz
,
Halil Coşkun Çelik
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2628
0
FAVORİ
2628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Gümüşhane Üniversitesi Sağlık Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Methodology
International Journal of Educational Spectrum
Journal of Computer and Education Research
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Scientific Educational Studies
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
Yayınlar
Matematik Başarısının Yordanması: Matematiksel Üstbiliş ve Problem Kurma Öz-Yeterliğinin Rolü
Yazarlar:
Halil Coşkun Çelik
,
İsmail Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1059329
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1454
2
ATIF
0
FAVORİ
1454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecinde Sergiledikleri Olumsuz Zihinsel Davranışlar
Yazarlar:
Mustafa Obay
,
Halil Coşkun Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.887111
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
620
1
ATIF
0
FAVORİ
620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİMDE KULLANILAN OYUNLARIN KÜLTÜR, EĞİTİM VE İLİŞKİLENDİRME AÇISINDAN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Mustafa Obay,
Halil Coşkun Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.885739
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1394
1
ATIF
0
FAVORİ
1394
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoklu Zekâ Temelli Eğitimin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarıları ve Matematiğe Yönelik Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Lokman İrmak
,
Halil Coşkun Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.870157
ATIF
3
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
869
3
ATIF
4
FAVORİ
869
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adayları Bağlam Temelli Öğrenme Hakkında Ne Düşünüyor? Nitel Bir Araştırma
Yazarlar: Mustafa Obay,
Halil Coşkun Çelik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.574528
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2870
5
ATIF
3
FAVORİ
2870
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Halil Coşkun Çelik
,
Alper Aslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17218132
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3630
5
ATIF
0
FAVORİ
3630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat