Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tayfun Tutak
Doç. Dr.
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
28
Hakemlik
34
CrossRef Atıf
32
28
Yayın
34
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
A Research about Mathematical Visualization Perceptions of Mathematics Teacher Candidates in Terms of Some Variables
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.821211
ATIF
0
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
911
0
ATIF
5
FAVORİ
911
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Matematik Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ebru Korkmaz
,
Tayfun Tutak
,
Aziz İlhan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.667689
ATIF
15
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5154
15
ATIF
2
FAVORİ
5154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının, Matematik Etkinliklerindeki Sanata Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Ebru Kükey
, Hilal Kükey,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.534615
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1209
0
ATIF
2
FAVORİ
1209
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Düşünmenin Varsayımda Bulunma Bileşenine Yönelik Olarak Ortaokul Öğrencilerinin Kullandıkları Problem Çözme Stratejilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
,
Recep Aslaner
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.535610
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1429
6
ATIF
2
FAVORİ
1429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bakış Açısından Cebir Öğrenme Alanı
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Serdal Poçan
,
Tayfun Tutak
,
Hafize Gamze Kırmızıgül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1069997
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1154
0
ATIF
1
FAVORİ
1154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Teacher and Student Opinions on Teaching Four Operations with Integer Numbers in 7th Grade with Counting Stamps
Yazarlar:
Ahmet Burak Süzen
,
Tayfun Tutak
,
Aziz İlhan
,
Büşra Nayıroğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1343835
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
150
0
FAVORİ
150
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretiminde Yapay Zekanın Rolü: Eğitimde Kullanılan Araçların İncelenmesi
Yazarlar:
Buşra Nayıroğlu
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.1415591
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1214
0
FAVORİ
1214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜBİTAK 4004 Kapsamında Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Gerçekleştirilen “Benim Aklım Matematiğe Keser ” Projesinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Buşra Nayıroğlu
,
Tayfun Tutak
,
Tuba Özer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Anatolian Education Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
358
0
FAVORİ
358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Using Web 2.0 Tools in Algebra Teaching on Student Success and Attitude
Yazarlar:
Buşra Nayıroğlu
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1270732
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
337
0
FAVORİ
337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018-2019 Yıllarında Yapılan Liseye Geçiş Sınavlarındaki Matematik Soruları ile Ders Kitaplarındaki Matematik Sorularının Math Taksonomisine Göre Karşılaştırmalı Analizi
Yazarlar:
Tayfun Tutak
,
Halime Farımaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Anatolian Education Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
957
0
FAVORİ
957
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarında Yer Alan Matematik Projelerine Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Bilal Baldemir
,
Buşra Nayıroğlu
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.1169387
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
388
0
FAVORİ
388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bakış Açısından Cebir Öğrenme Alanı
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Serdal Poçan
,
Tayfun Tutak
,
Hafize Gamze Kırmızıgül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1069997
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1154
1
FAVORİ
1154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Diskalkuliye İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Bilal Baldemir
,
Ünal İç
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-998739
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1616
1
FAVORİ
1616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik öğretmen adaylarının uygulanan güncel ve eski lisans programlarına ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Tayfun Tutak
,
Serdal Poçan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.926763
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
466
0
FAVORİ
466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Research about Mathematical Visualization Perceptions of Mathematics Teacher Candidates in Terms of Some Variables
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.821211
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
911
5
FAVORİ
911
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Matematik Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ebru Korkmaz
,
Tayfun Tutak
,
Aziz İlhan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.667689
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5154
2
FAVORİ
5154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determining the Mistakes of Secondary School Mathematics Teachers on Operation Priority
Yazarlar:
Tayfun Tutak
,
Ahmet Burak Süzen
,
İbrahim Enam İnan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.2.7.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
641
0
FAVORİ
641
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Tayfun Tutak
,
Ünal İç
, Nurefşan Ekinci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.477096
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1365
0
FAVORİ
1365
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
APOS Teorisine Yönelik Çalışmaların Bir Analizi
Yazarlar:
Funda Bayraktar
,
Tayfun Tutak
,
Aziz İlhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1017
0
FAVORİ
1017
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiği Anlama Kavramının, Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1462
0
FAVORİ
1462
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının, Matematik Etkinliklerindeki Sanata Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Ebru Kükey
, Hilal Kükey,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.534615
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1209
2
FAVORİ
1209
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE MATEMATİKTE BAŞARILI OLMAK NE DEMEKTİR?
Yazarlar:
Ebru Kükey
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
626
0
FAVORİ
626
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Düşünmenin Varsayımda Bulunma Bileşenine Yönelik Olarak Ortaokul Öğrencilerinin Kullandıkları Problem Çözme Stratejilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
,
Recep Aslaner
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.535610
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1429
2
FAVORİ
1429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiği Öğrenmenin Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.532939
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
881
0
FAVORİ
881
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kesirler Konusunun Görsel Materyal ile Öğretiminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarı ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
, Ahmet Melih Tutak,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.532949
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1839
0
FAVORİ
1839
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının, Matematiği Anlamanın Ne İfade Ettiğine Yönelik Olarak Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.469835
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1538
0
FAVORİ
1538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görsel Matematik Okuryazarlığı Alt Boyutlarının Geometri Başarısını Yordama Gücü Nedir?
Yazarlar: Aziz Ilhan,
Tayfun Tutak
,
Halil Coskun Celık
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
725
0
FAVORİ
725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. Sınıf Matematik Öğretmen Adaylarının, İyi Bir Matematik Öğretmeninin Özelliklerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.491605
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
887
0
FAVORİ
887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dönüşüm Geometrisi Konularının Gerçekçi Matematik Eğitimi Etkinlikleriyle İşlenmesinin Öğrenci Başarısına ve Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar:
Ebru Korkmaz
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3984
1
FAVORİ
3984
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAREKÖKLÜ İFADELER KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE KAVRAM HARİTASI KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARISINA VE MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMUNA ETKİSİ
Yazarlar:
Ferhat Özdemir
,
Tayfun Tutak
,
Mustafa Aydoğdu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2157
1
FAVORİ
2157
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. SINIF YÜZDE VE FAİZ KONUSUNUN GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİNE DAYALI OLARAK İŞLENMESİNİN ÖĞRENCİLERİN BAŞARI VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Abdullah Özçelik
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7343
0
FAVORİ
7343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEMEDE HAFTA SONU VERİLEN MATEMATİK YETİŞTİRME KURSLARININ VERİMLİĞİ
Yazarlar:
Tayfun Tutak
, Nida Emül,
Zühal Gün
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
221
0
FAVORİ
221
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Baki, A. (2006). Kuramdan Uygulamaya Matematik Eğitimi, Derya Kitabevi, Trabzon.
Yazarlar:
Osman Birgin
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2006 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1886
0
FAVORİ
1886
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
İlköğretim Online
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Anatolian Education Research
Journal of Computer and Education Research
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Educational Studies
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Hakemlik
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Anatolian Education Research
Journal of Computer and Education Research
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
The Effect of Using Web 2.0 Tools in Algebra Teaching on Student Success and Attitude
Yazarlar:
Buşra Nayıroğlu
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1270732
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
337
1
ATIF
0
FAVORİ
337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Diskalkuliye İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Bilal Baldemir
,
Ünal İç
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-998739
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1616
3
ATIF
1
FAVORİ
1616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik öğretmen adaylarının uygulanan güncel ve eski lisans programlarına ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Aziz İlhan
,
Tayfun Tutak
,
Serdal Poçan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.926763
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
466
2
ATIF
0
FAVORİ
466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Matematik Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ebru Korkmaz
,
Tayfun Tutak
,
Aziz İlhan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.667689
ATIF
15
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5154
15
ATIF
2
FAVORİ
5154
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determining the Mistakes of Secondary School Mathematics Teachers on Operation Priority
Yazarlar:
Tayfun Tutak
,
Ahmet Burak Süzen
,
İbrahim Enam İnan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.2.7.1
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
641
1
ATIF
0
FAVORİ
641
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Düşünmenin Varsayımda Bulunma Bileşenine Yönelik Olarak Ortaokul Öğrencilerinin Kullandıkları Problem Çözme Stratejilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
,
Recep Aslaner
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.535610
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1429
6
ATIF
2
FAVORİ
1429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiği Öğrenmenin Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.532939
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
881
1
ATIF
0
FAVORİ
881
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kesirler Konusunun Görsel Materyal ile Öğretiminin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarı ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
, Ahmet Melih Tutak,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.532949
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1839
2
ATIF
0
FAVORİ
1839
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının, Matematiği Anlamanın Ne İfade Ettiğine Yönelik Olarak Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Kükey
,
Tayfun Tutak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.469835
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1538
1
ATIF
0
FAVORİ
1538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat